آوسبیلدونگ پرستاری آلمان

آوسبیلدونگ پرستاری آلمان

پرستاری شغلی محبوب و مورد احترام در سرتاسر دنیاست. در این میان آلمان یکی از مقاصد محبوب برای علاقه مندان به تحصیل و کار در رشته پرستاری است. با توجه به نیازی که کشور آلمان به تخصص و عملکرد پرستاران در این کشور دارد، برنامه های متنوعی را برای متقاضیان تحصیل پرستاری تحت عنوان آوسبیلدونگ و دوره کارآموزی پرستاری در آلمان و ایجاد هزاران فرصت شغلی جدید در نظر گرفته است. اگر از علاقه مندان به شرکت در دوره های آوسبیلدونگ پرستاری المان هستید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید، زیرا در این مقاله به سوالات مهم زیر پاسخ خواهیم داد:

  • دوره آوسبیلدونگ پرستاری آلمان چیست؟
  • شرایط مهاجرت کاری پرستار به آلمان با مدرک دیپلم چگونه است؟
  • شرایط ورود به دوره آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان چیست؟
  • آیا محدویت سنی برای شرکت در دوره آوسبیلدونگ پرستاری آلمان وجود دارد؟
  • آیا آشنایی به زبان آلمانی برای شرکت در دوره آوسبیلدونگ پرستاری الزامی است؟

✔️ بررسی شرایط آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان

خبر جدید: شرایط مهاجرت از طریق آوسبیلدونگ پرستاری آلمان پس از 18 ماه مجددا مهیا شده است و یکی از روش های توصیه شده موسسه حقوقی سروش فردا برای متقاضیان دوره کارآموزی پرستاری در آلمان می باشد. همچنین در نظر داشته باشید، 3 روش کاری دیگر نیز برای مهاجرت به آلمان با ظرفیت محدود جهت اقدام وجود دارد.
شما می توانید پس از خواندن این مقاله تا انتها و دریافت اطلاعات اولیه درباره بازار کار رشته پرستاری و کمک پرستاری در آلمان و درآمد پرستار در آلمان، برای دریافت مشاوره تخصصی با ما در تماس باشید و یا فرم ارزیابی مربوطه را تکمیل نمایید.

آدرس اینستاگرام موسسه سروش فردا: @eurolife کلیک کنید.

حرفه پرستاری، حرفه ای اصیل و پر اهمیت برای جامعه است. مسئولیت کار پرستاری بسیار سنگین است. آنها باید بیماران به خوبی درک کنند و امید، اعتماد به نفس و اراده قوی را در بیماران به وجود بیاورند تا روند بهبود آنها را سرعت ببخشند. دولت آلمان اخیرا اعلام کرده است که در سال های آینده به تخصص پرستاران نیاز دارد و برنامه هایی برای استخدام پرستار در آلمان برای سهولت ورود این دسته از متخصصان در نظر گرفته است که در ادامه مقاله به طور کامل به این برنامه (دوره آوسبیلدونگ آلمان پرستاری) و شرایط ورود به آن اشاره خواهیم کرد.

آوسبیلدونگ پرستاری آلمان

1. معرفی دوره آوسبیلدونگ پرستاری آلمان

آلمان یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل پرستاری در اروپا است. کشور آلمان دوره هایی را برای آموزش پرستاران ارائه می دهد که به نام دوره های Ausbildung شناخته می شود. دوره آوسبیلدونگ پرستاری آلمان یک برنامه ساده است.

این برنامه برای افرادی ساخته شده است که علاقه مند به دنبال کردن شغل پرستاری در آلمان هستند اما تحصیلات لازم را ندارند. طول دوره آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان برای دانشجویان بین المللی حدود 3 سال است. در این دوره پس از سه سال آموزش در حین کار، متقاضیان مجوزهای لازم را برای ورود مستقیم به بازار کار رشته پرستاری در آلمان دریافت می کنند.

در دوره های کارآموزی پرستاری در آلمان، کارآموزان از هفته اول مشغول به کار می شوند و از ماه اول حقوق دریافت خواهند کرد.

هدف دوره آوسبیلدونگ یا دوره کمک پرستاری در آلمان آموزش افراد با تکیه بر اصول عملی است. در این دوره ها تمرکز کار در بیمارستان 70 درصد و تمرکز بر امر آموزش تئوری و کلاس درس 30 درصد است. بنابراین متقاضیان با شرکت در دوره کارآموزی پرستاری در آلمان در معرض توجه هستند و فرصت بیشتری برای دیده شدن خواهند داشت.

اگر علاقه‌مند به رشته پرستاری هستید، علاوه‌بر آوسبیلدونگ می‌توانید:
1. به سراغ اپلای پرستاری آلمان بروید و به تحصیل در دانشگاه های این کشور مشغول شوید.
2. همچنین اخذ ویزای کار آلمان برای پرستاران نیز به مهاجرت شما و ورودتان به بازار کار رشته پرستاری در آلمان منجر خواهد شد.

همینجا فرم ارزیابی را پرکنید. به زودی برای مشاوره تخصصی با شما تماس می گیریم.

2. مزایای شرکت در دوره آوسبیلدونگ پرستاری آلمان چیست؟

2.1. کسب دانش تئوری و عملی

متقاضیان با شرکت در دوره کارآموزی پرستاری در آلمان، فرصت مناسبی برای یادگیری دانش تئوری در طول دوره و یادگیری دانش عملی به طور همزمان با کار در بیمارستان را خواهند داشت که آنها را برای ورود به بازار کار رشته پرستاری در آلمان آماده می کند. ترکیب یادگیری دانش تئوری و عملی در آن واحد یکی از اصلی ترین مزایای شرکت در دوره آوسبیلدونگ پرستاری و تحصیل در آلمان است.

2.2. کسب درآمد در طول دوره آوسبیلدونگ

یکی از بزرگترین مزیت های حضور در دوره های کمک پرستاری در آلمان این است که متقاضیان از همان ابتدای دوره آموزش حرفه ای در ازای بخشی از فعالیت های خود در طی دوره عملی، حقوق ماهیانه دریافت می کنند.

2.3. عدم پرداخت شهریه

دوره آوسبیلدونگ پرستاری آلمان رایگان است و شما الزامی به پرداخت شهریه برای حضور در دوره کارآموزی پرستاری در آلمان نحواهید داشت. برخلاف بسیاری از کشورها که دانشجویان برای آموزش در رشته پرستاری هزینه های زیادی می پردازند.

2.4. تقاضای بالا برای جذب پرستار

با توجه به اینکه جمعیت افراد سالخورده در کشور آلمان زیاد است. با توجه به اینکه ابتلا به بیماری برای افراد سالخورده و بیماری های مرتبط با کهولت سن بیشتر است، تقاضای زیادی برای جذب نیروی متخصص پرستار و کمک پرستاری در آلمان دارد.

2.5. کار تضمینی پرستاری در آلمان

نحوه آموزش در دوره های کارآموزی پرستاری در آلمان تضمینی برای آینده شغلی کارآموزان است. در طول دوره مدیران بیمارستان با استعدادها، سخت کوشی و روحیه مسئولیت پذیری کارآموزان به خوبی آشنا می شوند و این منجر به تضمین آینده شغلی شما می شود.

2.6. فرصت دریافت اقامت دائم از آلمان

با توجه به اینکه پرستاری یکی از تخصص های مورد نیاز برای دولت آلمان است و تخصص شما اهمیت بالایی برای سیستم درمانی دارد، پرستاران از احترام بالایی در کشور آلمان برخوردار هستند و در نتیجه فرصت های زیادی برای ماندن در این کشور خواهید داشت که در نهایت به اخذ اقامت دائم آلمان برای شما منجر خواهد شد.

بازار کار رشته پرستاری در آلمان

3. شرایط مهاجرت کاری پرستار به آلمان با مدرک دیپلم چگونه است؟

اگر قصد دارید با مدرک دیپلم به کار پرستاری در آلمان مشغول شوید، باید بدانید که شرایط مهاجرت کاری پرستار به آلمان بدون تجربه کاری تقریبا غیرممکن است و باید تجربه کاری در حد لازم را داشته باشید. برای این امر تجربه کاری 2 ساله و تسلط به زبان آلمانی نیاز است.

دوره های آوسبیلدونگ و کمک پرستاری در آلمان این شرایط را فراهم کرده اند که این پیش نیازهای اولیه را پست سر بگذارید و همچنین با سپری کردن دوره های انطباق بتوانید خود را به طور کامل برای آشنایی با نیازهای بیماران و انطباق با جامعه آلمانی آماده کنید.

در دوره انطباق، کارآموز به مدت 6 ماه در یک بیمارستان در آلمان، زیر نظر یک متخصص آموزش ببیند و کار کند. یک پرستار ارشد، پیشرفت و رشد متقاضیان را زیر نظر خواهد داشت.

اداره امور پرستاری، کارآموزان را بعد از سپری کردن دوره انطباق به عنوان پرستار می پذیرد و استخدام می کند.

توجه داشته باشید که در پایان این دوره ها، تسلط شما به زبان آلمانی از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر در برقراری ارتباط به زبان آلمانی مشکل داشته باشید، حتی ممکن است استخدام شما به تعویق بیافتد یا با مشکل رو به رو شود.

4. شرایط ورود به دوره آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان چیست؟

هر داوطلبی که دوره دوازده ساله تحصیلی خود را با موفقیت به اتمام رسانده باشد، می تواند برای مهاجرت کمک پرستاری به آلمان در دوره Ausbildung پرستاری ثبت نام کند.

مراحلی که برای ثبت نام کمک پرستاری در آلمان به آن نیاز خواهید داشت، از این قرار است:

  • 1. سن متقاضی باید حداقل 18 سال باشد.
  • 2. دوره 12 ساله تحصیلی در کشور خود را به پایان رسانده باشید.
  • 3. معدل شما نباید کمتر از 15 باشد.
  • 4. باید حداقل تا سطح B2 به ربان آلمانی آشنایی داشته باشید.
دوره کارآموزی پرستاری در آلمان

5. آیا آشنایی به زبان آلمانی برای شرکت در دوره آوسبیلدونگ پرستاری الزامی است؟

افرادی که به زبان آلمانی آشنایی ندارند اما علاقه مند به شرکت در دوره پرستاری در آلمان هستند نیز این فرصت را خواهند داشت که با شرکت در کالج های زبان در کشور آلمان یا دوره زبان آلمانی در مجارستان، مهارت های مورد نیاز خود را گسترش دهند و سپس در دوره آوسبیلدونگ پرستاری شرکت کنند. با استفاده از این امکانات و فرصت ها شرایط مهاجرت پرستاران به آلمان بدون مدرک زبان فراهم خواهد شد.

6. زمان پذیرش برای شرکت در دوره پرستاری در آلمان

برای متقاضیانی که می خواهند در دوره کارآموزی پرستاری در آلمان شرکت کنند، دو بازه زمانی برای ورود به این دوره در ماه مارس و ماه سپتامبر تعیین شده است.

توصیه می شود که در زمان مناسب درخواست خود را برای آموزشگاه موردنظر ارسال کنید تا پذیرش خود را تضمین کنید.

همینجا فرم ارزیابی را پرکنید. به زودی برای مشاوره تخصصی با شما تماس می گیریم.

7. آیا محدویت سنی برای شرکت در دوره آوسبیلدونگ پرستاری آلمان وجود دارد؟

با توجه به اینکه بازار کار رشته پرستاری در آلمان از شرایط مطلوبی برخوردار است، محدودیت سنی مشخصی برای شرکت در دوره کارآموزی پرستاری در آلمان وجود ندارد. اما بهتر است که اگر قصد شرکت در این دوره ها را دارید، هرچه زودتر برای اخذ پذیرش و حضور در آلمان اقدام کنید.

درصد اطمینان پذیرش در این دوره برای متقاضیانی که بین 18 تا 30 سال سن دارند، بیشتر است.

درآمد پرستار در آلمان

8. طول دوره آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان چقدر است؟

دوره کارآموزی پرستاری در آلمان یک دوره سه ساله است. البته توجه داشته باشید که علاقه مندان امکان حضور در این دوره ها به صورت پاره وقت را نیز خواهند داشت که در این صورت طول دوره نیز بیشتر خواهد شد.

داوطلبان در یک مدرسه حرفه ای به مدت 2100 ساعت آموزش می بینند و علاوه بر این 2500 ساعت در بیمارستان یا خانه سالمندان کار خواهند کرد و جزئیات حرفه خود را در شرایطی واقعی فرا خواهند گرفت.

در 2 سال اول پرستاران در بخش های بیمارستانی، سالمندان یا اطفال به صورت مشترک در دوره هایی یکسان آموزش خواهند دید و در سال سوم حوزه ای را انتخاب می کنند که می خواهند در آن تخصص داشته باشند و به صورت اختصاصی آموزش می بینند.

9. انرکنونگ پرستاری آلمان چیست؟

اگر حداقل مدرک لیسانس پرستاری و همچنین مدرک زبان آلمانی دارید، می‌توانید برای مهاجرت به آلمان از طریق انرکنونگ اقدام کنید. در این روش مهاجرتی شما ایمیلی به زبان آلمانی می‌نویسید و برای کارفرماهای مختلف در بیمارستان های آلمان ارسال می‌کنید. پس از اخذ تاییدیه از طرف یکی از بیمارستان‌ها، می‌توانید برای مهاجرت به آلمان اقدام کنید.

به خاطر داشته باشید که برای مهاجرت با انرکنونگ آلمان:

  • محدودیت سنی وجود ندارد اما بهتر است حداکثر 45 ساله باشید.
  • مدرک زبان B2 آلمانی مطمئن‌ترین مدرک است اما امکان مهاجرت با B1 هم وجود دارد.

شما با مهاجرت از طریق انرکنونگ درآمد ماهانه (بین 700 تا 1600 یورو) خواهید داشت.

از دیگر روش های مهاجرت به آلمان برای پرستاران، دریافت ویزای کارت شانس است که به شما امکان کاریابی حضوری در آلمان را برای مدت 12 ماه می‌دهد. با سیستم امتیازدهی و شرایط دریافت این نوع ویزا در مقاله کارت شانس آلمان آشنا شوید.

9. شرایط کار پرستاری در آلمان چگونه است؟

اگر به کار در آلمان در رشته پرستاری علاقه مند هستید باید به یادگیری زبان آلمانی فکر کنید، زیرا داشتن مهارت‌های ارتباطی در مراقبت‌های بهداشتی امری مهم است.

کار پرستاری در آلمان و برنامه کاری بیمارستان به گونه ای است که افراد باید 7 روز هفته و 24 ساعته در دسترس باشند، زیرا زمان مشخصی برای ارائه خدمات و بروز حوادث وجود ندارد، بنابراین افراد برای پرستاری در آلمان باید انعطاف پذیر باشند و طبق شیفت های مورد نیاز و تعیین شده کار کنند و در دسترس باشند.

10. حقوق و درآمد پرستار در آلمان با شرکت در دوره های کارآموزی چقدر است؟

با شرکت در دوره های آوسبیلدونگ پرستاری، درآمد پرستار در آلمان، طبق قانون سال اول ماهانه 1190 تا 1231 یورو خواهد بود. حقوق پرستار در آلمان در سال های دوم و سوم بیشتر از 1200 یورو در ماه خواهد بود.

با توجه به اینکه استانداردهای زندگی در هر یک از ایالت های آلمان متفاوت است، میزان درآمد ماهانه پرستار در آلمان بسته به مکانی که دوره خود را در آن می گذراند، متفاوت خواهد بود.

جزئیات بیشتر را در جدول زیر ببینید:

سال تحصیلی درآمد (به یورو)
1. سال اول 1190 تا 1231
2. سال دوم 1250 تا 1297
3. سال سوم 1350 تا 1403

11. حقوق و درآمد پرستار در آلمان بعد از دوره آوسبیلدونگ چقدر است؟

ساعات فعالیت پرستار در هفته از 42 ساعت نمی تواند تجاوز کند. میانگین درآمد پرستار در آلمان، سالانه 30.872 یورو و حداقل حقوق پایه 24.000 یورو است. بالاترین میزان درآمد پرستار در آلمان برای یک سال 43.000 یورو خواهد بود.

همچنین پرستاران می توانند در سال پاداشی بین 400 تا 5.000 یورو دریافت کنند.

12. شرایط دریافت ویزای آوسبیلدونگ پرستاری آلمان چیست؟

شرایط دریافت ویزای آوسبیلدونگ پرستاری برخلاف تصور رایج، بسیار ساده است. این سادگی به این دلیل است که زمانی که شما مجوز پذیرش در دوره کمک پرستاری در آلمان را دریافت می کنید، تقریبا تمام شرایط برای دریافت ویزای آوسبیلدونگ پرستاری را نیز دریافت خواهید می کنید.

تنها مراحل باقیمانده پس از دریافت پذیرش تا دریافت ویزا، (1.) گرفتن وقت سفارت و (2.) ملاقات و مصاحبه با آفیسر سفارت است.

13. بعد از اتمام دوره کارآموزی، پرستاران در آلمان در چه محیط هایی می توانند مشغول به کار شوند؟

بعد از دوره کارآموزی شما به عنوان یک پرستار می توانید در محیط های متنوعی مشغول به کار شوید. همچنین شما محدودیتی از بابت شهر انتخابی برای انجام فعالیت حرفه ای خود نخواهید داشت و در نتیجه می توانید در بیمارستان، خانه سالمندان، مراکز بهداشتی، مراکز مراقبتی و یا تخصصی در آلمان کار کنید. خدمات مراقبت کوتاه مدت و یا مراقبت های سرپایی، از دیگر گزینه های موجود محسوب می شوند.

کار در بخش مراقبت های سرپایی می تواند جذابیت های متعددی داشته باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

  • 1. حقوق ناخالص بیش از 1.800 تا 5.000 یورو در ماه.
  • 2. 30 تا 40 روز مرخصی با حقوق در هر سال.
  • 3. برنامه های انعطاف پذیر که به معنای داشتن وقت فراغت بیشتر برای بودن در کنار خانواده یا رسیدن به کارهای فوق برنامه و مطالعات بیشتر است.
  • 4. امکان استفاده از فرصت هایی برای آموزش بیشتر در رشته پرستاری.
بازار کار رشته پرستاری در آلمان

14. پرستاران در آلمان چند ساعت کار می کنند؟

شرایط پرستاری در آلمان و ساعت کاری به شیفت های 8 ساعته تقسیم می شود. پرستاران در طول این 8 ساعت، نیم ساعت وقت برای صرف غذا و چند تایم کوتاه برای استراحت دارند.

معمولا یک پرستار در آلمان بین 38 تا 40 ساعت در هفته کار می کند و اگر در تعطیلات آخر هفته کنند، یک روز برای استراحت در بین هفته خواهند داشت.

همچنین هر فرد می تواند با توجه به شرایط و علاقه خودش برای کار پرستاری در آلمان شیفت مورد نظر خود را انتخاب کند.

برنامه هر شیفت کاری برای مهاجرت پرستاران به آلمان به این ترتیب است:

  • 1. شیفت صبح: 6 صبح الی 14:30 عصر
  • 2. شیفت عصر: 13:30 تا 22:00 شب
  • 3. شیفت شب: 20:30 شب تا 6:00 صبح

15. هزینه مهاجرت پرستار به آلمان و هزینه های زندگی در آلمان چقدر است؟

در برنامه مهاجرت به آلمان به عنوان پرستار، توجه به هزینه های زندگی همواره از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. باید توجه داشته باشید که هزینه زندگی در آلمان از شهر و منطقه ای به منطقه دیگر مطمئنا با تفاوت هایی همراه است. گران ترین مناطق برای زندگی در آلمان باواریا و بادن وورتمبرگ و ارزان‌ترین مناطق برای زندگی محله های ساکسونی-آنهالت، زاکسن و نیدرزاکسن هستند.

میانگین برخی از هزینه ها برای زندگی در آلمان:

  • 1. اجاره آپارتمان یک خوابه: 627.79 تا 829.38 یورو در ماه
  • 2. هزینه مواد غذایی و رستوران: 50 تا 150 یورو
  • 3. حمل و نقل: 30 تا 90 یورو

هزینه ماهانه زندگی در آلمان به طور میانگین برای یک پرستار حدود 850 تا 1200 یورو است.

بازار کار رشته پرستاری در آلمان

سوالات متداول آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان

✔️ دوره آوسبیلدونگ پرستاری آلمان چیست؟

این برنامه که به آموزش تئوری و عملی می‌پردازد، برای افرادی ساخته شده است که علاقه مند به دنبال کردن شغل پرستاری در آلمان هستند اما تحصیلات لازم را ندارند.

✔️ شرایط ورود به دوره کارآموزی پرستاری در آلمان چیست؟

هر داوطلبی که دوره دوازده ساله تحصیلی خود را با موفقیت به اتمام رسانده باشد، می تواند برای مهاجرت کمک پرستاری به آلمان در دوره Ausbildung پرستاری ثبت نام کند.

✔️ مدرک زبان مورد نیاز برای کمک پرستاری در آلمان چیست؟

با توجه به اینکه افراد در دوره کارآموزی پرستاری دوره آموزش عملی خود را در بیمارستان های آلمان می گذرانند و با بیماران آلمانی در ارتباط هستند، آشنایی به زبان آلمانی یکی از شرایط مورد نیاز برای ورود به این رشته است.

✔️ حقوق و درآمد پرستار با شرکت در دوره آوسبیلدونگ پرستاری آلمان چقدر است؟

با شرکت در دوره های آوسبیلدونگ پرستاری، درآمد پرستار در آلمان، بین 1190 تا 1403 متغیر خواهد بود.

✔️ بازار کار رشته پرستاری در آلمان چگونه است؟

شرایط برای ورود به بازار کار رشته پرستاری در آلمان برای همه پرستاران وجود دارد و این شغل همواره جزء مشاغل مورد نیاز آلمان است.

به این مقاله امتیاز دهید

4.5/5 - (10 امتیاز)

جمع بندی

Conclusion

همانطور که اشاره کردیم با توجه به نیاز آلمان به نیروی متخصص پرستار، آینده شغلی پرستاران در این کشور تضمین شده است و همچنین علاقه مندان به مهاجرت به آلمان برای کار در رشته پرستاری، با توجه به این موضوع که اقتصاد آلمان یکی از قوی ترین اقتصادهای جهان است، می توانند مطمئن باشند که درآمد و حقوق دریافتی مناسبی خواهند داشت.

 

در صورت تمایل برای مشاوره تخصصی با مشاورین ارشد موسسه حقوقی سروش فردا فرم مشاوره مهاجرت را پر کنید.

30 پرسش و پاسخ

question mark orange توصیه می کنیم پس از ارسال سوال خود، پرسش و پاسخ های انجام شده در همین بخش را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

  1. بلال گفت:

    ایا میتوان در حین اوسبیلدنگ پرستاری جدا از رشته کار کرد؟

    1. تیما ایوبی گفت:

      بله، در زمان گذراندن دوره اوسبیلدنگ پرستاری می‌توان به صورت پاره‌وقت نیز کار کرد. امکان کار ۲۰ ساعت در هفته وجود دارد اما این امکان در تعطیلات بیشتر است.

  2. مهسا گفت:

    سلام دیپلم تجربی دارم ولی معدلم کمه میشه بگید معدل باید چن باشه تا بشه برای اوسبیلدونگ پرستاری اقدام کرد؟

    1. تیما ایوبی گفت:

      با عرض سلام و احترام
      شرط معدل برای ویزای آوسبیلدونگ آلمان مطرح نمی باشد.

  3. یوسف گفت:

    سلام من ۳۲ سال دارم میخواستم ببینم با طی کردن آموزش در هلال احمر یا اورژانس و داشتن مدرک b1. یا b2 زبان آلمانی میتونم اوسبیلدونگ کمک پرستاری اقدام کنم

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و وقت بخیر
      برای اینکه بتونید در آوسبیلدونگ پرستاری شرکت کنید، لازمه که دیپلم تجربی داشته باشید. اگر دیپلم تجربی در اختیار دارید، حضور در دوره‌های هلال احمر می‌تونه روزمه‌ی شما قوی‌تر کنه.

  4. ناشناس گفت:

    بسیار عالی

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و احترام
      ممنون از نظرتون 🙂

  5. مریم گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۱۹ سالمه دیپلم حسابداری دارم ایا امکان اوسبیلدونگ پرستاری رو دارم یا نه یا پرستاری با دیپلم حسابداری کلا امکان پذیر نیست

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و روز بخیر
      برای ورود به آوسبیلدونگ پرستاری باید دیپلم تجربی داشته باشید.

  6. آرش گفت:

    با سلام
    من معدل پیش دانشگاهیم 15.20 و سوم دبیرستانم حدود 14 هست.
    دیپلم علوم انسانی و لیسانس حقوق دارم.
    28 سالمه.
    آیا می‌تونم برای این رشته درخواست بدم؟

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و وقت بخیر
      برای تحصیل در شاخه‌های رشته پزشکی لازمه که حتما مدرک دیپلم تجربی داشته باشید تا اجازه تحصیل به شما داده بشه.

  7. Melika گفت:

    سلام و وقت شما بخیر
    آیا برای اوسبیلدونگ پرستاری آلمان باید تمکن مالی انجام بشه؟؟
    و اینکه اول باید کدوم سطح زبان رو یاد بگیریم B1یا B2??

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و احترام
      بطور کلی دریافت ویزای تحصیلی آلمان نیاز به تمکن مالی داره. حداقل مدرک زبان هم برای تحصیل در آلمان B2 هست.

  8. ناشناس گفت:

    باسلام
    من 32سالمه و کارشناسی برق مخابرات دارم دلم میخواد توی دوره پرستاری شرکت کنم میتونم با دیپلم درخواست بدم؟

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و روز بخیر
      برای حضور در رشته پرستاری نیازمند مدرک علوم تجربی هستید. از طرفی یکی از شروط پذیرش در آوسبیلدونگ پرستاری اینه که سن شما نهایتا 30 سال باشه.

  9. اسحاق علی علیزاده گفت:

    سلام ببخشید اتباع میتونن از ایران به آلمان برن؟

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام اسحاق عزیز درود بر شما
      ممنون بابت مطالعه مقاله آوسبیلدونگ پرستاری آلمان
      بله در صورتیکه پاسپورت و اقامت ایران رو داشته باشید میتوانید برای کار در آلمان یا تحصیل در آلمان اقدام کنید.

  10. ستاره گفت:

    سلام ببخشید من دیپلم دارم و آشنایی با زبان آلمانی هم ندارم ممکنه برم آلمان و اونجا هم زبان بخونم هم درسمو بخونم و هزینه هاش چجوریه

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام ستاره عزیز روز بخیر
      خیر دوست من این امکان وجود ندارد. برای آوسبیلدونگ پرستاری آلمان و هر رشته ی دیگری باید مدرک زبان آلمانی داشته باشید. برای دوره زبان آلمانی نمی توانید ویزا بگیرید. برای اطلاع کامل از هزینه ها می توانید هزینه تحصیل و زندگی در آلمان را مطالعه کنید.

  11. M.h گفت:

    سلام من 30سالمه تاکلاس11درس خوندم وهیچ مدرک مرتبط کمک پرستاری ندارم
    بنظرتون شانسی برای پذیرش اوسبیلدونگ کمک پرستاری وویزاشدن دارم؟؟؟

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر دوست من
      خیر متاسفانه نمی توانید برای آوسبیلدونگ آلمان اقدام کنید اما اگر تمایل به مهاجرت به آلمان دارید، به شما پیشنهاد می دهیم فرم ارزیابی را پر کنید.

  12. Aysu گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من شنیدم دوره هایی از آوسبیلدونگ مثل پرستاری که حقوق ماهانه بالای ۹۰۰یورو دارن، نیازی به تمکین مالی ۱۱هزار یورو نیست
    درسته؟

    1. آیدا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله اگر مبلغ حقوق دریافتی کامل باشد نیازی به ارائه تمکن مالی نیست.
      مگر در مواقعی که فرد همراه داشته باشد، همراه باید مبلغی را به عنوان تمکن مالی ارائه دهد.
      پیشنهاد میکنم مقاله تمکن مالی آلمان را مطالعه کرده و برای راهنمایی و مشاوره رایگان، با مشاورین متخصص ما تماس حاصل فرمایید.

  13. ناشناس گفت:

    سلام
    ببخشید میزان تمکن مالی و هزینه های این دوره به چه صورت هست؟

    1. مشاور ارشد گفت:

      با عرض سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز
      برای اوسبیلدونگ آلمان تمکن مالی بستگی به حقوق دریافتی شما از این دوره دارد
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  14. زینب گفت:

    سلام…بعد از اتمام دوره و دریافت مدرک ؛آیا میتونیم به ایران برگردیم و بعنوان پرستار ,در ایران کار کنیم؟
    آیا ایران مارو به عنوان پرستار، حساب میکنه؟؟

    1. مشاور ارشد گفت:

      با عرض سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز
      مدرک این دوره برای ایران قابل قبول نیست ولی در اروپا قابل قبول است

  15. بیتا گفت:

    سلام. بعد از اینکه این دوره رو به پایان رسوندیم باید (مجبوریم) اونجا بمونیم؟ یا میتونیم برگردیم؟ یا به کشور دیگه ای بریم؟ یا ادامه تخصیل بدیم؟ مثلا رشته ای دیگر..؟ ممنون میشم جواب بدید.

    1. میلاد نجفی کیا گفت:

      با عرض سلام
      بله پس از اتمام دوره می توانید برگردید و یا به کشور دیگه ای بروید
      البته برای ادامه تحصیل این نکته را در نظر بگیرید که مدرک اعطایی به شما در انتهای دوره جزو مدارک آکادمیک نیست.
      برای دریافت اطلاعات دقیق تر از طریق فرم ارزیابی مهاجرت با ما در ارتباط باشید.

  • مشاوره رایگان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 18