استخدام راننده در آلمان 2024 (+✅ درآمد راننده پایه یک +شرایط مهاجرت)

استخدام راننده در آلمان 2024 (+✅ درآمد راننده پایه یک +شرایط مهاجرت)

تقاضا برای استخدام به عنوان راننده در آلمان بالاست و دلیل این تقاضای بالا را می‌توان تنوع شغلی، امکان پیشرفت و درآمد مناسب دانست. آلمان پذیرای رانندگان بین‌المللی است که گواهینامه و صلاحیت لازم را داشته باشند یا بتوانند دریافت کنند بنابراین شرایط مهاجرت کاری راننده پایه یک برای کار با لودر، لیفتراک و … وجود دارد. اگر به دنبال اطلاعات کامل در این زمینه می‌گردید، با ما در این مقاله همراه باشید چرا که ما پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود؛ سوالاتی از قبیلِ:

  • چگونه به ویزای کار رانندگی در آلمان برسیم؟
  • حداقل حقوق راننده در آلمان چقدر است؟
  • مهاجرت راننده به آلمان چه شرایط و مراحلی دارد؟
  • درآمد راننده ماشین‌های مختلف مانند لودر در آلمان چقدر است؟
  • چگونه به کار رانندگی در آلمان بدون گواهینامه EU بپردازیم؟

✅ بررسی استخدام راننده در آلمان

استخدام راننده در آلمان با در نظر گرفتن شرایطی مانند داشتن گواهینامه و صلاحیت‌های لازم و همچنین داشتن سن مناسب انجام می‌شود. شما می‌توانید با کاریابی به دنبال اخذ ویزای کار رانندگی در آلمان باشید و پس از دریافت آن از مزایای مختلفی مانند حقوق راننده در آلمان بهره ببرید. ما در این مقاله صفر تا صد شرایط مهاجرت راننده به آلمان برای کار بر روی ماشین‌های مختلف (مانند لودر، لیفتراک و …) را بررسی کرده و شرح کاملی از درآمد راننده در آلمان را مطابق با به‌روزترین منابع مانند ساید Make It in Germany آورده‌ایم. پس همراه ما بمانید.

آدرس اینستاگرام موسسه سروش فردا: eurolife@ کلیک کنید.

در نظر داشته باشید مشاورین موسسه حقوقی سروش فردا ، همگی تعلیم کافی را برای پاسخگویی به سوالات شما دیده اند. می توانید پس از خواندن این مقاله با موسسه حقوقی سروش فردا تماس بگیرید و مشاوره کامل رایگان دریافت کنید.

همچنین می توانید سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ این مقاله نیز مطرح کنید تا توسط مشاورین ارشد موسسه به آنها پاسخ داده شود.

ویزای کار رانندگی در آلمان
Berlin

1. رانندگی در آلمان

برای رانندگی در آلمان باید حداقل 18 ساله و گواهینامه خود را دریافت کرده باشید. به عنوان یک راننده در آلمان باید تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی در این کشور را رعایت کنید و در سلامت کامل باشید اما برای کار رانندگی در آلمان باید دقت کنید که این کشور:

  • همواره پذیرای رانندگان بین‌المللی ماشین‌های سنگین است.
  • دوره‌های آموزشی برای رانندگان پایه یک برگزار می‌کند.
  • درآمد مناسبی برای رانندگان در نظر گرفته است.

اگر گواهینامه رانندگی خود را از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا دریافت کرده‌اید، از زمان اولین ثبت حضور در آلمان تا 6 ماه می‌توانید از گواهینامه خود برای رانندگی در این کشور استفاده کنید اما پس از 6 ماه باید گواهینامه آلمانی بگیرید. دقت کنید که طی این مدت، در زمان رانندگی باید گواهینامه و ترجمه آن را همراه داشته باشید.

همینجا فرم ارزیابی را پرکنید. به زودی برای مشاوره تخصصی با شما تماس می گیریم.

2. شرایط مهاجرت راننده پایه یک به آلمان

اگر قصد مهاجرت به آلمان و استخدام به عنوان راننده در این کشور را دارید، باید واجد شرایط زیر باشید:

  • گواهینامه رانندگی کشور محل تولد و زندگی خود را در دست داشته باشید.
  • حداقل 18 ساله باشید.

قبلاً لازم بود که رانندگان برای استخدام در آلمان گواهینامه رانندگی اتحادیه اروپا (EU) یا منطقه اقتصادی اروپا (EEA) را داشته باشند اما بر اساس قوانین 2024 این شرط برای پذیرش رانندگان لغو شده است.

همچنین دیگر نیازی به بررسی صلاحیت اولیه تعیین‌شده توسط اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا برای رانندگی وسایل نقلیه خاص و حمل مسافر وجود ندارد.

استخدام راننده در آلمان

کارفرمای آلمانی با ارائه این گواهی‌ها می‌تواند ثابت کند که شما نیرو یا کارگری ماهر برای رانندگی در آلمان هستید و مسیر مهاجرت شما به آلمان به این شکل هموار می‌شود. اما پرسش اینجاست که:

اگر کسی گواهینامه و صلاحیت EU یا EEA را نداشته باشد، نمی‌تواند به آلمان مهاجرت کند؟ در پاسخ باید بگوییم که این کار شدنی است!

3. مهاجرت راننده به آلمان بدون گواهینامه اتحادیه اروپا

با توجه به قوانین 2024 آلمان، اگر شما (1) گواهینامه اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا و (2) صلاحیت اولیه تعیین‌شده توسط این دو منطقه را ندارید، واجد شرایط استخدام به عنوان راننده در آلمان خواهید بود.

شرایطی نیز وجود دارد که می‌تواند مهاجرت شما تسهیل کند؛ به عنوان مثال:

  • کارفرمای شما قبول کند تا زمانی که شرایط اخذ گواهینامه و صلاحیت اروپا برایتان فراهم شود، شما را در شغلی جایگزین استخدام کند.
  • به زبان آلمانی در سطح B1 مسلط باشید.
  • آژانس کاریابی فدرال آلمان با استخدام شما موافقت و آن را تأیید کند.

خوب است بدانید که اگر کسی صلاحیت لازم را از دیگر کشورهای اتحادیه اروپا و سوئیس دریافت کرده باشد و تنها گواهینامه آلمان را نداشته باشد، می‌تواند به صورت موقت وارد خاک آلمان شود، در آزمون تئوری و عملی رانندگی شرکت کند و طی 6 ماه گواهینامه خود را تبدیل به گواهینامه آلمانی نماید.

در ادامه به شما می‌گوییم که آژانس کاریابی فدرال آلمان چطور با استخدام راننده در آلمان بدون گواهینامه و صلاحیت EU و EEA موافقیت می‌کند.

تأییدیه آژانس کاریابی آلمان با استخدام رانندگان بدون گواهی EU

شما تنها در صورتی می‌توانید تأییدیه آژانس کاریابی فدرال آلمان را به دست آورید که قرارداد شما شامل بندهای زیر باشد:

  • الزام به اخذ گواهینامه و صلاحیت اتحادیه اروپا
  • عدم فعالیت به عنوان راننده حرفه‌ای پیش از دریافت گواهینامه و صلاحیت EU
  • دریافت گواهینامه و صلاحیت اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا طی 15 ماه پس از ثبت قرارداد

همچنین کارفرمای شما باید تضمین کند که شما را پس از دریافت گواهی‌های لازم در زمینه‌های تخصصی رانندگی برای حمل بار (راننده HGV) یا مسافربری با اتوبوس (راننده اتوبوس) استخدام کند.

همچنین فراموش نکنید که مهاجرت رانندگان تنها با ویزای کار رانندگی در آلمان میسر است که در ادامه مفصلاً درباره آن حرف می‌زنیم.

مهاجرت راننده به آلمان و ویزای کار رانندگی
Munich-02,-Germany

4. ویزای کار رانندگی در آلمان

برای اشتغال در آلمان به عنوان راننده نیز مانند هر شغل دیگری به ویزای کاری نیاز دارید. برای اخذ ویزای کار رانندگی در آلمان باید پیش از هر چیز به کاریابی در آلمان بپردازید که به دو روش اصلی حضوری (اخذ ویزای 6 ماهه جاب سیکر یا 12 ماهه کارت شانس آلمان) و غیرحضوری (مراجعه به سایت‌های کاریابی) انجام می‌شود.

پس از پیدا کردن کار مناسب و رسیدن به قرارداد و پیشنهاد کاری (Job Offer) باید از طریق سفارت آلمان برای اخذ ویزای کاری اقدام نمایید و مدارک لازم را در زمان تعیین‌شده به سفارت تحویل دهید. به خاطر داشته باشید سفارت برنامه یک مصاحبه را نیز برای شما در نظر خواهد گرفت.

پس از طی کردن تمام این مراحل، شما باید منتظر صدور یا عدم صدور ویزای خود بمانید.

اطلاعات بیشتر درباره ویزای کاری آلمان را در مقالات کار در آلمان و انواع ویزای کاری آلمان بخوانید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار رانندگی در آلمان

از جمله مدارک لازم برای اخذ ویزای کار رانندگی در آلمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گواهینامه و مدارک مرتبط به رانندگی و سابقه کاری
  • مدارک تحصیلی و زبان
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی سلامت
  • بیمه
  • عکس
  • مدارک شناسایی و پاسپورت معتبر
ویزای کار رانندگی در آلمان
Berlin-Busy-Street

5. حقوق و درآمد راننده در آلمان

بر اساس آمار ارائه شده حداقل میزان حقوق در آلمان برابر با 12.41 یورو در ساعت است و رانندگان نیز از این میزان حقوق حداقلی بهره‌مند خواهند بود.

شما بسته به اینکه با ویزای کار رانندگی در آلمان پشت کدام وسیله نقلیه و در چه شرکتی مشغول به کار می‌شوید، حقوق متفاوتی خواهید داشت که در ادامه ضمن بررسی شرایط استخدام هر یک از آن‌ها، به حقوق و درآمدشان اشاره می‌کنیم.

به خاطر داشته باشید که:
1. اگر شما با سنی بیشتر از 45 بخواهید در آلمان به عنوان راننده مشغول به کار شوید، کارفرمای شما باید مدارک لازم برای اثبات دریافت حداقل حقوق تعیین‌شده یعنی 48,180 یورو را ارائه دهد.
2. هزینه زندگی در آلمان برای یک فردِ تنها 850 تا 1200 یورو در ماه و برای یک خانواده چهار نفره 3500 تا 4500 یورو در ماه خواهد بود.

با ما در ادامه همراه باشید تا از شرایط راننده کامیون و استخدام راننده تریلی در آلمان گرفته تا درآمد و حقوق راننده پایه یک در آلمان حرف بزنیم.

6. استخدام راننده پایه یک در آلمان

رانندگان در آلمان می‌توانند در بخش‌های مختلفی مشغول به کار شوند. از جمله مشاغل در دسترس برای رانندگی در آلمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راننده کامیون در آلمان
  • راننده تریلی در آلمان
  • راننده لودر در آلمان
  • راننده لیفتراک در آلمان
  • راننده بیل مکانیکی در آلمان
  • راننده اتوبوس در آلمان
  • راننده تراکتور در آلمان

در ادامه به سراغ شرایط مهم‌ترین شاخه‌های رانندگی در آلمان می‌رویم.

درآمد راننده در آلمان
همینجا فرم ارزیابی را پرکنید. به زودی برای مشاوره تخصصی با شما تماس می گیریم.

7. مهاجرت راننده لیفتراک در آلمان

استخدام راننده لیفتراک در آلمان در صورتی امکان‌پذیر است که شما بتوانید با شرایط کاری موجود کنار بیایید. به عنوان مثال رانندگان لیفتراک عموماً به صورت شیفتی کار می‌کنند و با توجه به نوع کارشان در بسیاری از مواقع در ساعات خاصی مانند صبح خیلی زود تا نیمه‌شب مشغول به کار می‌شوند.

خوب است بدانید که یک راننده لیفتراک در آلمان عموماً در محیط‌هایی مانند ساختمان‌های نیمه‌ساز، کارخانه‌های تولیدی و انبارها که کالاهایی با ابعاد بزرگ یا وزن زیاد را در برمی‌گیرند، کار می‌کند. مهم‌ترین نکته‌ای که راننده لیفتراک در آلمان باید در نظر بگیرد، ایمنی کار و سلامت راننده است.

درآمد و حقوق راننده لیفتراک در آلمان را می‌توان در حداقل، متوسط و حداکثر میزان به ترتیب 500، 1,080 و 1,720 یورو در ماه تخمین زد.

8. استخدام راننده کامیون در آلمان

راننده کامیون و تریلی در آلمان عموماً باید بتواند:

  • ایمن رانندگی کنند.
  • تمرکز خود را تنها بر جاده بگذارد و شب‌ها مسیر خود را به درستی ادامه دهد.
  • بار خود را سالم و در زمان تعیین‌شده از مبدأ به مقصد برساند.
  • در محیط‌های ناشناس به درستی مسیریابی کند.

اگر از درآمد و حقوق راننده کامیون در آلمان بپرسید، می‌گوییم که یک راننده کامیون حداقل 540 یورو در ماه درآمد خواهد داشت اما در حالت متوسط درآمد این رانندگان بیشتر از مبلغ مذکور است و به 1,170 یورو در ماه می‌رسد.

اگر سابقه کار بالا و دقیق داشته باشید می‌توانید حداکثر درآمد راننده کامیون در آلمان یعنی 1,850 یورو در ماه را نیز به دست آورید. همچنین خوب است بدانید که درآمد و حقوق راننده تریلی در آلمان از راننده کامیون معمولی بیشتر خواهد بود.

حقوق راننده در آلمان

9. ویزای راننده بیل مکانیکی در آلمان

اگر به دنبال استخدام به عنوان راننده بیل مکانیکی در آلمان هستید، با فرصت‌های شغلی متعددی مواجه خواهید بود اما به دست آوردن این مشاغل مشروط بر آن است که ویژگی‌های عمومی و کلیدی یک راننده بیل مکانیکی را داشته باشید. برخی از این ویژگی‌های لازم برای استخدام راننده بیل مکانیکی در آلمان عبارتند از:

  • توانایی کار گروهی
  • داشتن هماهنگی میان چشم‌ها و دست‌ها
  • ارائه گواهی سلامت
  • مهارت در کارهای فنی

کار به عنوان راننده بیل مکانیکی در آلمان با مزایای متعددی مانند امنیت شغلی و امکان پیشرفت مداوم همراه است.

در جدول زیر می‌توانید جزئیات مرتبط با درآمد و حقوق راننده بیل مکانیکی در آلمان (ماهانه و به یورو) را بخوانید:

حداقل حقوق راننده بیل مکانیکی در آلمان متوسط درآمد راننده بیل مکانیکی در آلمان حداکثر حقوق راننده بیل مکانیکی در آلمان
570 1,240 1,970

10. استخدام راننده لودر در آلمان

اگر می‌خواهید به عنوان راننده لودر به آلمان مهاجرت کنید باید بتوانید از پس کار تیمی و راندن لودر بدون هیچ آسیبی بربیایید. رانندگی ایمن نیز از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که برای استخدام راننده لودر در آلمان در نظر گرفته می‌شود.

خوب است بدانید که درآمد و حقوق راننده لودر در آلمان حدود 22 یورو در ساعت است که البته بسته به شغل، محل کار و حتی شهر محل کار شما تغییر می‌کند.

11. آوسبیلدونگ راننده در آلمان

آوسبیلدونگ یکی از روش‌های مهاجرت راننده به آلمان به شمار می‌رود. ما ابتدا به شما می‌گوییم منظور از آوسبیلدونگ چیست و سپس به طور خاص از آوسبیلدونگ رانندگی در آلمان حرف می‌زنیم.

1) آوسبیلدونگ چیست؟

  • آوسبیلدونگ (Ausbildung) به دوره آموزش دوگانه (Dual Study) گفته می‌شود که به آموزش تئوری در کلاس‌های درس و عملی در دوره‌های کارآموزی به صورت همزمان می‌پردازد.

2) آوسبیلدونگ رانندگی آلمان چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • دوره 3 ساله است.
  • شامل دوره‌های آموزشی جاده و همچنین آشنایی با انواع وسایل نقلیه و حمل و نقل سنگین می‌شود.
  • برای متقاضیان بین 18 تا 30 سال برگزار می‌شود.
  • با درآمد ماهانه برای دانشجویان همراه است.

3) درآمد آوسبیلدونگ رانندگی در آلمان چقدر است؟

  • سال اول تحصیل: 638 تا 1100 یورو
  • سال دوم تحصیل: 732 تا 1195 یورو
  • سال سوم تحصیل: 837 تا 1255 یورو

12. مزایا و معایب ویزای کار رانندگی در آلمان

کار رانندگی در آلمان برای نیروهای کار بین‌‌المللی با مزایای و معایب متعددی همراه است. برخی از مهم‌ترینِ آن‌ها را می‌توانید در جدول زیر بخوانید:

مزایای ویزای کار رانندگی در آلمان معایب ویزای کار رانندگی در آلمان
حقوق و درآمد مناسب سختی کار
استقبال آلمان از استخدام نیروی بین‌المللی الزام دریافت گواهینامه و صلاحت اتحادیه اروپا
تنوع شغلی کار شیفتی و ساعت کار نامناسب
زندگی در کشوری امن و آرام نرخ مالیات بالا

پرسش‌های متداول استخدام راننده در آلمان

✅ حداقل درآمد راننده در آلمان چقدر است؟

حداقل درآمد کار در آلمان به طور کلی 12 یورو در ساعت و حداقل درآمد راننده پایه یک در آلمان 500 یورو در ماه است.

✅ مهاجرت راننده به آلمان چه شرایطی دارد؟

از جمله این شرایط می‌توان به داشتن گواهینامه و صلاحیت ابتدایی EU و EEA اشاره کرد.

✅ چگونه ویزای کار رانندگی در آلمان را دریافت کنیم؟

برای دریافت ویزای کار رانندگی ابتدا باید شغل مورد نظر خود در آلمان را بیابید و سپس به سفارت آلمان مراجعه کنید.

✅ متوسط حقوق راننده لیفتراک در آلمان چقدر است؟

1,080 یورو در ماه به عنوان متوسط حقوق راننده لیفتراک در المان در نظر گرفته شده است.

✅ آیا برای استخدام راننده در آلمان دوره آوسبیلدونگ وجود دارد؟

بله! شما می‌توانید در دوره آوسبیلدونگ رانندگی در آلمان شرکت کنید و با مدرک دریافتی خود به کار در این کشور بپردازید.

به این مقاله امتیاز دهید

4.5/5 - (12 امتیاز)

جمع بندی

Conclusion

اگر گواهینامه پایه یک دارید و علاقه‌مند به مهاجرت به اروپا هستید، باید بدانید که آلمان انتخابی مناسب برای مقصد شماست. شما با کار در آلمان به عنوان راننده ماشین‌های سنگین می‌توانید به درآمدی مناسبی برسید و آینده‌ی خود را در کشوری امن و آرام بسازید. دقت کنید که برای رسیدن به این اهداف باید برخی شرایط خاص مانند داشتن گواهینامه و صلاحیت اولیه اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا را داشته باشید.

در صورت تمایل برای مشاوره تخصصی با مشاورین ارشد موسسه حقوقی سروش فردا فرم مشاوره مهاجرت را پر کنید.

32 پرسش و پاسخ

question mark orange توصیه می کنیم پس از ارسال سوال خود، پرسش و پاسخ های انجام شده در همین بخش را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

  1. غلامرضا کریمی گفت:

    سلام
    من غلامرضا کریمی سابقه 18سال سابقه رانندگی ترانزیت از ایران به اوروپا و بلوک شرق اوروپا را دارم و تمامی مدارکم بروز می باشد

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و وقت بخیر
      جناب کریمی بزرگوار شما می‌تونید با استفاده از این لینک با مشاورین سروش فردا صحبت کنید تا تمام اطلاعات لازم درباره مسیر استخدام در آلمان رو در اختیار شما قرار بدن.

  2. علی گفت:

    با سلام من‌ ۳۵ سالمه و تقریبن ۲ساله پایه یک دارم بیمه هم ۴ سال و نیم دارم با این شرایط میتونم اقدام کنم برای مهاجرت یا نه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و وقت بخیر
      در صورتی که موفق بشید مدرک B1 زبان آلمانی رو دریافت کنید و گواهینامه‌تون هم توسط اتحادیه اروپا تایید بشه می‌تونید به عنوان راننده در کشور آلمان استخدام بشید. شما می‌تونید با استفاده از این لینک با مشاورین سروش فردا صحبت کنید تا شما رو در این مسیر راهنمایی کنند.

  3. رضا گفت:

    فرمودید اگر سابقه کار بالا و دقیق داشته باشید می‌توانید حداکثر درآمد راننده کامیون در آلمان یعنی 1,850 یورو در ماه را نیز به دست آورید.و درآمد و حقوق راننده لیفتراک در آلمان را می‌توان در حداقل، متوسط و حداکثر میزان به ترتیب 500، 1,080 و 1,720 یورو در ماه تخمین زد. در حایی هم فرمودید هزینه زندگی در آلمان برای یک فردِ تنها 850 تا 1200 یورو در ماه و برای یک خانواده چهار نفره 3500 تا 4500 یورو در ماه خواهد بود. پس نتیجه بگیریم که دخل و خرج باه نمیخونه دیگه ؟

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و وقت بخیر
      مشاغل در آلمان، شامل حقوق و درآمدهای مختلفی هستند. بعضی از موقعیت‌های شغلی، درآمد بالایی ندارند. از طرفی در کشوری مثل آلمان، بهتره سایر افراد خانواده با توجه به تخصص خودشون مشغول به کار باشن تا بتونن هزینه زندگی خانواده رو تامین کنند. البته هزینه زندگی در آلمان نسبت به شهری که در اون زندگی می‌کنید، متفاوت خواهد بود.

  4. امین گفت:

    سلام‌ بنده راننده بیل میکانیکی هستم۱۴سال تجربه کاری دارم حرفه ایی همراه بامدرک ویژه متول۶۶هستم میتونم اقدام کنم؟؟؟

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و وقت بخیر
      با توجه به اینکه سابقه کار خوبی دارید و همچنین مدارک حرفه‎ای هم در دست دارید، می‌تونید برای موقعیت شغلی مورد نظرتون اقدام کنید.
      اگر نیاز به مشورت داشتید، می‌تونید از طریق این لینک با مشاورین ما صحبت کنید تا در تمام مراحل کنار شما باشند.

  5. وحید قادری نصر آبادی گفت:

    سلام وقت بخیر قادری هستم راننده پایه یکم هستم.وهم راننده لودر درمعادن شن و ماسه و در اداره راهداری مشغول هستم و46سالمه مدرک دیپلم تجربی دارم و21سال سابقه کار دارم میخواستم بدونم میتونم برای کار به آلمان مهاجرت کنم ممنون از راهنمایی شما.

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و احترام
      شرایط سنی شما ممکنه در روند گرفتن ویزای کاری مشکلاتی ایجاد کنه. اما از طرفی سابقه‌ی کاری شما هم قابل توجه خواهد بود.
      پیشنهاد می‌کنیم از طریق این لینک با مشاورین سروش فردا صحبت کنید تا بصورت کامل راهنمایی‌تون کنند.

  6. حمید زارع گفت:

    سلام من راننده لودر هستم 20سال هست کارمیکنم ولی سابقه بیمه ندارم 36سالمه میتونم برای کار برم آلمان گواهینامه ویژه هم دارم سال 89گرفتم

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و وقت بخیر
      اگر بجز مدرک بیمه، مدرک دیگری داشته باشید که سابقه کاری‌تون رو مشخص کنه، در پیدا کردن شغل، کار آسون‌تری خواهید داشت. ولی در کل با توجه به اینکه گواهینامه‌ی ویژه دارید، امکان کار در این کشور برای شما فراهم خواهد بود.

  7. امین گفت:

    سلام
    من تجربه بالای در بحث رانندگی دارم اما گواهی نامه پایه ۳ دارم
    زبان آلمانی ب۱ دارم میتونم آوسبیلدونگ شرکت کنم یا خیر ۳۰ سال سنمه
    تجربه خیلی زیاده اما متاسفانه چون با پدرم بودم گواهی نامه نگرفتم ،
    بیمه سابقه هیچی ندارم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و وقت بخیر
      برای شرکت در دوره‌های آوسبیلدونگ باید سن شما زیر 30سال باشه. از طرفی چون گواهینامه ندارید و سابقه‌ی کاری هم براتون ثبت نشده، شرایط حضورتون در کشور آلمان کمی مشکل خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم از طریق این لینک با مشاورین سروش فردا صحبت کنید تا بتونن شما رو راهنمایی کنند.

  8. مجتبی کمالی مرادزاده گفت:

    خیلی خوب جامع بود

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از توجهتون
      خوشحالیم که مطالب بهتون کمک کرده 🙂

  9. حصارپرونده گفت:

    خیلی عالی بود تشکر

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از توجه‌تون 🙂

  10. فرزاد رنجبران گفت:

    سلام وقت بخیر .بنده 29سال سن دارم و راننده تریلی هستم .لطفا جهت مهاجرت به آلمان و یا استرالیا راهنمایی کنید .

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و احترام
      شما می‌تونید از طریق سایت‌های کاریابی، شغل مورد نظر خودتون رو پیدا کنید و از طریق کارفرما، ویزا دریافت کنید و وارد آلمان بشید. مشاورین سروش فردا آمادگی دارند تا در تمام مراحل مهاجرت در کنار شما باشند.

  11. روح‌الله علی پور گفت:

    سلام راننده پایه یک هستم برای کار در آلمان آمادگی دارم لطفاً راهنمایی کنید

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و وقت بخیر
      شما می‌تونید از طریق سایت‌های کاریابی، شغل مورد نظر خودتون رو در این کشور پیدا کنید و بعد از اون ویزای بگیرید و وارد کشور آلمان بشید. از طرفی می‌تونید با دریافت ویزای جاب‌سیکر به مدت 6ماه در کشور آلمان سکونت داشته باشید تا شغل خودتون رو پیدا کنید.

  12. محسن گفت:

    سلام من راننده لیفتراک هستم ممنون میشم جهت کار در المان کمکم کنید

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و احترام
      شما می‌تونید با مراجعه به سایت‌های کاریابی، شغل پیدا کنید و ویزای جاب‌آفر دریافت کنید و یا با دریافت ویزای جاب‌سیکر، به صورت حضوری در کشور آلمان به دنبال شغل مورد نظرتون بگیرید. مشاورین سروش فردا هم آمادگی دارند تا بصورت تلفنی یا حضوری شما رو در این مورد راهنمایی کنند.

  13. مهدی رمضانعلی نژاد گفت:

    سلام وقت تون به خیر من راننده پایه یکم هستم خیلی دوست دارم در المان راننده ماشین سنگین بشم اگه حمایتم کنین ممنون میشم

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و روز بخیر
      شما می‌تونید با بررسی شرایط کار مورد نظرتون در این کشور ویزای جاب‌آفر یا جاب‌سیکر دریافت کنید و اقامت آلمان رو بگیرید. کارشناسان سروش فردا هم آمادگی کامل دارند تا شما رو در این مسیر بصورت کامل همراهی کنند.

  14. صادق بامداد گفت:

    عالی اگر تماس برقرار کنن

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و وقت بخیر
      حتما همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت
      ممنون از صبوری شما 🙂

  15. فرزین ادیبی گفت:

    سلام،
    من کشور آلمان خیلی دوست دارم ،خیلی دوست دارم به عنوان یک راننده اتوبوس در آلمان کار کنم
    ممنون میشم حمایتم کنید

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام و احترام
      شما می‌تونید با بررسی شرایط این شغل و دریافت ویزای کاری، وارد کشور آلمان بشید. در این زمینه می‌تونید با مشاورین سروش فردا صحبت کنید تا راهنمایی کاملی در اختیارتون قرار بگیره.

  16. محمد شیخی گفت:

    سلام شبتون بخیر
    بنده راننده اتوبوس برون شهری هستم و قصد مهاجرت به کشور آلمان رو دارم لطفا در خصوص درآمد ماهیانه راننده اتوبوس توضیحاتی بفرماید متشکرم

    1. مشاور ارشد گفت:

      سلام محمد عزیز روز بخیر
      امیدواریم مطلب استخدام راننده در آلمان برای شما مفید واقع شده باشد.
      به طور میانگین، رانندگان پایه در آلمان ماهانه مبلغ ۳۵۰۰ یورو را دریافت می‌کنند. میزان دریافتی حقوق بستگی به عوامل مختلفی از جمله شرکت، نوع کار (راننده اتوبوس، راننده حمل زباله، راننده آتش‌نشانی و…) ، ساعت کاری و حجم کار دارد. برای مثال یک راننده کامیون به طور متوسط می‌تواند تا ۴۰۰۰ یورو در ماه درآمد داشته باشد که نسبت به شرایط و هزینه زندگی در آلمان مبلغ خوبی است.

  • مشاوره رایگان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 18