100 درصد تخفیف بهاره مشاوره تخصصی.

مشاوره تخصصی مهاجرت با 100٪ تخفیف (بهاره)

100٪ تخفیف مشاوره

دریافت مشاوره دریافت مشاوره

شرایط زندگی در مالتا (✅ هزینه ها + مزایا و معایب 2024)

malta Flag

ما در این مقاله شما را به طور کامل و دقیق با شرایط زندگی در مالتا و همچنین هزینه ها، مزایا و معایب مربوط به آن آشنا می کنیم. کشور مالتا انتخابی فوق العاده برای مهاجرت است. این مقاله اطلاعاتی کلی درباره این کشور در اختیار شما قرار می دهد. سوالاتی که در این مقاله به آن ها پاسخ داده شده است، از این قرار می باشد.

  • مالتا چگونه کشوری است؟
  • مردمی که در مالتا زندگی می کنند، چگونه مردمی هستند؟
  • وضعیت کار و مالیات در مالتا چگونه است؟
  • وضعیت تحصیل در مالتا چگونه می باشد؟
  • هزینه های زندگی در مالتا چگونه است؟
  • معایب زندگی در مالتا شامل چه مواردی می شود؟

✔️ بررسی شرایط زندگی در مالتا

ما در این مقاله سعی داشته ایم تا شرایط، هزینه ها، مزایا و معایب زندگی در مالتا را به طور کامل بررسی کنیم. در ابتدا شما را با خود کشور مالتا و مردم آن آشنا می کنیم. سپس شرایط اقتصادی، کار، تحصیل، وضعیت بهداشت و رفاه و هزینه های زندگی در این کشور را مورد بحث قرار می دهیم. پس از آن به بررسی مزایا و معایب زندگی در مالتا و نکاتی جالب درباره این کشور می پردازیم. انتهای مقاله نیز به معرفی چند وب سایت کاربردی در مالتا اختصاص دارد. خوب است بدانید که این مقاله با گردآوری مهم‌ترین اطلاعات از معتبرترین منابع در دسترس درباره مالتا نوشته شده است.

آدرس اینستاگرام موسسه سروش فردا: eurolife@ کلیک کنید.

در نظر داشته باشید مشاورین موسسه حقوقی سروش فردا ، همگی تعلیم کافی را برای پاسخگویی به سوالات شما دیده اند. می توانید پس از خواندن این مقاله با موسسه حقوقی سروش فردا تماس بگیرید و مشاوره کامل رایگان دریافت کنید.

همچنین می توانید سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ این مقاله نیز مطرح کنید تا توسط مشاورین ارشد موسسه به آنها پاسخ داده شود.

1. مالتا چگونه کشوری است؟

 کشور مالتا کجاست؟

مالتا، کشوری جزیره ای، واقع در دریای مدیترانه مرکزی است. این کشور مجمع الجزایری کوچک، اما مهم و استراتژیک می باشد. این کشور شامل پنج جزیره می شود که عبارتند از:

  • مالتا (بزرگترین)
  • گزو
  • کومینو
  • جزایر خالی از سکنه کمونیت (کمینوتو) و فیلفلا (در فاصله 93 کیلومتری (58 مایل) جنوب سیسیل، 290 کیلومتری (180 مایل) شمال لیبی و در حدود 290 کیلومتری (180 مایل) شرق تونس، در انتهای شرقی قسمت فشرده دریای مدیترانه که ایتالیا را از سواحل آفریقا جدا می کند.)

کشور مالتا در طول تاریخ طولانی و آشفته خود، نقشی حیاتی در مبارزات جانشینی قدرت ها برای تسلط بر مدیترانه و تعامل بین اروپای در حال ظهور با فرهنگ های قدیمی آفریقا و خاورمیانه داشته است. مساحت کل این کشور 315.2 کیلومتر مربع می باشد.

آب و هوای مالتا

مالتا به طور معمول آب و هوایی مدیترانه ای دارد. در این کشور تابستان ها گرم و خشک، پاییزها گرم، پراکنده و مرطوب و زمستان ها کوتاه و خنک با بارندگی کافی می باشد. بیش از سه چهارم کل بارندگی سالانه حدود 22 اینچ (550 میلی متر) بین اکتبر و مارس رخ می دهد. معمولا ژوئن، جولای و آگوست کاملاً خشک هستند.

دما در مالتا بسیار پایدار است. میانگین سالانه آن در اواسط دهه 60 فارنهایت (حدود 19 درجه سانتیگراد) و میانگین ماهانه آن از اواسط دهه 50 فارنهایت (حدود 12 درجه سانتیگراد) تا اواسط دهه 80 فارنهایت (حدود 29 درجه سانتیگراد) می باشد. وزش باد در این کشور می تواند شدید و مکرر باشد.

جمعیت مالتا

بر اساس تخمین سال 2024، جمعیت کشور مالتا 535،930 نفر است. مالتا یکی از بالاترین تراکم های جمعیتی در جهان را دارد. هر چند افزایش جمعیت این کشور از اواسط قرن بیستم تا حدودی با کاهش چشمگیر نرخ زاد و ولد کاهش یافته است.

در همین زمان، میزان مرگ و میر نسبتاً ثابت باقی مانده و فقط اندکی با کاهش همراه بوده است. این در حالی است که میزان مرگ و میر نوزادان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. حدود یک سوم جمعیت مالتا زیر 30 سال است.

طبق آمار امید به زندگی در این کشور برای مردان 81.3 سال و برای زنان 84.5 سال می باشد.

زندگی در مالتا
malta,-mellieha,-danish-village

در ادامه مقاله، با مردم مالتا و شرایط اقتصادی این کشور آشنا می شوید…

آیا شما هم شرایط این روش را دارید؟
همینجا فرم ارزیابی را پرکنید. به زودی برای مشاوره تخصصی با شما تماس می گیریم.

2. مردمی که در مالتا زندگی می کنند، چگونه مردمی هستند؟

جمعیت مالتا تقریباً به طور کامل از مالتیایی های قومی، فرزندان کارتاژینیان و فنیقی های باستان و همچنین ایتالیایی ها و سایر مردم مدیترانه تشکیل شده است. همچنین جوامع کوچکی از اتباع انگلیس، سندی ها، فلسطینی ها و یونانی ها در این جزایر زندگی می کنند. از دهه 1990، گروه هایی گذرا از آفریقای شمالی و بالکان و در اوایل دهه 2000 از کشورهای جنوب صحرای آفریقا وارد مالتا شده اند.

مالتایی ها یکی از بهترین و مهربان ترین افرادی هستند که تاکنون ملاقات خواهید کرد. به خصوص در شهرها و روستاهای کوچکتر، بیشتر مردم همیشه آماده هستند که از هر راهی به شما کمک کنند. مردم این کشور جزو مزایا و شرایط خوب زندگی در مالتا هستند.

زبان مردم مالتا

مالتایی و انگلیسی زبان های رسمی مالتا و همچنین زبان های رسمی اتحادیه اروپا می باشند. زبان مالتایی حاصل آمیختگی زبان عربی شمال آفریقا و گویش سیسیلی ایتالیایی است. این زبان، تنها زبان سامی است که به طور رسمی با خط لاتین نوشته می شود. زبان آموزش در مدارس، انگلیسی می باشد. زبان کلیسا و دولت تا سال 1934، ایتالیایی بود. این زبان هنوز هم برای بخش قابل توجهی از مردم قابل درک است.

دین مردم مالتا

آیین رسمی مالتا کاتولیک روم می باشد، اما در اعتقادات مذهبی آزادی کامل وجود دارد. بیش از نه دهم مالتیایی ها پیرو کاتولیک رومی هستند. با این حال، فقط حدود سه پنجم این افراد ایمان خود را عملی می کنند. این جزایر، یک استان مستقل از کلیسا هستند که یک اسقف اعظم در مالتا و یک اسقف در گزو دارند.

تعداد بسیار کمی از مالتیایی ها به سایر فرقه های مسیحی یا اسلام معتقد هستند. بهتر است بدانید که چند کلیسای جامع کاتولیک روم در مدینا و والتا، یک کلیسای جامع آنگلیکان در والتا و یک مسجد در ارتفاعات کورادینو وجود دارد.

شرایط زندگی در مالتا
eflection,-boats,-Cathedral,-harbour,-Malta,-Valletta

3. شرایط اقتصادی مالتا چگونه است؟

مواردی مانند موقعیت مدیترانه ای مرکزی، آب و هوای معتدل، سواحل و بنادر در مالتا منابعی برای کسب درآمد و اشتغال محسوب می شوند.

محصولاتی که به مالتا وارد می شوند عبارتند از:

  • ماشین آلات و تجهیزات حمل و نقل
  • محصولات شیمیایی
  • سوخت های معدنی

محصولات صادراتی این کشور نیز شامل مواد شیمیایی و محصولات غذایی می شود. ایتالیا، ایالات متحده، آلمان، فرانسه، انگلستان و سنگاپور شرکای اصلی تجاری مالتا می باشند.

اقتصاد مالتا به دلیل بازار کوچک داخلی با محدودیت های عمده ای روبرو است. این کشور برای برخی موارد مثل بسیاری از کالاهای وارداتی، به کشورهای دیگر وابسته می باشد. این ممکن است جزو معایب زندگی در مالتا به شمار رود.

در اقتصاد متمرکز سرمایه داری، دولت با کنترل انحصاری خدمات، سوخت، هواپیمایی، خط حمل و نقل، کارخانه های کشتی سازی و بسیاری از کارخانه ها و هتل ها، بزرگترین کارفرما می باشد. کشاورزی حدود 3 درصد اشتغال اما حدود 4 درصد تولید ناخالص داخلی را در مالتا تشکیل می دهد.

لازم به ذکر است که گردشگری نیز یک چهارم تا یک سوم تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد، اما بخش بالاتری از جمعیت را به کار می گیرد. گردشگری در تابستان به اوج خود می رسد. این کشور سالانه تقریباً سه برابر جمعیت خود گردشگر جذب می کند.

در قسمت های بعد وضعیت کار و تحصیل در کشور مالتا مورد بررسی قرار گرفته است…

4. وضعیت کار و مالیات در مالتا چگونه است؟

در مالتا بیش از دو سوم جمعیت در خدمات، كمی كمتر از یك سوم در صنعت و حدود 3 درصد در كشاورزی اشتغال دارند. اکثر نیروهای مالتا در بخش های تولید و خدمات مشغول به کار هستند. تقریباً یک سوم نیروی کار را در این کشور زنان تشکیل می دهند. این موضوع تا حدودی جزو مزایا و شرایط خوب زندگی در مالتا برای بانوان به حساب می آید.

بخش دولتی تا حد زیادی در اتحادیه عضویت دارد. در بخش خصوصی، بیشتر شرکت های بزرگ عضو اتحادیه هستند. مالتا دارای دو اتحادیه اصلی کارگری (اتحادیه عمومی کارگران، بزرگترین اتحادیه کارگران مالتا، و اتحادیه کارگران متحد) و همچنین یک کنفدراسیون اتحادیه های صنفی کوچکتر است. هر دوی آن ها در اواسط قرن بیستم به وجود آمدند. اگرچه اتحادیه ها از احزاب سیاسی مستقل می باشند، اما آن ها تمایل دارند که نقشی اساسی در مسائل ملی داشته باشند و در برخی مواقع بر اساس وابستگی های حزبی اعضای خود فعالیت می کنند.

دولت مالتا، قسمت عمده درآمد مالیاتی خود را از سیستم مالیات بر درآمد مترقی دریافت می کند. برای کالاها و خدمات مصرفی مالیات ارزش افزوده در نظر گرفته شده است. مالیات معاملات املاک و مستغلات نیز به درآمد دولت کمک زیادی می کند.

مزایای زندگی در مالتا
malta,-valletta,-shopping

5. وضعیت تحصیل در مالتا چگونه می باشد؟

از اوایل دهه 1970 تا اواسط دهه 1980، دولت به طور اساسی تغییراتی در سیستم آموزشی ایجاد کرد. این تغییرات قبلاً بر اساس مدل های انگلیسی ابداع شده بود و به شدت تحت تأثیر کلیسای کاتولیک روم بود. آموزش اجباری برای همه کودکان 5 تا 16 سال تمدید شد.

جریان دانش آموزان با توجه به سن و توانایی فکری و از طریق امتحانات در ابتدا حذف اما بعداً دوباره معرفی شد. در سال 2005 دولت مالتا بار دیگر سیستم آموزشی را اصلاح کرد و کالج های منطقه ای مستقل متشکل از مدارس ابتدایی و متوسطه و کالج های پایه ایجاد نمود.

در سطح عالی، یک طرح دانشجویی-کارگری در سال 1978، با دانشجویان شش ماه کار و شش ماه تحصیل، ایجاد گشت. به این ترتیب این طرح، پذیرش در موسسات آموزش عالی را با وجود شغل مرتبط دانست. این سیستم تا حد زیادی توسط قانون آموزش سال 1988 لغو شد. هم اکنون پذیرش در موسسات آموزش عالی کاملا بر اساس شایستگی می باشد.

دانشگاه مالتا در مسیدا و کالج هنر، علوم و فناوری مالتا (MCAST) نهادهای اصلی آموزش عالی این کشور هستند. این دانشکده در سال 1988 مجدداً تأسیس شد. این دانشکده دوره هایی را در اکثر رشته ها ارائه می دهد. همچنین دارای یک دانشکده پزشکی معتبر است. پردیس مدرن آن در Tal-Qroqq نیز موسسه بین المللی حقوق دریایی و آکادمی مطالعات دیپلماتیک مدیترانه را در خود جای داده است. تاسیس MCAST، به سال 2000 مربوط می شود. این کالج عمدتا آموزش های فنی و حرفه ای را ارائه می دهد و دارای موسساتی در مالتا و گزو است. وضعیت آموزش در مالتا جزو مزایا و شرایط خوب زندگی در این کشور می باشد.

در ادامه شما از وضعیت بهداشت و رفاه مالتا و هزینه های زندگی در این کشور آگاه خواهید شد…

6. وضعیت بهداشت و رفاه در مالتا به چه صورت است؟

اگر شرایط این روش را ندارید، نگران نباشید:

شما می توانید با ورود به این صفحه، درباره روش های مهاجرتی را که با شرایط شما انطباق دارند مشاوره کامل بگیرید.

ورود به سامانه پیشنهاد

دولت مالتا همیشه نقشی اساسی در ارائه خدمات درمانی داشته است. این دولت مجموعه ای جامع از خدمات بهداشتی رایگان و مراقبت های پیشگیرانه از شهروندان مالتا ارائه می دهد. این موضوع یکی از مزایا و شرایط خوب زندگی در مالتا محسوب می شود.

بیمارستان ها و کلینیک های دولتی با بیمارستان های خصوصی، که از دهه 1990 افزایش یافته است، تکمیل می شوند. بهتر است بدانید که جزیره مالتا از سال 1988، محل استقرار موسسه بین المللی پیری سازمان ملل (INIA) می باشد. این موسسه، مالتا را به مرکز مراقبت و تحقیقات سالمندان تبدیل کرده است.

دولت مالتا در سال 1956 بیمه اجتماعی را معرفی کرد که افراد شاغل، خود اشتغالی و افراد بیکار را تحت پوشش قرار می داد. یک طرح جامع بیمه مشارکت در سال 1972، با ادغام انواع قوانین قبلی، ارائه گشت. در سال 1979 این برنامه برای معرفی مستمری بازنشستگی مربوط به درآمد افزایش یافت.

قانون تأمین اجتماعی 1994، قانون قبلی را تلفیق کرد و همچنین طرح های غیرمجاز را در بر گرفت. تا سال 1986 امنیت اجتماعی در مالت از طریق سه قانون جداگانه اجرا می شد: قانون بازنشستگی سالخوردگی 1948، قانون کمک ملی 1956 و قانون بیمه ملی 1956. در ژانویه 1987 این قوانین در قانون تأمین اجتماعی تلفیق شدند.

معایب زندگی در مالتا
Malta,-Valletta,-architecture,-orange-concrete-building,-sky
همینجا فرم ارزیابی را پرکنید. به زودی برای مشاوره تخصصی با شما تماس می گیریم.

7. هزینه های زندگی در مالتا چگونه است؟

هزینه های زندگی در مالتا (نوامبر 2024):

به طور کلی هزینه های ماهیانه زندگی یک خانواده چهار نفره 3,122.9 دلار (2,850.8 یورو) و هزینه های ماهیانه زندگی یک نفر مجرد در مالتا 860.0 دلار (785.1 یورو)(بدون احتساب اجاره) تخمین زده می شود.

با استفاده از جدول های زیر، از ریز هزینه های زندگی در مالتا مطلع می شوید.

جدول 1 (هزینه های مربوط رستوران، سوپر مارکت و حمل و نقل برای زندگی در مالتا)

رستوران در مالتاقیمت (€)گستره (€)
وعده غذایی، رستوران ارزان قیمت15.00 €10.00-30.00
وعده غذایی برای 2 نفر، رستوران متوسط (پیش غذا، غذای اصلی، دسر)70.00 €45.00-120.00
McMeal در McDonalds9.00 €8.00-10.00
آبجو تولید مالتا (0.5 لیتری)3.00 €1.76-5.00
آبجو وراداتی (بطری 0.33 لیتر)4.00 €2.75-6.00
کاپوچینو2.42 €1.45-4.00
کوکاکولا / پپسی (بطری 0.33 لیتر)2.14 €1.50-3.00
آب (بطری 0.33 لیتر)1.47 €1.00-2.50
سوپر مارکت در مالتا
شیر (1 لیتر)1.05 €0.90-1.60
نان سفید تازه (500 گرم)1.13 €0.78-2.00
برنج سفید (1 کیلوگرم)2.67 €1.50-4.00
تخم مرغ (12 عدد)2.78 €1.32-4.20
پنیر محلی (1 کیلوگرم)8.84 €4.00-15.90
سینه مرغ (1 کیلوگرم)7.92 €4.00-10.00
گوشت گاو (1 کیلوگرم)13.74 €7.50-20.00
سیب (1 کیلوگرم)2.65 €1.50-4.00
موز (1 کیلوگرم)1.82 €1.40-2.50
پرتقال (1 کیلوگرم)2.35 €1.10-5.00
گوجه فرنگی (1 کیلوگرم)2.60 €1.20-4.50
سیب زمینی (1 کیلوگرم)1.61 €0.80-3.21
پیاز (1 کیلوگرم)1.80 €0.90-3.00
کاهو (1 سر)1.61 €1.00-2.15
آب (بطری 1.5 لیتر)0.77 €0.40-1.50
بطری شراب (متوسط)6.00 €4.00-12.00
آبجو تولید مالتا (0.5 لیتری)1.59 €1.00-3.00
آبجو وارداتی (بطری 0.33 لیتر)2.34 €1.09-4.00
بسته سیگار (مارلبورو)5.70 €5.50-6.10
حمل و نقل در مالتا
بلیط یک طرفه (حمل و نقل مترو)2.00 €1.50-2.00
بلیط ماهانه (استفاده معمول)26.00 €25.00-30.00
شروع تاکسی5.00 €4.00-15.00
تاکسی هر 1 کیلومتر2.00 €1.00-5.00
تاکسی هر 1 ساعت انتظار35.00 €20.00-60.00
بنزین (1 لیتر)1.34 €1.30-1.40
فولکس واگن گلف 1،4 KW Trendline22,500.00 €20,000.00-25,000.00
تویوتا کرولا 1.6 لیتر 97 کیلو وات کمپرسور27,133.12 €20,000.00-32,000.00

جدول 2 (هزینه های مربوط به موارد کاربردی – قبوض، ورزش و اوقات فراغت، مراقبت از کودک، پوشاک و کفش، اجاره منزل، قیمت خرید آپارتمان و حقوق و دستمزد برای زندگی در مالتا)

موارد کاربردی – قبوضقیمت (€)گستره (€)
عمومی (برق، گرمایش، خنک کننده، آب، زباله) برای آپارتمان 85m295.97 €60.00-180.00
طرح ماهانه تلفن همراه با تماس و 10 گیگابایت + اینترنت خط24.99 €15.00-26.00
اینترنت (60 مگابیت در ثانیه یا بیشتر، دانلود نامحدود، کابل / ADSL)31.24 €25.00-50.00
ورزش و اوقات فراغت در مالتا
باشگاه بدنسازی، هزینه ماهانه برای 1 بزرگسال57.04 €30.00-85.00
اجاره زمین تنیس (1 ساعت در آخر هفته)20.83 €10.00-30.00
سینما9.00 €8.00-15.00
مراقبت از کودک در مالتا
 مهد کودک ماهانه برای 1 کودک488.58 €225.00-750.00
پوشاک و کفش در مالتا
 1 جفت جین (Levis 501 یا مشابه)80.25 €25.00-130.00
 1 لباس تابستانی در یک فروشگاه زنجیره‌ای (Zara، H & M، …)38.27 €20.00-70.00
 1 جفت کفش نایک81.16 €50.00-120.00
 1 جفت کفش مردانه چرم96.30 €50.00-150.00
اجاره ماهانه منزل در مالتا
 آپارتمان (1 خوابه) در مرکز شهر902.89 €700.00-1,300.00
 آپارتمان (1 خوابه) خارج از مرکز754.19 €550.00-1,000.00
 آپارتمان (3 اتاق خواب) در مرکز شهر1,616.09 €1,100.00-2,500.00
 آپارتمان (3 اتاق خواب) خارج از مرکز1,203.66 €900.00-2,000.00
قیمت خرید آپارتمان در مالتا
قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر3,635.44 €2,000.00-6,000.00
قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان خارج از مرکز2,906.23 €1,800.00-5,000.00
حقوق و دستمزد در مالتا
میانگین حقوق ماهانه خالص (بعد از مالیات)1,466.48 €
نرخ بهره وام به درصد (٪)، 20 ساله4.733.00-5.43

این اطلاعات بر اساس 2010 گزارش، توسط 153 گزارشگر مختلف، طی 12 ماه گذشته جمع آوری شده است.

داده های ما برای هر کشور براساس همه ورودی های تمام شهرهای آن کشور می باشد. (منبع: Numbeo)

قسمت های پایانی مقاله به بررسی معایب زندگی در مالتا و نکاتی جالب درباره این کشور اختصاص دارد…

8. معایب زندگی در مالتا شامل چه مواردی می شود؟

زندگی در مالتا نیز مانند دیگر کشورها، مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این قسمت با برخی از معایب زندگی در مالتا آشنا می شوید.

ضرورت یادگیری زبان

با وجود این که زبان انگلیسی توسط 88٪ از جمعیت مالتا درک می شود، مالتایی نیز به طور گسترده ای صحبت می شود. اگر شما به این زبان صحبت نکنید، مردم مالتا هرگز شما را به عنوان یکی از خودشان نمی پذیرند. این موضوع یکی از معایب زندگی در مالتا می باشد. علاوه بر آن زبان مالتایی، که ترکیبی از عربی و ایتالیایی است، یک زبان بسیار دشوار برای یادگیری به شمار می رود. اما اگر این زبان را یاد بگیرید، مردم مالتا از شما بسیار قدردانی می کنند.

ترافیک زیاد

یکی از معایب زندگی در مالتا، ترافیک زیاد در این کشور است. پیش بینی ترافیک در این کشور بسیار دشوار می باشد. بسیاری از مکان ها فقط با یک جاده اصلی (معمولاً باریک) به هم متصل هستند و هیچ راه دیگری ندارند. به همین دلیل حتی اگر فقط یک تصادف کوچک در راه رخ دهد، به راحتی ترافیک ایجاد می شود. با ایجاد شبکه راه، انسداد ترافیک اغلب ده ها کیلومتر دورتر احساس می شود.

Beautiful-Island-of-Malta-at-sunset
Beautiful-Island-of-Malta-at-sunset

9. نکاتی جالب و کاربردی درباره مالتا:

در نتیجه تاریخ استعمار، مالتا با تأکید بر چوگان، راگبی، دو و میدانی و به ویژه فوتبال یک سنت ورزشی را متأثر از حاکمان سابق انگلیس خود توسعه داد.

در قرن 20 بسیاری از هنرمندان و دانشمندان مالتیایی میراث فرهنگی کشور را در زمینه های معماری، موسیقی، نقاشی، مجسمه سازی، ادبیات و تئاتر غنی کردند.

کارناوال سالانه در دهکده های مختلف مالتا برگزار می شود، اما رویدادهای اصلی در والتا رخ می دهد. جایی که نمایش های رقص شدید شامل پاراتا، رقص شمشیر به یاد پیروزی مالت بر ترک ها در سال 1565 و ایل-مالتیا، ملیت مالتا رقص، اجرا می شود.

کاراواجو، نقاش ایتالیایی و دان کارم، شاعر مالتیایی از عوامل اصلی هنر و ادبیات مالتا محسوب می شوند.

تاریخچه کتابخانه ملی مالتا از اواخر قرن هجدهم است. این کتابخانه یک مجموعه بزرگ و همچنین بایگانی بیمارستان ها را در خود جای داده است.

آیا شما هم شرایط این روش را دارید؟

10. هم اکنون، شرایط اخذ ویزا و یا اخذ اقامت در مالتا به چه صورت است؟

اگر شما قصد مهاجرت به مالتا را دارید، هم اکنون چند راه وجود دارد که هر کدام دارای محاسن و محدودیت‌های خاص خود است. همکاران ما در موسسه حقوقی سروش فردا برای مشاوره زندگی و اخذ اقامت مالتا و سایر کشورهای حوزه شنگن در خدمت شما هستند.

Malta,-Valletta
Malta,-Valletta

11. معرفی چند وب سایت مفید و کاربردی در مالتا:

  1. هزینه های دقیق زندگی در مالتا و مقایسه آن با سایر کشورها (آپدیت جدید)
  2. بهترین سایت کاریابی در مالتا
  3. اجاره منزل در مالتا، خرید ملک در مالتا

12. چگونه از آخرین اخبار و تغییرات شرایط زندگی در مالتا مطلع شویم؟

شما می توانید برای دریافت آخرین اخبار و تغییرات شرایط زندگی در مالتا (فرهنگ، کار، هزینه ها، ارزیابی شهرهای مالتا، مزایا و معایب و…)، اینجا کلیک کنید و با ما همراه باشید.


سوالات متداول زندگی در مالتا

✅ مهم‌ترین معایب و مزایای زندگی در مالتا کدامند؟

یکی از معایب زندگی در مالتا ضرورت یادگیری زبان و یکی از مزایای آن شرایط رفاهی مناسب است.

✅ وضعیت کار در مالتا چگونه است؟

بیش از دو سوم جمعیت مالتا در خدمات، كمی كمتر از یك سوم در صنعت و حدود 3 درصد در كشاورزی مشغول به کار هستند. تقریباً یک سوم نیروی کار در این کشور از زنان تشکیل می شود.

✅ آب و هوای مالتا چگونه می باشد؟

آب و هوای مالتا به طور معمول مدیترانه ای است. دما در مالت بسیار پایدار می باشد. این کشور تابستان های گرم و خشک، پاییزهای گرم، پراکنده و مرطوب و زمستان های کوتاه و خنک با بارندگی کافی دارد.

✅ شرایط بهداشت برای زندگی در مالتا چگونه است؟

دولت مالتا مجموعه ای جامع از خدمات بهداشتی رایگان و مراقبت های پیشگیرانه از شهروندان مالتا عرضه می کند. این موضوع جزو مزایا و شرایط خوب زندگی در مالتا می باشد.

✅ هزینه های زندگی در مالتا چگونه می باشد؟

هزینه های ماهیانه زندگی یک خانواده چهار نفره 3,122.9 دلار و هزینه های ماهیانه زندگی یک نفر مجرد در مالتا 860.0 دلار (بدون احتساب اجاره) تخمین زده می شود.

این مقاله چقدر مفید بود؟

4.6/5 - (7 امتیاز)

جمع بندی

Conclusion

با خواندن این مقاله دریافتیم زندگی در مالتا نیز مانند دیگر کشورها معایبی دارد که ترافیک زیاد یکی از آن هاست. با وجود این معایب، کشور زیبای مالتا گزینه مناسبی برای زندگی است. اگر شما قصد مهاجرت به مالتا را دارید، پس از خواندن این مقاله، در صورت داشتن پرسش های بیشتر، با موسسه حقوقی سروش فردا تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

در صورت تمایل برای مشاوره تخصصی با مشاورین ارشد موسسه حقوقی سروش فردا اینجا کلیک کنیدو فرم ارزیابی را پر کنید.

  • مشاوره رایگان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 18

ثبت درخواست مشاوره
هزینه: موقتا رایگان