100 درصد تخفیف بهاره مشاوره تخصصی.

مشاوره تخصصی مهاجرت با 100٪ تخفیف (بهاره)

100٪ تخفیف مشاوره

دریافت مشاوره دریافت مشاوره

خرید ملک در ترکیه (+ قیمت خانه در شهرهای ترکیه 2023)

turkey Flag

چندین سال است که خرید ملک در ترکیه به یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور برای ایرانیان تبدیل شده است. بنابراین بسیاری از کسانی که سرمایه اولیه کافی برای این روش را دارند، تلاش می‌کنند تا با خرید املاک و مستغلات، اقامت موقت ترکیه را دریافت کنند.

  • آیا خرید ملک در ترکیه به اقامت دائم این کشور منجر می‌شود؟
  • آیا با خرید خانه، متقاضی اجازه کار در ترکیه را خواهد داشت؟
  • خرید ملک در ترکیه چه محدودیت‌ هایی برای متقاضیان ایرانی دارد؟
  • حداقل سرمایه لازم برای خرید خانه در ترکیه چقدر است؟
  • آیا متقاضی پس از خرید ملک، اجازه اجاره دادن آن را خواهد داشت؟

✔️ شرایط دریافت اقامت با خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه یکی از بهترین روش هایی است که می‌توانید علاوه بر سرمایه گذاری در بستری امن، با اجاره دادن خانه خود به کسب درآمد بپردازید. در این مقاله کلیه مدارک، مراحل و هزینه های خرید ملک را بررسی کرده و در نهایت به این موضوع می‌پردازیم که آیا از این طریق می‌توان اقامت دائم ترکیه را دریافت کرد یا خیر.

آدرس اینستاگرام موسسه سروش فردا: eurolife@ کلیک کنید.

در نظر داشته باشید مشاورین موسسه حقوقی سروش فردا، همگی تعلیم کافی را برای پاسخگویی به سوالات شما دیده اند. می توانید پس از خواندن این مقاله با موسسه حقوقی سروش فردا تماس بگیرید و مشاوره کامل رایگان دریافت کنید.

همچنین می توانید سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ این مقاله نیز مطرح کنید تا توسط مشاورین ارشد موسسه به آنها پاسخ داده شود.

خرید ملک در ترکیه
Alibey-Adasi,-Ayvalık,-Turkey

1. آیا خرید ملک در ترکیه چطور منجر به اقامت می‌شود؟

طبق قوانین تمامی متقاضیان خارجی که مایل به خرید ملک در ترکیه هستند، می‌توانند از این روش اقامت این کشور را نیز دریافت کنند. نکته قابل توجه اینجاست که اقامتی که از این طریق به متقاضی اعطا می‌شود، تنها تا زمانی تمدید می‌گردد که ملک خریداری شده در تملک فرد باشد. به عبارتی ساده‌تر می‌توان گفت که، تا زمانی که ملک به نام متقاضی خارجی است، اقامت او تمدید خواهد شد.

پس مشخص شد که یکی از مهمترین مزایای خرید ملک در ترکیه، دریافت اقامت این کشور است. از طرفی با دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک برای سایر روش‌ های مهاجرتی از طریق سفارت خانه های ترکیه پروسه پرونده شما بسیار سریعتر و راحتتر طی خواهد شد. البته این روش مزایای بیشمار دیگری نیز دارد که در ادامه مقاله به بررسی آن‌ ها خواهیم پرداخت.

همینجا فرم ارزیابی را پرکنید. به زودی برای مشاوره تخصصی با شما تماس می گیریم.

2. شرایط دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک چیست؟

به منظور خرید ملک در ترکیه باید ابتدا یک سفر توریستی به این کشور انجام داده و از ملک‌ های مختلف بازدید به عمل آورید. پس از اینکه ملک مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید مراحل اداری و قانونی خرید ملک و انتقال سند را انجام دهید.

پس از خرید ملک باید به اداره مهاجرت ترکیه (Göç İdaresi) مراجعه کرده و برای دریافت اقامت ترکیه درخواست وقت ملاقات یا Randevu دهید. زمان مشخصی برای شما در نظر گرفته می‌شود و در نتیجه باید در موعد مقرر کلیه مدارک و مستندات خود را به اداره مهاجرت ارائه دهید. تنها در این صورت است که می‌توانید اقامت یک ساله ترکیه از طریق خرید ملک را دریافت کنید.

مدارک لازم و همین‌طور فرآیند و مراحل اخذ اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه در ادامه مقاله توضیح داده می‌شود، پس با ما همراه باشید.

Süleymaniye,-Mimar-Sinan-Cd.-No87,-34116-Fatihİstanbul,-Turkey,-Fatih,-İstanbul

موسسه حقوقی سروش فردا در راستای تسهیل امور مهاجرتی متقاضیانی که خواستار خرید ملک در ترکیه هستند، برای یافتن ملکی مناسب به شما کمک خواهد کرد. بنابراین می‌توانید از صحت امور قانونی اطمینان حاصل کنید، چرا که سروش فردا به منظور جلوگیری از هر نوع سوءاستفاده، خدماتی در قالب VIP ارائه می‌کند که در ادامه توضیحات بیشتری در مورد آن ارائه خواهیم داد.

3. حداقل سرمایه لازم برای خرید خانه در ترکیه چقدر است؟

به عنوان یک سرمایه گذار خارجی، محدودیتی در حداقل سرمایه لازم برای خرید ملک در ترکیه نخواهید داشت، اما عواملی وجود دارند که روی حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه تأثیرگذار هستند و به واسطه آنها حداقل سرمایه اولیه مشخص می‌شود.

قیمت خانه در ترکیه به عوامل متفاوتی چون شهر یا استان، منطقه یا محله و نوع ملک بستگی دارد. به این مفهوم که آیا ملک مورد نظر در برج‌ها و پروژه‌های بزرگ با امکانات و تجهیزات عالی واقع شده است یا خیر. عوامل دیگری چون سن بنا و مصالح مورد استفاده و … نیز روی قیمت خرید ملک در ترکیه تأثیرگذار هستند.

هزینه خرید ملک در ترکیه به طور متوسط برای هر متر مربع، حداقل 3 هزار لیر  است. بنابراین اگر مایل به خرید یک خانه 50 متری در ترکیه هستید، باید حداقل سرمایه ای معادل 250 هزار لیر (بین 750 تا 850 میلیون تومان) داشته باشید.

4. برای خرید ملک به چه مقدار سرمایه ریالی نیاز دارید؟

برای اینکه بتوانید قیمت ملک در ترکیه به پول ایران را محاسبه کنید، باید قیمت روز لیر ترکیه را در نظر داشته باشید. اگر لیر ترکیه را بین 3.000 تا 3.500 تومان در نظر بگیریم، و شما مایل به خرید یک خانه 50 متری باشد، برای خرید این خانه به سرمایه ای معادل 750 الی 850 میلیون تومان نیاز دارید.

جالب است بدانید که در حال حاضر قیمت یک خانه 40 تا 50 متری در محله های متوسط تا رو به پایین تهران بیشتر از 900 میلیون تومان است و اگر بخواهید یک خانه بزرگتر در منطقه ای بالاتر خریداری کنید، باید مبلغی بیشتر از این را هزینه کنید.

اما با همین میزان سرمایه می‌توانید به راحتی برای خرید ملک در ترکیه اقدام کرده و در منطقه ای مناسب ملکی مناسب با موقعیت و امکاناتی عالی خریداری کنید.

علاوه بر اینکه مالک یک خانه خواهید شد، می‌توانید اقامت ترکیه و پاسپورت ترکیه را نیز دریافت کنید.

5. آیا خرید خانه در ترکیه شرایط خاصی دارد؟

تنها شرط اصلی برای خرید ملک در ترکیه این است که سند شش دانگ ملک به نام شما باشد. در غیر این صورت می‌توانید به صورت مشترک، به همراه یکی از اعضای خانواده خود به صورت مشترک یک خانه خریداری کنند. به عنوان مثال 3 دانگ از خانه می‌تواند به نام شما و 3 دانگ دیگر آن به نام یکی از اعضای خانواده شما باشد.

تنها ویژگی و شرط اصلی برای خرید ملک در ترکیه، این است که سند شش دانگ خانه به نام متقاضی باشد.

مهاجرت به ترکیه
Şanlıurfa-Batık-Şehir

6. آیا برای خرید املاک و مستغلات محدودیتی برای انتخاب شهر و منطقه وجود دارد؟

شما به عنوان متقاضی هیچ گونه محدودیتی در انتخاب شهر محل زندگی یا خرید ملک ندارید. بنابراین بدون هیچ محدودیتی می‌توانید در شهرهای مدرن، پر جمعیت، بزرگ و با امکانات عالی، ملک مورد نظر خود را خریداری کنید.

از شهرهایی مدرن و پیشرفته که در ترکیه بیشتر میزان متقاضی خرید ملک را دارند می‌توان به استانبول، ازمیر و آنکارا اشاره کرد. اما اگر به دنبال محلی سرسبز و ارزان تر از شهرهای بزرگ هستید، می‌توان به شهرهای آنتالیا، مارماریس و آنالیا اشاره کرد.

موسسه حقوقی سروش فردا برنامه ریزی هایی داشته که طبق آن می‌تواند به همراهی وکلا و مشاوران حقوقی خود در تهران، برای انتخاب بهترین ملک در ترکیه به شما مشاوره رایگان دهد.

در کشور ترکیه نیز وکلای رسمی و مشاوران موسسه سروش فردا به منظور بازدید از ملک و راهنمایی جهت خرید ملک در ترکیه همراه شما خواهند بود. به این ترتیب علاوه بر رعایت موارد قانونی می‌توانید بهترین ملک را انتخاب و خریداری کنید.

همینجا فرم ارزیابی را پرکنید. به زودی برای مشاوره تخصصی با شما تماس می گیریم.

7. آیا با خرید ملک، همراه متقاضی نیز می‌توانند ویزا و اقامت دریافت کنند؟

با خرید ملک می‌توانید برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود نیز ویزا دریافت کرده و در نهایت برای اقامت ترکیه درخواست دهید.

توجه داشته باشید که اگر فرزندان شما بیشتر از 18 سال سن داشته باشند، می‌توانید آنها را به عنوان شریک در خرید ملک در ترکیه معرفی کنید. به این ترتیب می‌توانید برای فرزندان بالای 18 سال خود نیز ویزا و اقامت ترکیه را دریافت کنید.

یکی از موانع دریافت اقامت برای فرزندان بالای 18 سال، نظر شخصی آفیسر اداره مهاجرت است. این آفیسر اختیار و آزادی عمل برای رد کردن درخواست شما را دارد.

در ادامه در رابطه با نحوه درآمدزایی در ترکیه از طریق خرید ملک، مراحل و انواع روش های خرید ملک می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

8. آیا متقاضی پیش از خرید ملک و پیش از اخذ اقامت باید حساب بانکی افتتاح کند؟

افتتاح حساب بانکی در ترکیه یکی از الزامات اصلی خرید ملک است. در غیر این صورت نمی‌توانید برای سرمایه گذاری از این طریق اقدام کنید.

تنها از طریق افتتاح حساب بانکی است که می‌توانید سرمایه لازم برای خرید ملک را از حساب بانکی خود به حساب مالک قبلی ملک منتقل کنید.
ارائه فیش بانکی به منظور انتقال سند یکی از الزامات خرید ملک در ترکیه است.

اما اگر حساب بانکی در ترکیه ندارید ابداً نگران این موضوع نباشید. چرا که با وجود مشکلات بوجود آمده در سطح بین المللی، موسسه حقوقی سروش فردا، برای افتتاح حساب بانکی، شما را همراهی خواهد کرد.

Lanterns-at-a-bazaar

9. آیا متقاضی اجازه دارد ملک خریداری شده را اجاره بدهد؟

یکی از مهمترین مزایای خرید خانه در ترکیه، اجازه اجاره آن است. با توجه به اینکه نرخ اجاره ملک در ترکیه بسیار بیشتر از ایران است و ترکیه نیز کشوری با اقتصادی پویا است، خرید ملک در ترکیه بهترین روش سرمایه گذاری و کسب درآمد در ترکیه خواهد بود.

علاوه بر سرمایه گذاری با خرید ملک، می‌توانید با اجاره خانه در ترکیه، کسب درآمد کنید.

10. مراحل خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت چیست؟

به منظور خرید املاک و مستغلات در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه، باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا به ترکیه سفر کرده و پس از بازدید از ملک های مختلف، خانه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • کارشناس شهرداری ترکیه (ekspertiz) باید ملک مورد نظر را قیمت گذاری کند. قیمتی که کارشناس شهرداری برای ملک تعیین می‌کند، تفاوت چندانی با قیمت واقعی ندارد. اختلاف آن در برخی موارد زیر 10% است. یکی از مزایای این روش، عدم امکان قیمت گذاری های عجیب و نجومی برای ملک توسط صاحب خانه خواهد بود. این مسئله کاملاً به نفع شما به عنوان خریدار خواهد بود.
  • قیمت تعیین شده توسط کارشناس شهرداری در سند ثبت می‌گردد.
  • در این مرحله باید مبلغ پیش پرداخت را به حساب مالک منتقل کنید.
  • در زمان انتقال سند از مالک به خریدار، باید مابقی ارزش ملک را به حساب مالک واریز کنید.
  • سند ملک در مدت کمتر از یک هفته تنظیم شده و برای شما ارسال می‌شود.
  • پس از دریافت سند ملک می‌توانید به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه کرده و وقت مصاحبه دریافت کنید.
  • در مدت کمتر از یک ماه وقت مصاحبه شما سر می‌رسد. باید با در دست داشتن مدارک لازم به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه کنید. در این مرحله کارشناس مربوط چند سوال ساده از شما می‌پرسد.
  • پس از مصاحبه، شرایط شما بررسی می‌شود. کارت اقامت یک ساله و در برخی موارد اقامت دو ساله برای شما صادر می‌شود.

نماینده موسسه حقوقی سروش فردا (وکیل رسمی دادگستری) به منظور چک کردن مدارک و همین طور طی کردن اصولی روال و مراحل خرید ملک در خانه، شما را همراهی خواهد کرد. علاوه بر این با توجه به اینکه قمیت گذاری نهایی توسط کارشناس شهرداری انجام خواهد شد، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد گران فروشی، وجود بدهی قبلی ملک، امکان فروش ملک به چند نفر و همین طور اصل نبودن سند نخواهید داشت.

11. روش های خرید ملک در ترکیه کدام‌اند؟

برای خرید ملک دو روش وجود دارد. هر کدام از آنها دارای مزایا و محدودیت هایی هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  1. خرید ملک در ترکیه در برج ها و مجتمع های مسکونی بزرگ.
  2. خرید خانه و آپارتمان در سطح شهر.

در ادامه مقاله با مزایا و محدودیت های دو روش فوق آشنا خواهید شد، پس با ما همراه باشید.

Hagia-Sophia,-Fatih,-Turkey

12. مزایا و محدودیت های خرید ملک در برج ها و مجتمع های مسکونی بزرگ چیست؟

مزایای خرید ملک در برج ها و مجتمع های مسکونی بزرگ

  • کیفیت و استانداردهای بالای ساخت این ملک ها
  • موقعیت مکانی خوب مجتمع ها و برج ها در مناطق خوب شهر
  • چشم اندازی عالی و رشد قیمت مجتمع ها و برج ها
  • امکانات رفاهی عالی شامل مراکز خرید، مراکز درمانی، مدارس و مراکز تفریحی در نزدیکی برج ها و مجتمع های مسکونی
  • امنیت بالای برج ها و مجتمع های مسکونی
  • نوساز بودن تمامی امکانات موجود در املاک برج هیا و مجتمع های مسکونی
  • امکان بهره مندی از امکانات رفاهی شامل باشگاه، استخر، فضای سبز و فروشگاه
  • جو فرهنگی و اجتماعی در برج ها به دلیل سکونت افرادی با سطح رفاهی و فرهنگی بالا
  • امکان بازدید از ملک های بیشتر برای در فاصله زمانی کمتر
  • عدم نیاز به پرداخت کمیسیون بنگاه برای خرید خانه در برج ها و مجتمع های مسکونی
  • امکان بهره مندی از انتقال رایگان از فرودگاه به هتل و همین طور از هتل به برج ها و مجتمع ها برای بازدید از خانه های مختلف
  • حق الوکاله کمتر موسسه حقوقی سروش فردا برای خرید خانه در برج ها و مجتمع ها در مقایسه با خانه های معمولی
  • امکان استفاده از اقامت رایگان به مدت 3 شب و چهار روز در هتل به منظور بازدید از برج ها و مجتمع های مسکونی

محدودیت های خرید ملک در برج ها و مجتمع های مسکونی بزرگ

  • قیمت بالاتر خانه ها در برج ها و مجتمع های مسکونی در مقایسه با خانه ها و آپارتمان های سطح شهر
  • محدودیت انتخاب مکان برای خرید ملک در برج ها و مجتمع ها به دلیل تمرکز آن ها در شهر های بزرگ

14. مزایا و محدودیت های خرید ملک در خانه ها و آپارتمان های سطح شهر چیست؟

مزایای خرید خانه ها و آپارتمان های سطح شهر

  • بیشتر بودن قدرت انتخاب بین ملک های مختلف به دلیل گستردگی قیمت ها
  • امکان خریداری خانه های غیر نوساز
  • امکان انتخاب خانه در هر شهر و منطقه به دلیل گستردگی در تمامی شهرها و مناطق

محدودیت های خرید خانه ها و آپارتمان های سطح شهر

  • پایین تر بودن کیفیت خانه ها در مقایسه با برج ها و مجتمع های مسکونی
  • هزینه بالاتر بازدید و انتخاب خانه در مقایسه با خرید خانه در برج ها
  • عدم وجود امکانات به اندازه برج ها و مجتمع های مسکونی
  • پایینتر بودن درصد کمیسیون بنگاه (3% تا 5% کل مبلغ خانه)
  • بالاتر بودن حق الوکاله موسسه حقوقی سروش فردا در مقایسه با خرید خانه در برج ها و مجتمع های مسکونی

15. هزینه های جانبی خرید خانه در ترکیه و دریافت اقامت چیست؟

  • 200 لیر برای محضری کردن کپی هر پاسپورت.
  • 2% تا 3% از مبلغ کل ملک به عنوان هزینه انتقال سند.
  • 2% تا 3% از مبلغ کل ملک به عنوان هزینه شهرداری.
  • 3% تا 5% از مبلغ کل ملک به عنوان هزینه کمیسیون بنگاه.
  • 80 دلار به اضافه 89 لیر به ازای هر نفر به عنوان پول خاک.
  • 300 الی 800 لیر به ازای هر نفر به عنوان هزینه بیمه.

16. آیا خرید خانه به اقامت دائم ترکیه منجر می‌شود؟

با خرید ملک می‌توانید اقامتی 1 الی 2 ساله دریافت کنید. در صورتی که ملک به نام شما باقی بماند، می‌توانید اقامت موقت خود را مجدد تمدید کنید. اما اگر مایل به دریافت اقامت دائم ترکیه هستید باید شرایط خاصی داشته باشید.

باید به مدت 5 سال اقامت موقت ترکیه را داشته باشید و در هر سال نیز به مدت 11 ماه در ترکیه اقامت کنید. در این شرایط می‌توانید اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید.

اگر 3 سال از اقامت دائم شما بگذرد و هر سال نیز به مدت حداقل 11 ماه در ترکیه اقامت داشتید. می‌توانید تابعیت و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید.

خرید ملک در ترکیه و اقامت دائم ترکیه
Uzungöl,-Unnamed-Road,-61940-ÇaykaraTrabzon,-Turkey,-Çaykara

17. آیا در روش خرید خانه محدودیتی در خصوص اقامت در کشور ترکیه وجود دارد؟

شما به عنوان صاحب ملک، محدودیتی برای اقامت در ترکیه نخواهید داشت. با دو هفته اقامت در سال هم می‌توانید اقامت یک ساله موقت در ترکیه را دریافت کنید.

برای دریافت اقامت دائم ترکیه باید حداقل 11 ماه از سال را در این کشور اقامت داشته باشید.

18. آیا با خرید ملک اجازه کار در این کشور را خواهید داشت؟

تمامی متقاضیانی که چه از طریق خرید ملک و چه از روش های دیگر برای دریافت اقامت این کشور اقدام کرده‌اند، برای کار در ترکیه باید مجوز کار دریافت کنند.

برای دریافت اجازه کار در ترکیه به دو روش زیر می‌توانید اقدام کنید:

  • شرکتی در ترکیه ثبت کنید. سپس به عنوان موسس به اداره کار و امور اجتماعی این کشور مراجعه کنید و برای دریافت مجوز کاری اقدام کنید.
  • پیشنهاد کاری از یک کارفرمای ترکیه‌ای دریافت کرده و به صورت رسمی استخدام شوید. در این روش، کارفرما باید شما را به صورت ماهانه بیمه کند. با ارائه مدارک استخدام شامل قرارداد و دیگر مدارک لازم به اداره کار ترکیه مراجعه کرده و برای دریافت مجوز کاری اقدام کنید.

19. مدارک لازم برای دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک چیست؟

  • کپی محضری پاسپورت
  • ترجمه رسمی شناسنامه
  • ترجمه رسمی قباله ازدواج
  • سند ملک خریداری شده
  • فرم درخواست اقامت
  • 4 قطعه عکس
  • بیمه یک ساله

20. تمدید اقامت ترکیه از طریق خرید ملک چه شرایطی دارد؟

  1. مالکیت خانه باید احراز شود.
  2. به مدت 2 هفته در سال در ترکیه اقامت داشته باشید.
  3. در مدت اقامت خود در ترکیه جرمی مرتکب نشوید.
  4. جرمی در ایران مرتکب نشده باشید.
اقامت دائم و خرید ملک در ترکیه
Eskişehir,-Turkey

21. شرایط زندگی و هزینه دریافت اقامت از طریق خرید ملک چقدر است؟

میزان هزینه های زندگی در ترکیه به سبک زندگی شما بستگی دارد. در صورتی که نیاز به اطلاعات دقیق تری دارید می‌توانید مقاله شرایط زندگی در ترکیه را مطالعه کنید.

22. آخرین تغییرات و اخبار خرید خانه در ترکیه چیست؟

به منظور کسب اطلاعات از آخرین تغییرات و اخبار مربوط به خرید ملک در ترکیه می‌توانید اینجا کلیک کنید و با ما همراه باشید.

نکاتی که باید در خصوص شرایط مشاوره حضوری یا تلفنی در موسسه حقوقی سروش فردا در نظر داشته باشید:

  • مشاوره تلفنی و حضوری در موسسه حقوقی سروش فردا رایگان است.
  • ارائه مشاوره حضوری تنها به افرادی ارائه می‌شود که شرایط اولیه و سرمایه اولیه مورد نیاز برای خرید ملک را داشته باشند.
  • تمامی سرویس های مورد نیاز جهت اخذ اقامت یک ساله ترکیه از طریق خرید ملک توسط موسسه حقوقی سروش فردا به صورت قانونی تهیه می شوند. بنابراین نیازی به ارائه مدارک جعلی یا بی اعتبار به سفارت ترکیه توسط شما نیست!
  • موسسه حقوقی سروش فردا با اشخاصی که به دنبال ارائه مدارک جعلی یا بی اعتبار به سفارت ترکیه باشند همکاری نخواهد کرد. اگر شرایط این روش را ندارید، ما به شما روش های دیگری را پیشنهاد می کنیم که بتوانید از طریق آنها مهاجرت کنید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با موسسه حقوقی سروش فردا تماس بگیرید.

سوالات متداول خرید ملک در ترکیه

✅ آیا خرید ملک در ترکیه به دریافت اقامت دائم این کشور منجر می‌شود؟

بله. شما با خرید ملک در ترکیه می‌توانید ابتدا اقامت 1 الی 2 ساله دریافت کرده و پس از 5 سال برای اقامت دائم اقدام کنید.

✅ حداقل سرمایه لازم برای خرید ملک در ترکیه چقدر است؟

برای خرید یک خانه 50 متری در ترکیه به 250 هزار لیر سرمایه اولیه نیاز دارید.

✅ آیا خرید ملک در ترکیه شروط خاصی دارد؟

تنها شرط خرید خانه در ترکیه، این است که شش دانگ ملک خریداری شده به نام متقاضی باشد.

✅ آیا برای خرید خانه در ترکیه باید حساب بانکی داشته باشید؟

بله. به منظور انتقال هزینه خرید ملک به حساب مالک قبلی باید حساب بانکی در ترکیه افتتاح کنید.

✅ آیا با خرید خانه در ترکیه اجازه کار در این کشور را خواهید داشت؟

خیر. برای استغال در ترکیه باید ابتدا مجوز کاری دریافت کنید. این قانون برای همه روش های مهاجرتی صدق می‌کند.

جمع بندی

Conclusion

خرید ملک در ترکیه یکی از بهترین و ساده ترین روش های دریافت اقامت دائم این کشور است. علاوه بر این، ترکیه از لحاظ فرهنگی و مسافتی به ایران بسیار نزدیک بوده و از طرفی نیز برای بسیاری از مهاجران همچون دروازه ای برای ورود به اروپا است.

نقاط قوت:

دریافت اقامت دائم ترکیه
دریافت ویزای همراه
اجازه اجاره خانه خریداری شده
هزینه‌ای معادل هزینه ملک در ایران

در صورت تمایل برای مشاوره تخصصی با مشاورین ارشد موسسه حقوقی سروش فردا اینجا کلیک کنیدو فرم ارزیابی را پر کنید.

  • مشاوره رایگان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 18

ثبت درخواست مشاوره
هزینه: موقتا رایگان