خرید سهام در آلمان

خرید سهام در آلمان

آیا به دنبال سرمایه‌گذاری مطمئن هستید و می‌خواهید با حضور در بازار بورس آلمان شرایط بهتری داشته باشید؟ پس باید بدانید که آلمان بهترین شرایط اقتصادی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است و اگر دانش و مهارت کافی را داشته باشید، می‌توانید با خرید سهام آلمان از مزایای متعددی بهره‌مند شوید و حضور در یک بازار بورس واقعی و بدون رانت را تجربه کنید.
اگر علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در آلمان از طریق خرید سهام هستید، توصیه می‌کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید تا مطالب بیشتری درباره بازار سهام در آلمان بدانید. در این مقاله به پرسش‌های زیر پاسخ خواهیم داد:

  • شرایط و وضعیت خرید سهام در آلمان چگونه است؟
  • مزایای خرید سهام در آلمان چیست؟
  • خرید سهام در آلمان از چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟
  • نحوه خرید سهام در آلمان چگونه است؟
  • آیا امکان اخذ اقامت آلمان با خرید سهام وجود دارد؟
  • و …

بررسی خرید سهام در آلمان

خرید سهام در آلمان یکی از مطمئن‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری خارجی است. هر چند سرمایه گذاری در بورس همیشه نمی‌تواند سوددهی داشته باشد ولی مزایای خرید سهام در آلمان آن قدر زیاد است که سالانه افراد زیادی به این کار جذب می‌شوند و آمار صعودی را در خرید سهام در آلمان از خود به جا می‌گذارند. در این مقاله به شرایط خرید سهام در آلمان و اقامت آلمان با خرید سهام پرداخته‌‌ایم و در مورد نحوه خرید سهام در آلمان صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید و فایل PDF پایان مقاله شامل فعال ترین شرکت های در حال معامله در بازار سهام آلمان را از دست ندهید.

آدرس اینستاگرام موسسه سروش فردا: eurolife@ کلیک کنید.

در نظر داشته باشید مشاورین موسسه حقوقی سروش فردا ، همگی تعلیم کافی را برای پاسخگویی به سوالات شما دیده اند. می توانید پس از خواندن این مقاله با موسسه حقوقی سروش فردا تماس بگیرید و مشاوره کامل رایگان دریافت کنید.

همچنین می توانید سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ این مقاله نیز مطرح کنید تا توسط مشاورین ارشد موسسه به آنها پاسخ داده شود.

Frankfurt,-Germany

1. وضعیت خرید سهام در آلمان

طبق اطلاعات آماری موجود تعداد سرمایه گذاران در بازار بورس و سهام آلمان در حال افزایش است. به طور کلی شرایط بازار بورس همواره در حال نوسان است و وجود بازدهی مثبت در این نوع از سرمایه گذاری نیازمند دانش کافی و آشنایی با بایدها و نباید های خرید سهام در آلمان است.

آلمان توسط بسیاری از صاحب نظران به عنوان کشوری مهم و تاثیرگذار در بازار بورس در نظر گرفته می‌شود، زیرا این کشور میزبان ده‌ها شرکت از 500 شرکت بزرگ سهامی عام در جهان است. این شرایط، آلمان را به کشوری مهم برای سرمایه گذاران بین المللی در خرید سهام تبدیل می‌کند.

در بخش بعدی به تفصیل در مورد مزایای خرید سهام در آلمان صحبت کرده‌ایم.

همینجا فرم ارزیابی را پرکنید. به زودی برای مشاوره تخصصی با شما تماس می گیریم.

2. مزایای خرید سهام در آلمان

با توجه به توان بالای تولید صنعتی به عنوان نیروی محرکه در بازار سهام این کشور، اقتصاد آلمان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای اروپا و سراسر جهان است. آلمان یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان در سراسر جهان است که عمدتاً بر محصولاتی مانند ماشین آلات و الکترونیک تمرکز دارد.

این کشور همچنین دارای منابع طبیعی قابل توجهی از جمله اورانیوم، الوار، پتاس، نیکل، مس و گاز طبیعی است.

در مورد انرژی های تجدیدپذیر نیز، این کشور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان توربین های بادی در جهان است. سیاست‌های دولت آلمان بر این است که تا سال 2030 به هدف خود در تولید 65 درصد از انرژی مصرفی از انرژی های تجدیدپذیر دست یابد.

آلمان به دلیل قدرت و ثبات اقتصادی خود مزایای متعددی را به سرمایه گذاران ارائه می‌دهد. مهمترین مزایای سرمایه گذاری و خرید سهام در آلمان را در فهرست زیر ذکر کرده‌ایم:

  • شرایط اقتصادی قوی یکی از بزرگترین مزایای خرید سهام در آلمان است. آلمان یکی از قوی ترین اقتصادهای جهان در صادرات را دارد. در سال 2020، تولید ناخالص داخلی (GDP) این کشور به 3.85 تریلیون دلار رسید.
  • یکی دیگر از مزایای خرید سهام در آلمان عضویت در اتحادیه اروپا است. آلمان به شدت از عضویت در اتحادیه اروپا سود برده است و نسبت به سایر کشورهای صنعتی و سایر اعضای منطقه یورو در موقعیت بهتری قرار گرفته است.
  • نیروی کار یکپارچه را هم می‌توان یکی از مهم ترین مزایای خرید سهام در آلمان دانست. نیروی کار در آلمان تحصیل‌کرده هستند و کمتر از سایر کشورهای اتحادیه اروپا اعتصاب می‌کند.
  • کد مالیاتی یکپارچه کشور و سیاست‌های تجاری دوستانه نیز برای شرکت‌های سهامی عام مطلوب است.
Berlin

3. انواع بازار بورس و خرید سهام در آلمان

در کشور آلمان هشت انتخاب برای حضور در بازار خرید و فروش سهام و بورس اوراق بهادار برای معامله گران وجود دارد؛ از جمله:

  • بورس اوراق بهادار برلین
  • بورس اشتوتگارت
  • بورس اوراق بهادار مونیخ
  • بورس فرانکفورت

بزرگ‌ترین بورس آلمان، بورس فرانکفورت است.

4. نحوه خرید سهام در آلمان

روش های مختلفی برای خرید سهام در کشور آلمان وجود دارد. اولین قدم این است که یک حساب اوراق بهادار در بانک یا یک کارگزاری آنلاین باز کنید.

با این روش شما می‌توانید اوراق بهادار و سایر اقلام سرمایه گذاری خود را به صورت ایمن ذخیره کنید. اوراق بهادار به عنوان دارایی‌های ویژه در نظر گرفته می‌شوند، به این معنی که در صورت ورشکستگی بانک یا کارگزار شما، قابل توقیف نیستند.

در شرایط عادی، پس از شروع سرمایه گذاری، حساب به طور خودکار برای خرید سهام در آلمان باز خواهد شد.

در قسمت بعدی، روش های خرید سهام در آلمان را به شما معرفی می‌کنیم.

شرایط خرید سهام در آلمان
KönigsteinSächsische-Schweiz

5. سرمایه گذاری در سهام از طریق بانک

این نحوه خرید سهام در آلمان ساده و مطمئن است ولی مشکلاتی نیز دارد. با داشتن حساب در یک بانک بین المللی آنلاین یا یک بانک محلی در آلمان، معمولاً می‌توانید از خدمات سرمایه گذاری در سهام نیز استفاده کنید.

باز کردن حساب در بانک‌ها اجازه استفاده از این نحوه خرید سهام در آلمان را به شما می‌دهد و به سادگی می‌توانید با اثبات شرایط مالی مطلوب، سهام و سایر اوراق بهادار را از طریق بانک خریداری نمایید.

مزایا و معایب خرید سهام از طریق بانک

استفاده از بانک‌ها به عنوان موسسات مالی برای تحقق اهداف سرمایه گذاری منطقی به نظر می‌رسد. با این روش معمولاً به مشاورانی هم دسترسی خواهید داشت تا در مورد سؤالات خود در مورد موضوع سرمایه گذاری صحبت کنید و از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

با این حال، بانک‌ها کارمزدهای بالا و گاهی پنهان نیز به همراه خواهند داشت. این هزینه ها ممکن است بر بازده احتمالی سرمایه گذاری شما تأثیر منفی بگذارد.

در برخی موارد، بانک‌ها با زیرمجموعه‌های سرمایه‌گذاری کار می‌کنند که به مشاوران وعده کمیسیون بالایی می‌دهند، در حالی که واقعاً ارزش افزوده‌ای را که نیاز دارید به شما ارائه نمی‌دهند.

مزایا و معایب خرید سهام در آلمان از طریق بانک را می‌شود این طور لیست کرد:

مزایا معایب
اعتبار بانک هزینه های بالا و بالقوه پنهان
دسترسی به کارکنان شعبه خدمات مالی بعضاً ناکارآمد
آشنایی با بانک به عنوان یک موسسه مالی عدم شفافیت
بازدهی کمتر از حد انتظار

به خاطر داشته باشید که اخذ اقامت آلمان با خرید سهام ممکن نیست.

مزایای خرید سهام در آلمان

6. شرایط خرید سهام در آلمان از طریق کارگزاری آنلاین

این نحوه خرید سهام در آلمان یعنی استفاده از کارگزاران آنلاین، روز به روز محبوب‌تر می‌شود و از آغاز دهه 2020، کمپین‌های تبلیغاتی بسیار زیادی برای برنامه های تجاری مختلف برگزار شده‌اند.

کارگزار، ارائه دهنده خدمات مالی است که به عنوان واسطه بین سازمان بورس اوراق بهادار و سرمایه گذار عمل می‌کند و در نهایت به طرف دوم اجازه داد و ستد اوراق بهادار را می‌دهد. یک کارگزار آنلاین اجازه می‌دهد تا این تجارت به صورت اینترنتی انجام شود.

نمونه‌هایی از کارگزاران آنلاین برای استفاده از این نحوه خرید سهام در آلمان عبارتند از:

  • بانک آنلاین Consorbank
  • بانک آنلاین Comdirect
  • برنامه Trade Republic
  • برنامه Scalable Digital

اصطلاحی که ممکن است در ارتباط با کارگزاری آنلاین در آلمان با آن مواجه شوید «روبو-مشاور» است. Robo-Advisor برنامه‌ای است که یک استراتژی سرمایه‌گذاری سفارشی را که بر اساس اطلاعات و الگوریتم‌های سرمایه‌گذاری شما است، جمع‌آوری و به‌طور خودکار مدیریت می‌کند.

Robo-Avisor به شما نشان می‌دهد که بر اساس معیارهای سرمایه‌گذاری که از قبل انتخاب کرده‌اید، کدام سهام را بخرید. به این وسیله در وقت شما در خرید سهام صرفه‌جویی کرده، به شما امکان سرمایه‌گذاری مستقل و بدون ورودی خارجی زیاد را می‌دهد.

بهترین کارگزاران آلمان برای خرید سهام به صورت آنلاین

بهترین کارگزاران آلمان برای خرید سهام آنلاین عبارتند از:

مزایا و معایب کارگزاران آنلاین و مشاوران روبو در آلمان

اگر از کارگزار آنلاین استفاده کنید، خواهید توانست سهام خود را خودتان انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای این کار حتما باید دانش کافی را در خصوص بازار بورس و خرید سهام در آلمان داشته باشید.

سعی کنید قبل از شروع، تخصص کافی لازم را به دست آورید تا بتوانید اوراق بهاداری را انتخاب کنید که به بهترین وجه برای استراتژی سرمایه گذاری فردی شما مناسب است.

همیشه مراقب هزینه های جانبی و پنهان باشید. کارگزاران آنلاین در نگاه اول ارزان به نظر می‌رسند اما اغلب هزینه‌های پنهانی را به شما تحمیل خواهند کرد که معمولاً در کاتالوگ‌ها به آن‌ها اشاره شده است.

مزایا و معایب خرید سهام در آلمان از طریق کارگزار آنلاین را می‌شود این طور لیست کرد:

مزایا معایب
انتخاب نهایی با شماست. هنگام انتخاب سهام به سطح خاصی از تخصص نیاز دارید.
هزینه ها نسبتاً ارزان است. مشاوران روبو اغلب معیارهای پایداری ناکافی دارند.
به دلیل رقابت بین شرکت‌ها، از شفافیت بالایی برخوردار است. هزینه های پنهان بالقوه وجود دارد.
شرایط خرید سهام در آلمان
German-radar-station-in-bavaria
همینجا فرم ارزیابی را پرکنید. به زودی برای مشاوره تخصصی با شما تماس می گیریم.

7. سرمایه گذاری در آلمان از طریق ETF های آلمانی

ساده ترین راه برای سرمایه گذاری در آلمان، سرمایه گذاری از طریق صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) است که از مجموعه‌ای از دارایی ها مانند سهام قابل خرید و اوراق قرضه تشکیل شده است.

برخی از بهترین ETF های آلمان

محبوب ترین ETF مورد استفاده برای سرمایه گذاری در آلمان، صندوق شاخص MSCI آلمان (EWG) است که توسط گروه BlackRock’s iShares مدیریت می‌شود.

صندوق شاخص محبوب آلمان MSCI دارای بیش از 60 سهام در بیش از 10 صنعت با نسبت هزینه 0.51٪ و ارزش خالص دارایی حدود 1 میلیارد دلار از ابتدای سال 2024 است.

در اینجا چند گزینه محبوب ETF برای سرمایه گذاری در آلمان آورده شده است:

  • Lyxor DAX (DR) UCITS ETF
  • WisdomTree Germany Equity Hedged ETF (DXGE)
  • ETF MSCI آلمان (HEWG) دارای پوشش ارزی iShares
  • iShares MSCI Germany Small-Cap ETF (EWGS)
  • Global X DAX Germany ETF (DAX)

هنگام سرمایه گذاری در ETF های بین المللی، معامله گران باید از نسبت هزینه، نقدینگی، خطای ردیابی و شاخص اساسی آگاه باشند.

8. سرمایه گذاری در آلمان از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

اوراق قرضه آلمان که با نام Bonds نیز شناخته می شوند، اوراق قرضه دولتی هستند که توسط جمهوری فدرال آلمان منتشر می‌شوند. این اوراق به دلیل قدرت اقتصادی آلمان و سابقه بازپرداخت بدهی آن، یکی از امن ترین دارایی های مالی در جهان محسوب می شود.

در این روش سرمایه گذاران به سرمایه اولیه و حساب کارگزاری نیاز دارند و اگر کارگزاری انتخابی آن‌ها دسترسی به ETF‌ها را تسهیل کند، می‌توانند مستقیماً در خرید و فروش سهام شرکت کنند.

مقدار سرمایه لازم برای اخذ اقامت از این طریق معمولاً مبلغ بسیار بالایی است. روش‌های ساده‌تر با هزینه کمتری برای سرمایه‌گذاری در اروپا وجود دارد. به عنوان مثال با ثبت شرکت در اسلواکی می‌توانید حتی شرایط اخذ اقامت بدون سرمایه اولیه را نیز فراهم کنید. برای اطلاعات بیشتر مقاله اقامت اسلواکی با ثبت شرکت را مطالعه نمایید.

نحوه خرید سهام در آلمان
Berliner-Dom-in-spring-2020

9. شاخص سهام آلمان

FRA (Forward Rate Agreements) چندین شاخص را برای بازار سهام منتشر می‌کند؛ از جمله:

  • DAX
  • VDAX
  • Euro Stoxx 50

شاخص DAX در سهام آلمان

DAX که شاخص تعیین کننده برای بازار سهام آلمان است، به عنوان زیربنای محصولات مالی (گزینه ها، معاملات آتی، ETF ها، محصولات ساختاریافته) و برای اهداف معیار عمل می‌کند.

DAX یک شاخص بازار سهام آلمانی است که عملکرد 40 شرکت بزرگ معامله شده در بورس فرانکفورت را ردیابی می‌کند. این شاخص بر اساس ارزش بازار، در سال 1988 ایجاد شد و متشکل از بزرگ‌ترین و فعال‌ترین شرکت‌های معامله شده است.

گزارش‌های مالی، حسابرسی و سرمایه مورد نیاز تنها تعدادی از الزامات و شرایطی هستند که شرکت‌ها به عنوان اعضای شاخص DAX باید رعایت کنند. در هر سه ماه، شرکت‌کنندگان باید به طور منظم مجموعه‌ای از الزامات را برآورده کنند تا در این لیست قرار بگیرند.

10. بهترین سهام های آلمان

معامله گران، بازار سهام آلمان را به دلیل شهرت بالا و حضور شرکت های پیشرو در صنعت، بسیار تأثیرگذار می‌دانند. طیف گسترده ای از صنایع در بازار سهام آلمان وجود دارد که شامل صنایع شیمیایی، خرده فروشی و خدمات مالی است.

برای سرمایه گذاران محافظه کار که خواهان سهام اروپایی با کیفیت بلو چیپ هستند، اعضای DAX 40 می‌تواند یکی از بهترین‌ها برای شروع کار باشد.

در زیر چند نمونه از سهام برتر آلمان بر اساس ارزش بازار، با توجه به صنعت آن‌ها آورده شده است:

  • حوزه فناوری: SAP، Deutsche Telekom، زیمنس
  • حوزه خودرو: بی ام و، فولکس واگن، مرسدس بنز
  • حوزه داروها و مواد شیمیایی: Bayer، BASF، Merck
  • حوزه کالاهای مصرفی: آدیداس، هنکل، مترو
  • امور مالی: آلیانز، مونیخ ری، دویچه بانک

آیا می‌خواهید با خرید سهام به اقامت آلمان برسید؟ با ما باشید تا ببینیم آیا این امکان وجود دارد یا خیر!

خرید سهام در آلمان

11. اقامت آلمان با خرید سهام

طبق قوانین آلمان، خارجی ها هیچ گونه منعی برای سرمایه گذاری در این کشور ندارند و هر فردی که بخواهد می تواند کسب و کار خود را مدیریت کند یا توسعه دهد و از طریق خرید سهام، در آلمان سرمایه گذاری کند.

اما باید دقت کنید که سرمایه‌گذاری با خرید سهام منجر به دریافت اقامت آلمان نخواهد شد و آلمان قانونی برای صدور اقامت از این طریق تعریف نکرده است. پس اگر قصد مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت این کشور را دارید، باید به فکر روشی جایگزین باشید.

هدف شما از سرمایه گذاری رسیدن به اقامت اروپا است؟ شاید بهتر باشد به جای خرید سهام در آلمان به سراغ روشی مانند ثبت شرکت در مجارستان بروید.

12. مدارک لازم برای خرید سهام در آلمان

برای خرید سهام در آلمان در مرحله اول باید بتوانید کارگزار مربوطه را متقاعد کنید که سرمایه کافی برای خرید سهام را در اختیار دارید. پس باید اسناد مالی و صورت حساب‌های بانکی خود را ارائه دهید تا تمکن مالی‌تان را به اثبات برسانید.

بدیهی است که ارائه مدارک هویتی مانند شناسنامه یا پاسپورت معتبر نیز از دیگر مدارک لازم برای خرید سهام در آلمان است.

توجه داشته باشید که تمامی مدارک باید به زبان انگلیسی یا آلمانی و از نظر قانوی معتبر باشند.

در قسمت پایانی به ریسک‌ها و چالش‌های خرید سهام در آلمان خواهیم پرداخت.

اقامت آلمان با خرید سهام

13. ریسک سرمایه گذاری خرید سهام در آلمان

در بازار سهام آلمان، فرصت‌های بالقوه‌ی خرید برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران وجود دارد تا از سرمایه‌گذاری در برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های اروپایی فهرست‌شده در این بازار سود ببرند. با این حال، خطراتی نیز وجود دارد که باید قبل از سرمایه گذاری در DAX یا سهام فردی از آن‌ها آگاه باشید.

این موارد را می‌توان به صورت زیر لیست نمود:

  • آلمان بزرگ‌ترین واردکننده نفت اروپا از روسیه است و تنش‌های ژئوپلیتیکی ادامه‌دار می‌تواند بحران انرژی را به‌ویژه در فصل زمستان عمیق‌تر کند.
  • آلمان سومین صادرکننده بزرگ جهان است، به این معنی که کندی اقتصاد جهانی تأثیر قابل توجهی بر تقاضا برای کالاهای تولیدی این کشور خواهد داشت. این به نوبه خود احتمالاً بر درآمدها و قیمت سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار آلمان تأثیر می‌گذارد.
  • افزایش نرخ بهره در اروپا، ایالات متحده و جاهای دیگر می‌تواند بر سهام آلمان تاثیر بگذارد زیرا سرمایه گذاران سهام را به نفع سرمایه گذاری های جایگزین مانند دارایی هایی با درآمد ثابت می‌فروشند. به عنوان یک کشور عضو اتحادیه اروپا، آلمان در معرض خطر عوارض ناشی از بدهی و سایر مسائل اقتصادی در سایر کشورهای این اتحادیه قرار دارد.

14. بایدها و نباید های خرید سهام در آلمان

روشی که شما برای سرمایه گذاری در بازار سهام آلمان انتخاب می‌کنید، تاثیر زیادی بر روی شرایط و نتیجه عملکرد شما خواهد داشت. همیشه استراتژی هایی وجود دارد که می تواند به کاهش ریسک کمک کند اما برخی از ریسک ها همیشه هنگام سرمایه گذاری وجود خواهد داشت.

چند فاکتور کلی وجود دارد که باید در هنگام شروع سرمایه گذاری خود در نظر بگیرید. این فاکتورها عبارتند از:

  • سرمایه گذاری طولانی مدت در سهام
  • تنوع در انتخاب سهام برای کاهش ریسک
  • توجه به هزینه های پنهان خرید سهام

سرمایه گذاری طولانی مدت در سهام

بازار سهام سال های خوب و بد را تحمل می‌کند اما تجربه نشان داده است که یک مجموعه از سهام با تنوع خوب، زمانی که در یک دوره طولانی سرمایه گذاری شود، میانگین سالانه بازدهی حدود 6 درصد را به همراه خواهد داشت.

یک دوره سرمایه گذاری معقول باید حداقل 5 تا 10 سال طول بکشد تا از فروش سهام خود در زمانی که بازار در پایین ترین حد خود است اجتناب کنید.

تنوع در انتخاب سهام برای کاهش ریسک

اگر هنگام سرمایه گذاری تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید، در بسیاری از مواقع ممکن است نتیجه‌ای ضعیف‌تر از حد مطلوب به دست آورید. یک سبد متنوع که به شما اجازه می‌دهد در شرکت‌های مختلف در کشورهای مختلف و صنایع مختلف سرمایه‌گذاری کنید، در کاهش ریسک نوسانات یا زیان کل مفید خواهد بود.

توجه به هزینه های پنهان خرید سهام

خرید سهام، در طول مسیر هزینه‌هایی مانند کارمزد سپرده، هزینه‌های اضافی در طول افزایش ارزش سهام، هزینه‌های فروش و کارمزد معامله را در پی خواهد داشت که ممکن است در نگاه اول از چشم شما پنهان بمانند.

اگر به دنبال لیستی از فعال‌ترین شرکت های در حال معامله در بازار سهام آلمان هستید، این فایل را مطالعه کنید.


سوالات متداول خرید سهام در آلمان

✅ آیا خرید سهام در آلمان برای ایرانیان امکان‌پذیر است؟

بله، خرید سهام و سرمایه‌گذاری در آلمان برای ایرانیان امکان‌پذیر است اما منجر به اخذ اقامت نمی‌شود.

✅ مهم ترین مزایای خرید سهام در آلمان چیست؟

شرایط اقتصاد قوی، عضویت در اتحادیه اروپا، نیروی کار ماهر و مالیات یکپارچه از مهم ترین مزایای خرید سهام در آلمان هستند.

✅ مهم ترین شرایط خرید سهام در آلمان چیست؟

اثبات داشتن سرمایه کافی برای خرید سهام از مهم ترین شرایط خرید سهام در آلمان است.

✅ آیا اخذ اقامت آلمان با خرید سهام ممکن است؟

قانونی برای دریافت اقامت آلمان با خرید سهام تعریف نشده است و عموماً این روش اخذ اقامت را همراه ندارد.

✅ نحوه خرید سهام در آلمان چگونه است؟

خرید سهام در آلمان به دو روش یعنی از طریق بانک و از طریق کارگزار آنلاین ممکن است که نحوه دوم مناسب‌تر است.

به این مقاله امتیاز دهید

5/5 - (1 امتیاز)

جمع بندی

Conclusion

خرید سهام در آلمان یک روش سرمایه‌گذاری مطمئن در بین سایر بازارهای بورس جهانی است. دلیل وجود این شرایط خوب در خرید سهام در آلمان صنعت پیشرفته و قوی و صادرات بالای این کشور است. مزایای متعددی برای خرید سهام در آلمان بر شمردیم که شرایط قوی اقتصادی تاثیرگذار ترین آن‌ها به حساب می‌آید. اخذ اقامت آلمان با خرید سهام کاری سخت و نیازمند توانایی مالی بسیار زیاد است و روش‌های سرمایه‌گذاری مانند نحوه ثبت شرکت در کشورهایی مانند اسلواکی و مجارستان منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

در صورت تمایل برای مشاوره تخصصی با مشاورین ارشد موسسه حقوقی سروش فردا فرم مشاوره مهاجرت را پر کنید.

0 پرسش و پاسخ

question mark orange توصیه می کنیم پس از ارسال سوال خود، پرسش و پاسخ های انجام شده در همین بخش را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

  • مشاوره رایگان: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 الی 18