دندانپزشکی سیه نا ایتالیا

دندانپزشکی سیه نا ایتالیا

دانشگاه سیه نا ایتالیا یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه های ایتالیا و جهان است که مدارک صادر شده در آن در بسیاری از رشته‌ها مثل دندانپزشکی اعتبار جهانی دارد. تقارن سطح بالای علمی با امکانات پیشرفته بیمارستانی در ایتالیا و سیه نا، شرایط را برای استفاده از آموزش مناسب و به‌روز فراهم کرده است. لذا با افزایش متقاضیان تحصیل دندانپزشکی سیه نا ایتالیا، بر آن شدیم که در این مقاله بیشتر به این موضوع بپردازیم و به پرسش‌های زیر پاسخ دهیم:

  • شرایط تحصیل دندانپزشکی سیه نا ایتالیا چگونه است؟
  • هزینه دندانپزشکی سیه نا ایتالیا چقدر است؟ (2024)
  • بورسیه استانی سیه نا چیست؟
  • ددلاین دانشگاه سیه نا ایتالیا برای پذیرش و ثبت نام چه زمانی است؟
  • تحصیل دندانپزشکی سیه نا ایتالیا چه مزایایی دارد؟
  • و …

 

بررسی دندانپزشکی سیه نا ایتالیا

دندانپزشکی سیه نا ایتالیا مجموعه‌ای از کیفیت بالا و هزینه پایین است. دانشگاه سیه نا به عنوان یک دانشگاه بین‌المللی که امکان تحصیل به زبان انگلیسی را برای دانشجویان فراهم می‌کند، مورد توجه دانشجویان بسیاری از سراسر دنیا قرار دارد. تحصیل دندانپزشکی سیه نا ایتالیا به دانشجویان این امکان را می‌دهد که بتوانند در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا به درمان بپردازند.
در این مقاله اطلاعات دقیقی در مورد تحصیل دندانپزشکی در این دانشگاه، ددلاین دانشگاه سیه نا ایتالیا برای پذیرش و ثبت نام، بورسیه های مختلف مانند بورسیه استانی سیه نا به دست خواهید آورد که از سایت دانشگاه سیه نا استخراج شده‌اند. در پایان مقاله نیز می‌توانید فایلی شامل اصلی‌ترین دروس رشته دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا بیابید.

آدرس اینستاگرام موسسه سروش فردا: eurolife@ کلیک کنید.

در نظر داشته باشید مشاورین موسسه حقوقی سروش فردا ، همگی تعلیم کافی را برای پاسخگویی به سوالات شما دیده اند. می توانید پس از خواندن این مقاله با موسسه حقوقی سروش فردا تماس بگیرید و مشاوره کامل رایگان دریافت کنید.

همچنین می توانید سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ این مقاله نیز مطرح کنید تا توسط مشاورین ارشد موسسه به آنها پاسخ داده شود.

دندانپزشکی سیه نا ایتالیا
Trevi-Fountain,-Roma,-Italy

1. معرفی دانشگاه سیه نا ایتالیا

دانشگاه سیه نا (University of Siena) یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های اروپا است که در سال 1240 با نام «استادیوم سنسه» تأسیس شد. ساختمان اصلی این دانشگاه در شهر سیه‌نا، محل احداث اولین بانک جهان قرار دارد. دانشگاه سیه‌نا اولین دانشگاهی بود که توسط مردم تامین مالی شد.

علاوه بر دانشگاه، شهر سیه نا با مکان‌های تاریخی منحصر به فردش در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

این موسسه بین‌المللی به دلیل آموزش و تحقیقات خود از شهرت خوبی در جامعه علمی جهانی برخوردار شده است و سالانه تعداد زیادی از دانشجویان بین‌المللی برای تحصیل به دانشگاه سیه نا می‌پیوندند. در این دانشگاه، هیچ تفاوت واضحی بین فرصت‌های تحصیلی ارائه شده به شهروندان اروپایی نسبت به دانشجویان بین‌المللی وجود ندارد.

1.1. دانشکده های دانشگاه سیه نا

دانشگاه سیه نا تقریباً 20,000 دانشجو دارد که نیمی از جمعیت سیه‌نا را تشکیل می‌دهند. دانشگاه سیه نا در سطح جهانی به ویژه در زمینه های حقوق، پزشکی، اقتصاد و دندانپزشکی شناخته شده است. در حال حاضر دانشکده های دانشگاه سیه نا عبارتند از:

  • علوم سیاسی
  • دندانپزشکی
  • ریاضیات
  • فیزیک و علوم طبیعی
  • داروسازی
  • اقتصاد
  • حقوق
  • مهندسی
  • هنر
  • علوم انسانی

خوب است بدانید که:
1. دانشگاه سیه نا دارای دپارتمان‌هایی در آریزو و گروستو است.
2. در حال حاضر، دانشگاه سیه نا دوره‌های پزشکی متعددی را برگزار می‌کند که شامل بیوتکنولوژی، دندانپزشکی، پزشکی و جراحی و حرفه‌های بهداشتی است.

نکات اصلی درباره رشته دندان پزشکی در دانشگاه سیه نا را در ادامه بخوانید.

سایت دانشگاه سیه نا
Monte-Resegone,-Italy
همینجا فرم ارزیابی را پرکنید. به زودی برای مشاوره تخصصی با شما تماس می گیریم.

2. رتبه دانشگاه سیه نا در رشته دندانپزشکی

به طور کلی می‌توان ادعا کرد رنکینگ دانشگاه های ایتالیا در سایت های جهانی بالا است. دانشگاه سیه نا به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های ایتالیا توانسته است در سایت رتبه بندی Times Higher Education و Shanghai رتبه های خوبی در رشته دندانپزشکی به دست آورند.

رتبه دانشگاه سیه نا در رشته دندانپزشکی را در جدول زیر بخوانید:

سایت رتبه بندی رنکینگ جهانی
THE 301-400
شانگهای 151-200

دانشگاه سیه نا در رنکینگ بهترین دانشگاه های دندانپزشکی سایت QS رتبه‌ای ندارد.

3. امکانات دانشگاه سیه نا برای تحصیل دندانپزشکی

دانشگاه سیه نا تمامی امکانات لازم برای آموزش رشته دندانپزشکی در ایتالیا را در دسترس دانشجویان ملی و بین‌المللی قرار داده است؛ از جمله:

  • تجهیزات و آزمایشگاه های لازم برای تحقیق و پژوهش
  • خوابگاه های دانشجویی
  • کتابخانه
  • و …

4. شرایط تحصیل دندانپزشکی سیه نا ایتالیا

شرایط تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا را می‌توان به 4 بخش اصلی تقسیم کرد:

  • مدرک تحصیلی لازم برای تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا
  • آزمون ورودی دندانپزشکی دانشگاه سیه نا
  • شرایط سنی تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا
  • شرایط زبان برای رشته دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا

درباره هر یک از این موارد در ادامه حرف می‌زنیم. با ما بمانید.

تحصیل دندانپزشکی سیه نا ایتالیا

4.1. مدرک تحصیلی لازم برای تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا

مهمترین شرطی که دانش آموزان برای تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا باید داشته باشند، مدرک تحصیلی دیپلم دوازده ساله متوسطه است.

این مدرک باید توسط مراجع قانونی ایتالیا، معادل دیپلم ایتالیایی شناخته شود.

4.2. آزمون ورودی دندانپزشکی دانشگاه سیه نا

متقاضیان تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا، باید در آزمون ورودی یا پذیرش نیز شرکت کنند. این تست توسط MIUR طراحی شده است و هر ساله برگزار می‌شود. این آزمون شامل سوالاتی از دروس زیر است:

  • شیمی
  • زیست شناسی
  • ریاضیات
  • استدلال منطقی
  • فیزیک
  • فرهنگ عمومی

توجه داشته باشید که دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا باید قبل از ورود به ایتالیا، ویزای خود را از کنسولگری این کشور در کشور مبدأ، دریافت کنند. پس شرایط دریافت ویزا نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

دانشجویان، پس از ورود به ایتالیا، باید برای مجوز اقامت اقدام نموده و به دانشگاه اعلام نمایند.

4.3. شرایط سنی تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا

در قوانین دانشگاه سیه نا محدودیت سنی برای اخذ پذیرش تحصیلی تعیین نشده است و تنها کافی است حداقل 18 ساله باشید تا از نظر سنی واجد شرایط تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا ایتالیا شوید.

به عبارت دیگر محدودیتی برای حداکثر سن تعریف نشده است اما دقت داشته باشید که متقاضیان جوان‌تر همواره شانس بیشتری برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی ایتالیا دارند.

4.4. شرایط زبان برای رشته دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا

رشته دندانپزشکی ارائه شده در دانشگاه سیه نا به زبان انگلیسی است و متقاضیان بین‌المللی نباید نگران نیاز به زبان ایتالیایی برای تحصیل باشند. البته دقت داشته باشید که برای تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا به زبان انگلیسی باید مدارک معتبر این زبان را ارائه کنید.

از مهم ترین مدارک زبان مورد تایید دانشگاه سیه نا می‌توان به مدرک تافل (TOEFL) با حداقل نمره 72 اشاره کرد.

با تنها برنامه دندانپزشکی ارائه شده در دانشگاه سیه نا در بخش بعدی مقاله آشنا شوید و سپس درباره هزینه های آن بخوانید.

The-Vatican-City-at-the-Heart-of-Rome

5. تحصیل دندانپزشکی و پروتزهای دندانی در دانشگاه سیه نا

دانشگاه سیه نا مقطع کارشناسی دندانپزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهد. هدف اصلی این دوره تربیت پزشکانی است که شایستگی، تجربه بالینی و اخلاق حرفه‌ای مناسب برای مراقبت از بیماران را داشته باشند. در این دوره‌ها، چندین مرحله کارآموزی برای تعمیق دانش نظری و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای دانشجویان مورد نیاز است.

در حال حاضر این رشته تنها رشته مرتبط با دندانپزشکی است که در دانشگاه سیه نا ارائه شده.

دوره پیوسته دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا بر اساس موارد مطرح شده در ADEE (انجمن آموزش دندانپزشکی اروپا) و وزارت آموزش ایتالیا طراحی شده است. در آخرین سال تحصیلی، همه دانشجویان باید هر روز با استفاده از ابزارهای نوآورانه دندانپزشکی دیجیتال و مواد جدید دندانپزشکی بر بیماران کار کنند.

دروسی که در این دوره ارائه می‌شوند، مطابق فایل پی‌دی‌اف انتهای مقاله است.

6. هزینه تحصیل دندانپزشکی سیه نا ایتالیا

هزینه های تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا ایتالیا، برای هر دانشجو به صورت جداگانه بر اساس شاخص ISEE (شاخص وضعیت اقتصادی معادل) محاسبه می‌شود. ISEE معیاری است که برای ارزیابی وضعیت اقتصادی خانواده متقاضی طراحی شده و در تمام دانشگاه های دولتی ایتالیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور کلی هزینه سالانه تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا ایتالیا بسته به شرایط دانشجو (درآمد والدین، تحصیلات تمام وقت یا پاره وقت و …) از 158 یورو تا 3,500 یورو در سال متغیر است.

همینجا فرم ارزیابی را پرکنید. به زودی برای مشاوره تخصصی با شما تماس می گیریم.

7. بورسیه های دندانپزشکی سیه نا ایتالیا

بورسیه های تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • بورسیه های دولتی و بورسیه استانی سیه نا
  • بورسیه های دانشگاهی
  • بورسیه های سازمان‌های خصوصی

در ادامه به شرح مختصری از هر کدام از بورسیه های تحصیلی ایتالیا در دانشگاه سیه نا می‌پردازیم.

Vernazza,-Italy
Vernazza,-Italy

7.1. بورسیه استانی سیه نا (DSU Toscana)

DSU Toscana، خدمات رفاهی دانشجویی منطقه‌ای در توسکانی است. بورسیه استانی ایتالیا – سیه نا رقابتی است و بر اساس معیارهای درآمد خانوادگی و شایستگی خاص متقاضی اعطا می‌شود. برندگان بورسیه استانی سیه نا دسترسی رایگان به خدمات ناهار خوری DSU Toscana (غذاخوری دانشگاه) دریافت می‌کنند و حق اقامت رایگان (به شرط در دسترس بودن خوابگاه) را دارند.

سایت بورسیه استانی سیه نا (dsu.toscana.it) به زبان ایتالیایی است ولی اطلاعیه‌ها را به زبان انگلیسی نیز ارائه می‌دهد.

7.2. بورسیه تحصیلی دولتی ایتالیا

علاوه‌بر بورسیه استانی سیه نا، وزارت امور خارجه و همکاری‌های بین‌المللی ایتالیا سالانه به دانشجویان بین‌المللی یا شهروندان ایتالیایی مقیم خارج از این کشور کمک‌های مالی و بورسیه ارائه می‌دهد.

7.3. بورسیه های موسسات خصوصی برای دانشگاه سیه نا

دانشگاه سیه نا به صورت دوره‌ای جوایز و بورسیه‌های ارائه شده توسط بخش‌ها، موسسات یا سازمان‌های خارجی را در وب سایت دانشگاه سیه نا عمدتاً به زبان ایتالیایی ارائه می‌کند.

8. درخواست پذیرش برای دندانپزشکی سیه نا ایتالیا

درخواست پذیرش از دانشگاه سیه‌نا برای ارزیابی صلاحیت‌ها و مدارک داوطلب آسان است. شما می‌توانید از طریق سیستم درخواست آنلاین در وب سایت دانشگاه سیه نا درخواست دهید. نتایج ارزیابی طی تقریباً یک ماه پس از تاریخ بسته شدن مهلت پذیرش مربوطه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

هزینه درخواست پذیرش برای هر دوره 40 یورو است. پس از ثبت نام، فقط با کد دسترسی شخصی امکان ورود به صفحه کاربری خود را خواهید داشت.

توجه داشته باشید که برای اخذ پذیرش در تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی دانشگاه سیه نا از جمله دندانپزشکی، نیاز است که نمره قبولی در آزمون ورودی را دریافت کنید.

جزئیات بیشتر را در بخش بعدی مقاله بخوانید.

بورسیه استانی سیه نا
Florence,-Italy

8.1. روش ثبت نام برای تحصیل دندانپزشکی سیه نا ایتالیا

قبل از ثبت نام آنلاین، شهروندان غیر اتحادیه اروپا و دارای مدارک تحصیلی خارجی باید مجوز موقت را از کارکنان مربوطه در URP – International Place که گواهینامه‌های دانشگاهی و مجوزهای اقامت را بررسی می‌کنند، بگیرند.

دانشجویان غیر اتحادیه اروپا که در خارج از ایتالیا دارای ویزای ورود برای مقاصد تحصیلی هستند، برای دریافت مجوز لازم برای ثبت نام آنلاین باید کپی مدارک لازم برای ثبت نام را از طریق آدرس ایمیل SIENAinternational@unisi.it به URP – International Place ارسال کنند.

برای دریافت مجوز موقت، دانشجویان باید مدارک زیر را به پیوست درخواست خود توسط یک ایمیل ارسال کنند:

  • فایل پی دی اف Dream Apply
  • درخواست دانشگاهی
  • کپی پاسپورت با ویزای دانشجویی
  • کپی گواهی شده از دیپلم دبیرستان
  • ریز نمرات سوابق دبیرستان (همراه با ترجمه) به انضمام مدرک دیپلم صادر شده
  • گواهی نمره قبولی در آزمون صلاحیت تحصیلی ویژه که در نهایت برای ورود به دانشگاه در کشور مبدأ شما لازم است
  • گواهینامه های مرکز ENIC-NARIC ایتالیا (CIMEA)، «گواهی مقایسه پذیری» و «تأیید گواهینامه»
  • هر گونه اظهارنامه ارزشی صادر شده توسط نمایندگی‌های دیپلماتیک ذیصلاح یا سایر گواهی های مفید به منظور تأیید صلاحیت، در صورتی که همراه با «تأیید گواهینامه» صادر شده توسط CIMEA.apply.unisi.it/contents/content ارائه شود، قابل بررسی است.
  • در صورت وجود، یک گواهی مهارت زبان مناسب ارسال کنید.

9. ددلاین دانشگاه سیه نا ایتالیا

یکی از مهم ترین نکات در اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه سیه نا ایتالیا، اطلاع از ددلاین ارسال درخواست و ثبت نام است. در جدول زیر ددلاین اپلای دانشگاه سیه نا ایتالیا را مشاهده نمایید:

ترم تاریخ
ددلاین دانشگاه سیه نا ایتالیا برای ترم اول 30 ژوئن
ددلاین دانشگاه سیه نا ایتالیا برای ترم دوم 30 نوامبر

در مقاله ددلاین دانشگاه های ایتالیا با ددلاین سایر دانشگاه های این کشور نیز آشنا شوید.

ددلاین ارسال درخواست پذیرش دانشگاه سیه نا ایتالیا 2024 تاریخ 21 آوریل است و مصاحبه پذیرش به صورت آنلاین در 7 می ساعت 10:30 صبح (به وقت ایتالیا) انجام خواهد شد.

ددلاین دانشگاه سیه نا ایتالیا
Alzaia-Naviglio-Grande,-Milano,-Italy

10. سایت دانشگاه سیه نا

دانشجویان بین‌المللی در مراحل مختلف اخذ پذیرش و تحصیل، به اشکال زیر می‌توانند با دفتر پذیرش دانشگاه سیه نا در ارتباط باشند:

  • 1. از طریق وب سایت دانشگاه سیه نا و شبکه‌های اجتماعی برای اطلاعات و راهنمایی در مورد دوره‌های ارائه شده توسط دانشگاه، مهلت ارسال درخواست، مدارک لازم، هزینه ها، بورسیه تحصیلی و …
  • 2. از طریق پلتفرم DreamApply که در آن می‌توانید اطلاعات مفید زیادی برای درخواست پذیرش، مراحل اپلای و نحوه انجام مراحل ثبت‌نام اولیه با تماس با مقام دیپلماتیک ایتالیا (سفارت یا کنسولگری) در کشور محل اقامت خود پیدا کنید.

چند سایت مهم برای متقاضیان تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا به شرح زیر است:

عنوان آدرس سایت
سایت رسمی دانشگاه سیه نا admission.unisi.it
سایت دانشکده پزشکی و دندانپزشکی سیه نا medicina.unisi.it
صفحه توضیحات رشته دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا dentistry.unisi.it

11. هزینه زندگی دانشجویی در شهر سیه نا

هزینه زندگی در ایتالیا – شهر دانشجویی سیه نا، در مقایسه با بسیاری از شهرهای بزرگ ایتالیا مانند میلان کمتر است. ما در این بخش ابتدا لیستی از هزینه های اصلی دانشجویان در سیه نا ارائه می‌کنیم و سپس از خوابگاه ها و کمک هزینه هایی که زندگی دانشجویان در سیه نا را تسهیل می‌کنند، حرف می‌زنیم.

11.1. لیست هزینه های زندگی در سیه نا

نوع هزینه زندگی مبلغ هزینه زندگی (به یورو)
1. قبوض ماهانه 237.11
2. حمل و نقل ماهانه 35.00
3. پوشاک 31.25 تا 97.5
4. امکانات رفاهی 9.00 تا 75.00
5. رستوران 10.00 تا 65.00
دندانپزشکی سیه نا ایتالیا

11.2. خوابگاه دانشگاه سیه نا برای دانشجویان دندانپزشکی

سیه نا یک شهر دانشگاهی کوچک است که هر ساله با تعداد قابل توجهی از دانشجویان خارجی روبه‌رو می‌شود. دانشجویان باید بدانند که یافتن خوابگاه دانشجویی ایتالیا ممکن است بسیار دشوار باشد و بهتر است از قبل در مورد محل اقامت خود اقدامات لازم را انجام دهند.

هزینه خوابگاه های دانشگاه دندانپزشکی سیه نا بین 250 تا 800 یورو متغیر است. این در حالی است که هزینه اجاره آپارتمان شخصی در سیه نا مبلغی بین 616.67 تا 1,483.33 یورو در ماه تخمین زده می‌شود.

11.3. کمک هزینه های زندگی دانشجویی در سیه نا

  • غذاخوری‌های دانشگاه توسط DSU-Toscana – Azienda regionale per il diritto allo studio universitario اداره می‌شوند و به دانشجویان وعده‌های غذایی کم‌هزینه و کامل با منوی متنوع ارائه می‌دهند.
  • دانشجویان UniSi، تحت پوشش بیمه حوادث و مسئولیت شخص ثالث در طول دوره تحصیل خود در UniSi هستند.
  • دانشجویان پس از پذیرش در دوره تحصیلی دندانپزشکی، می‌توانند برای کمک هزینه (وعده‌های غذایی رایگان، اقامت رایگان و بورسیه تحصیلی) که توسط آژانس خدمات دانشگاهی توسکانی ارائه می شود، درخواست دهند.

12. درآمد رشته دندانپزشکی در سیه نا ایتالیا

دارندگان مدرک تحصیل دندانپزشکی سیه نا ایتالیا می‌توانند در سایر کشورهای اروپایی مشغول به کار شوند. درآمد فارغ‌التحصیلانی که مایل به ادامه زندگی در کشور ایتالیا را هستند، به شرح زیر خواهد بود.

متوسط حقوق ناخالص دندانپزشک در شهر سیه نا 111,952 یورو معادل ساعتی 54 یورو است. علاوه بر این، دندانپزشکان به طور متوسط ​​3,907 یورو پاداش دریافت می‌کنند. برآورد حقوق و دستمزد بر اساس داده‌های نظرسنجی حقوق، که مستقیماً از کارفرمایان و کارمندان ناشناس در ایتالیا جمع‌آوری شده است نشان می‌دهد که:

  • یک دندانپزشک تازه کار با 1 تا 3 سال تجربه به طور متوسط 76,468 یورو حقوق دریافت می‌کند.
  • یک دندانپزشک باتجربه با حدود 8 سال سابقه کار به طور متوسط 140,305 یورو حقوق دریافت می‌کند.

13. مزایا و معایب تحصیل در دانشگاه بین المللی سیه نا در ایتالیا

در پایان مقاله مهم ترین مزایا و معایب تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا را بررسی می‌کنیم. از اینکه همراه ما بودید، سپاس‌گزاریم.

Colosseum,-Roma,-Italy
Colosseum,-Roma,-Italy

13.1. مزایای تحصیل دندانپزشکی سیه نا ایتالیا

از مزایای تحصیل در دانشگاه بین المللی سیه نا در ایتالیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 1. کیفیت بالای آموزش
  • 2. مدارک دندانپزشکی معتبر بین‌المللی
  • 4. دسترسی به امکانات و تجهیزات مدرن
  • 5. تخصص گسترده در زمینه‌های مختلف
  • 6. شهریه و هزینه های زندگی مقرون به صرفه
  • 7. فرصت‌های شغلی عالی
  • 8. حضور در شهری دانشجویی با فرهنگ و تاریخ غنی در کنار مردم محلی خونگرم و خوش برخورد

با لیست دروس رشته دندانپزشکی و پروتزهای دندانی در دانشگاه سیه نا در این فایل آشنا شوید.

13.2. معایب تحصیل دندانپزشکی سیه نا ایتالیا

برای تصمیم آگاهانه جهت انتخاب دانشگاه سیه نا برای تحصیل رشته دندانپزشکی، باید با معایب این دانشگاه نیز آشنا باشید:

  • 1. تنوع برنامه های دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا کم است و در حال حاضر تنها یک برنامه 6 ساله در این دانشگاه ارائه می‌شود.
  • 2. رقابت برای اخذ پذیرش و همچنین بورسیه استانی سیه نا بالا است و همه دانشجویان موفق به اخذ آن‌ها نمی‌شوند.
  • 3. اگرچه تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا به زبان انگلیسی است، دانشجویان برای برقراری ارتباط با مردم شهر سیه نا بهتر است زبان ایتالیایی بلد باشند که یادگیری آن آسان نیست!

سوالات متداول دندانپزشکی سیه نا ایتالیا

✅ هزینه رشته دندانپزشکی سیه نا ایتالیا چقدر است؟

هزینه تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سیه نا ایتالیا بین 158 یورو تا 3,500 یورو در سال متغیر است.

✅ وب سایت دانشگاه سیه نا چیست؟

آدرس وب سایت دانشگاه سیه نا admission.unisi.it است.

✅ بورسیه استانی سیه نا بر اساس چه معیارهایی است؟

بورسیه استانی سیه نا رقابتی بوده، بر اساس معیارهای درآمد خانوادگی و شایستگی خاص متقاضی اعطا می‌شود.

✅ ددلاین ثبت نام دانشگاه سیه نا ایتالیا چه تاریخی است؟

ددلاین ثبت نام دانشگاه سیه نا ایتالیا برای ترم اول، 30 ژوئن و برای ترم دوم،‌ 30 نوامبر است.

✅ آیا تحصیل دندانپزشکی سیه نا ایتالیا آزمون ورودی دارد؟

بله، متقاضیان تحصیل دندانپزشکی سیه نا ایتالیا باید در آزمون ورودی شرکت کنند.

به این مقاله امتیاز دهید

5/5 - (2 امتیاز)

جمع بندی

Conclusion

تحصیل دندانپزشکی سیه نا ایتالیا، از چند جهت برای دانشجویان بین‌المللی می‌تواند جذاب باشد. مهم‌ترین آن‌ها اعتبار مدرک اخذ شده از این دانشگاه در کل اتحادیه اروپا و بسیاری از کشورهای جهان است. سطح علمی بالا، هزینه‌های مقرون به صرفه زندگی و تحصیل، در کنار بورسیه‌های مختلف تحصیلی مانند بورسیه استانی سیه نا، سالانه تعداد زیادی از دانشجویان بین‌المللی را به ایتالیا و شهر سیه نا می‌کشاند. با مراجعه به سایت دانشگاه سیه نا می‌توان امکانات و شرایط موجود برای تحصیل دندانپزشکی در سیه نا ایتالیا را قبل از تصمیم نهایی مشاهده کرد و با اطمینان بیشتری تصمیم‌گیری نمود.

در صورت تمایل برای مشاوره تخصصی با مشاورین ارشد موسسه حقوقی سروش فردا فرم مشاوره مهاجرت را پر کنید.

0 پرسش و پاسخ

question mark orange توصیه می کنیم پس از ارسال سوال خود، پرسش و پاسخ های انجام شده در همین بخش را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

  • مشاوره رایگان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 18