اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک 2024 (+✅ اخذ شهروندی ارزان+قوانین)

اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک 2024 (+✅ اخذ شهروندی ارزان+قوانین)

خرید خانه در ترکیه یکی از روش های مهاجرتی است که اگر طبق اصول و به صورت قانونی انجام شود، به راحتی منجر به اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه خواهد شد. اگر مستندات ارائه شده یا انتقال پول قانونی و صحیح نباشند، در روند دریافت اقامت و پاسپورت شما مشکلاتی به وجود خواهد آمد. برای انجام اصولی و قانونی مراحل اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک با ما همراه باشید.

  • شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک چیست؟
  • ارزش ملک خریداری شده برای گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید خانه چگونه تعیین و محاسبه می‌شود؟
  • چه نوع املاکی شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک را دارند؟
  • مراحل دریافت شهروندی ترکیه از طریق خرید خانه چیست؟
  • مدت زمان دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک چقدر است؟

✔️ بررسی شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک

شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک با روش‌ های دیگر مهاجرتی بسیار متفاوت خواهد بود. اگر مراحل اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک را به صورت اصولی و قانونی انجام ندهید، موفق به گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید خانه نخواهید شد. از طرفی ممکن است مدت زمان دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک نیز طولانی تر از حالت عادی شود. بنابراین برای اینکه بتوانید به ساده ترین روش ممکن اقامت دائم و تابعیت ترکیه را دریافت کنید، باید اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنند. مطالب این مقاله راهنمای خوبی برای اخذ اقامت دائم و پاسپورت ترکیه از طریق خرید انواع ملک بر اساس منابع معتبر خواهد بود. در پایان مقاله نیز فایلی شامل هزینه خرید و اجاره ملک در شهرهای مختلف ترکیه قرار گرفته است.

آدرس اینستاگرام موسسه سروش فردا: eurolife@ کلیک کنید.

در نظر داشته باشید مشاورین موسسه حقوقی سروش فردا، همگی تعلیم کافی را برای پاسخگویی به سوالات شما دیده‌اند. می‌توانید پس از خواندن این مقاله با موسسه حقوقی سروش فردا تماس بگیرید و مشاوره کامل رایگان دریافت کنید.

همچنین می‌توانید سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ این مقاله نیز مطرح کنید تا توسط مشاورین ارشد موسسه به آنها پاسخ داده شود.

شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک
Istanbul-cityscape

1. شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک چیست؟

به منظور گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید خانه باید کلیه مراحل خرید ملک را به صورت کاملا قانونی انجام دهید. به عنوان مثال اگر انتقال پول از حساب خریدار به فروشنده از مجرای قانونی انجام نشود. شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک را نخواهید داشت. بنابراین برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی پیشنهاد می‌کنیم کلیه مراحل را زیر نظر وکیل مهاجرت به ترکیه انجام دهید. به این ترتیب دیگر نگرانی از بابت بروز مشکلات این چنینی نخواهید داشت.

مراحل اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک در ادامه مقاله توضیح داده می‌شود. در این بخش به بررسی مهمترین شرایط دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

بر اساس قوانین ترکیه در خصوص مهاجرت با سرمایه گذاری املاک، هر فرد خارجی می‌تواند برای خرید خانه یا هر ملک دیگری در این کشور اقدام کند. این شیوه سرمایه گذاری به دریافت اقامت دائم و پاسپورت ترکیه منتهی می‌شود. اما یکی از اصلی ترین شروط این روش، حداقل سرمایه مورد نیاز است.

برای گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید خانه باید ملک یا املاکی با ارزش مجموع حداقل 400.000 دلار آمریکا خریداری کنید.

تنها در این شرایط است که می‌توانید پس از انتقال سند از فروشنده به خریدار، برای دریافت اقامت و تابعیت ترکیه اقدام کنید. بنابراین باید کلیه شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک را داشته باشید. در این میان مدت زمان دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

همینجا فرم ارزیابی را پرکنید. به زودی برای مشاوره تخصصی با شما تماس می گیریم.

2. امکان گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید خانه برای اعضای خانواده متقاضی نیز وجود دارد؟

یکی از مزایای سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک، امکان دریافت اقامت برای همسر و فرزندان متقاضی است. بنابراین با طی شدن مراحل اخذ پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک برای متقاضی، همسر و فرزندان زیر 18 سال وی نیز می‌توانند برای گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید خانه اقدام کنند.

مراحل اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک
Bodrum-street-view-in-Turkey

3. با خرید یک ملک چند نفر می‌توانند وارد مراحل اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک شوند؟

همان طور که اشاره شد، یکی از اصلی ترین شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک، سرمایه گذاری به ارزش حداقل 400.000 دلار است. بنابراین اگر ملک خریداری شده به ازای هر فرد بیش از 400.000 دلار آمریکا ارزش دارد. امکان دریافت پاسپورت ترکیه برای بیش از یک نفر نیز فراهم خواهد بود.

4. ارزش ملک خریداری شده برای دریافت پاسپورت ترکیه چگونه تعیین و محاسبه می‌شود؟

موارد زیادی روی روند و مدت زمان دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک تأثیرگذار هستند. یکی از اصلی ترین مراحل اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک، ارزش گذاری ملک است. ارزش واقعی ملک توسط کارشناس رسمی دولتی (ekspertiz) کارشناسی می‌شود. قیمتی که این کارشناس برای ملک تعیین می‌کند، به ارزش واقعی ملک بسیار نزدیک است. در برخی موارد ممکن است اختلافی جزئی وجود داشته باشد.

کلیه معاملات ملکی در ترکیه به واحد لیر انجام می‌شود. اما در این میان ممکن است ارزهای دیگری مانند دلار و یورو نیز استفاده شوند. زمانی که کارشناس رسمی دولتی، قیمت خانه در ترکیه را ارزیابی کرد، آن را گزارش می‌کند. اگر این قیمت مورد توافق خریدار و فروشنده باشد، می‌توانند برای انجام معامله اقدام کنند.

ملاک ارزش ملک برای گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید خانه، معادل ارزش دلاری ملک در روز مصاحبه در اداره مهاجرت است.

اسناد بانکی ارائه شده نشان دهنده پرداخت کامل ارزش ملک بوده و یکی از شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک هستند.

گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید خانه
Mihrimah-Sultan-Camii,-Karagümrük,-Fatihİstanbul,-Turkey

5. چه نوع املاکی شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک را دارند؟

برای دریافت پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک، نوع ملک خریداری شده ملاک نخواهد بود. در این زمینه، صرفاً ارزش ملک اهمیت دارد. بنابراین نوع ملک در مراحل اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک تأثیری ندارد.

متقاضیان خارجی می‌توانند برای خرید انواع املاک مانند تجاری، مسکونی، اداری، زراعی و مستغلات اقدام کنند.

6. مراحل دریافت شهروندی ترکیه از طریق خرید خانه چیست؟

پس از اینکه ملک مورد نظر توسط کارشناس رسمی دولت ارزش گذاری شد، مبلغ در گزارش کارشناس درج می‌شود. خریدار و فروشنده می‌توانند روی این قیمت به توافق رسیده و قرارداد خرید تنظیم کنند. پس از توافقات و عقد قرارداد، باید ودیعه پرداخت شده و در نهایت برای انتقال کل مبلغ ارزش ملک اقدام شود. پس از انتقال سند از فروشنده به خریدار، می‌توانید با در دست داشتن مدارک و مستندات لازم به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه کرده و برای دریافت اقامت اقدام کنید.

اداره مهاجرت ترکیه مدارک شما را بررسی کرده و در صورت قانونی بودن همه مراحل، اقامتی 1 تا 2 ساله به شما می‌دهد.

پس از 5 سال اقامت موقت می‌توانید برای دریافت اقامت دائم ترکیه اقدام کنید. و پس از 3 سال اقامت دائم نیز می‌توانی برای پاسپورت ترکیه اقدام کنید.

همینجا فرم ارزیابی را پرکنید. به زودی برای مشاوره تخصصی با شما تماس می گیریم.

7. در مراحل دریافت شهروندی ترکیه با خرید خانه، نکات زیر را رعایت کنید

  • ملکی را انتخاب کنید که بعدها بتوانید به راحتی آن را بفروشید. ملک شما باید خوش فروش باشد.
  • محله ای را برای خرید ملک انتخاب کنید که امکان رشد قیمتی بالایی داشته باشد.
  • محله و منطقه ای را برای خرید ملک انتخاب کنید که طبق قوانین ترکیه منع صدور اقامت نداشته باشد.
  • کلیه اسناد و مدارک ارائه شده باید قانونی و صحیح باشند.
  • انتقال پول را از حساب خریدار به حساب فروشنده باید از مجرای قانونی انجام شود.
مدت زمان دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک
Hüseyinağa,-Çiçek-Pasajı,-Beyoğluİstanbul,-Turkey

توصیه وکیل رسمی و مدت زمان دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک

خرید ملک برای یک شهروند ترکیه، امری کاملاً عادی قلمداد می‌شود. اما اگر یک متقاضی خارجی قصد خرید ملک در ترکیه را داشته باشد، باید تمامی مراحل خرید خانه در ترکیه تا مراحل اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک را با دقت و حساسیت بالا انجام دهد.

اگر کلیه مدارک و اسناد ارائه شده صحیح باشند و مراحل اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک را به درستی انجام دهید، مدت زمان دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک طولانی نخواهد بود.

منظور از مراحل اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک موارد زیر است:

  • انتخاب ملک
  • استعلامات ملک
  • حواله کردن پول از مجرای قانونی
  • انتقال سند
  • امور مربوط به اقامت و دریافت پاسپورت

8. انواع ملک در ترکیه برای دریافت تابعیت و پاسپورت ترکیه کدامند؟

یکی از مراحل خرید خانه یا به عبارتی مراحل اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک، انتخاب ملکی مناسب است. انواع املاک در ترکیه برای گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید خانه به شرح زیر است.

  • واحدهای مسکونی و تجاری کلید نخورده (نوساز)
  • واحدهای مسکونی و تجاری دست دوم یا فروش مجدد
  • ویلاها، واحدهای مسکونی و واحدهای تجاری کلید نخورده (نوساز) در برج ها و شهرک ها
  • ویلاها، واحدهای مسکونی و واحدهای تجاری دست دوم یا فروش مجدد در برج ها و شهرک ها
  • واحدهای مسکونی و آپراتمان های معمولی سطح شهر
  • مغازه ها
  • و ….

منظور از واحدهای مسکونی دست دوم، املاکی هستند که برای فروش مجدد آن ها اقدام شده و به عبارت ساده تر، جزو واحدهای مسکونی نوساز نیستند. به همین دلیل نیز به واحدهای مسکونی دست دوم، املاک فروش مجدد نیز گفته می‌شود.

شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک
girl-istanbul-istiklal-snow-wallpaper-preview

9. مزایای خرید ملک در آپارتمان های واقع در پروژه های مسکونی و برج ها چیست؟

برج ها و پروژه های مسکونی ترکیه دارای امکانات ویژه ای هستند. اما در مقابل هر متر مربع از این واحدها، قیمت بالاتری در مقایسه با واحدها و آپارتمان های معمولی سطح شهر خواهد داشت. از جمله مهمترین مزایای خرید ملک در آپارتمان های پروژه های مسکونی بزرگ ترکیه و برج ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دسترسی به فضای سبز
  • استفاده از استخر و باشگاه بدنسازی برج
  • زمین بازی برای بچه ها
  • بهره مندی از فروشگاه و مرکز خرید
  • امنیت بالا و نگهبانی 24 ساعته

10. مزایا و معایب خرید ملک در آپارتمان های عادی در سطح شهر چیست؟

اگر مقایسه ساده ای میان واحدهای برج ها و آپارتمان های معمولی شهر داشته باشیم، متوجه تفاوت قیمتی هر متر مربع آپارتمان خواهیم شد. آپارتمان های معمولی، چون دارای امکانات خاص برج ها نیستند، قیمت هر متر مربع در آن‌ ها پایین تر خواهد بود.

به این ترتیب می‌توانید با یک بودجه مشابه، آپارتمان با متراژ بیشتری را در سطح شهر در مقایسه با برج ها خریداری کنید. از طرفی حق انتخاب بیشتری نیز خواهید داشت چرا که این آپارتمان ها در سطح شهر پراکنده هستند و مناطق مختلفی را پوشش می‌دهند.

اگر به جای خرید خانه نوساز به دنبال خرید خانه های دست دوم یا فروش رفته باشید، در آپارتمان های سطح شهر، با سرعت بیشتری می‌توانید واحد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

advantages-of-eyeing-property-for-sale-in-istanbul

در مقابل تمامی این مزایا، خرید ملک در آپارتمان های عادی سطح شهر معایبی نیز دارد. یکی از مهمترین معایب این نوع املاک، امکانات کمتر در مقایسه با برج ها است. علاوه بر این، سطح زندگی و سطح رفاه اجتماعی در این آپارتمان ها بسیار متغیر بوده و مانند برج ها یکدست نیست.

واحدهای برج شرایطی را فراهم کرده‌اند تا خریداران سریعتر بتوانند آپارتمان را معامله کنند. این در حالی است که خرید ملک و آپارتمان در سطح شهر اندکی زمانبر خواهد بود.

11. مزایا و معایب خرید ملک ها و خانه های ویلایی چیست؟

خانه های ویلایی معمولاً متراژ بسیار بالاتری در مقایسه با آپارتمان ها داشته و اغلب در محله های سطح بالای ترکیه هستند. امکانات بیشتر، رفاه بالاتر، ترافیک کم، آرامش کامل و زندگی در محله ای خوب، از جمله مهمترین مزایای خرید ویلا در ترکیه است.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که با توجه به متراژ بیشتر این ویلاها، قیمت آن ها نیز بالاتر است. از طرفی اجاره این املاک در مقایسه با دیگر انواع خانه های ترکیه نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین ممکن است برای اجاره دادن آن، اندکی دچار مشکل شوید. چون قیمت بالاست، اندکی دیرتر برای اجاره آن اقدام می‌کنند.

در مقابل، فروش این خانه های ویلایی اندکی سخت خواهد بود، چون قیمت بالایی دارند، قشر کمتری برای خرید یا اجاره آنها اقدام می‌کنند.

توصیه وکیل رسمی برای خرید ملک در ترکیه

یکی از مهمترین مراحل اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک یا به عبارتی دیگر، مهمترین مرحله از خرید خانه، ارزش گذاری آن است.

استعلام قیمت ملک باید توسط کارشناس رسمی دولت ترکیه (ekspertiz) انجام شود. ارزش گذاری به این روش بسیار به قیمت اصلی ملک نزدیک بوده و در برخی موارد تنها اندکی اختلاف دارد.

ارزش گذاری ملک بر اساس مؤلفه هایی واقعی و به روز بازار املاک در ترکیه انجام شده و قیمت حقیقی ملک خواهد بود. این مبلغ در گزارش کارشناس درج شده و خریدار و فروشنده می‌توانند در مورد آن به توافق برسند. از همین رو گزارش کارشناس رسمی ekspertiz بسیار اهمیت دارد.

12. مدت زمان دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک چقدر است؟

مدت زمان دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک به شرایط متقاضی و شیوه انجام مراحل خرید خانه بستگی خواهد داشت. وکیل مهاجرتی نمی‌تواند تغییری در زمان روند اداری اعطای پاسپورت ترکیه ایجاد کند اما راهنمایی های او می‌تواند از افزایش مدت زمان دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک جلوگیری کند.

به طور معمول، مدت زمان دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک، 3 ماه تا 180 روز خواهد بود.

در طی این مدت زمان، برای دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک باید روند قانونی و اداری طی شود تا موفق به دریافت تابعیت و شهروندی ترکیه شوید.

Fethiye,-Muğla,-Turkey

13. شرایط خرید ملک در ترکیه در مقایسه با ایران چگونه است؟

شرایط خرید ملک در ترکیه عملاً قابل مقایسه با ایران نخواهد بود. چرا که قیمت هر متر مربع خانه در محله ای متوسط از شهر استانبول، در مقایسه با تهران بسیار پایین تر است. بنابراین شما با یک بودجه مشخص می‌توانید خانه بزرگتری را با امکانات بهتری در محله متوسط ترکیه خریداری کنید. این در حالی است که با همان بودجه نمی‌توان یک خانه در محله متوسط تهران خریداری کرد.

از طرفی مهمترین مزیت یعنی گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید خانه را نباید فراموش کنید. مهاجرت با سرمایه گذاری املاک، نه تنها از لحاظ مالی به نفع شماست، بلکه می‌تواند به دریافت تابعیت یک کشور پیشرفته نیز منجر شود.

14. آیا امکان دریافت پاسپورت ترکیه با خرید انواع املاک از یک ایرانی وجود دارد؟

از لحاظ قانونی هیچ گونه منعی برای خرید خانه از یک تبعه غیر ترکیه ای وجود ندارد. اما این خرید، تنها به منزله یک روش سرمایه گذاری بوده و نمی‌تواند به تابعیت ترکیه منجر شود.

اگر هدف شما از خرید ملک در ترکیه، اخذ پاسپورت ترکیه است، باید ملک را از یک تبعه حقیقی یا حقوقی ترک خریداری کنید.

مراحل اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک باید به صورت کاملاً قانونی و رسمی انجام شود، تنها در چنین شرایطی است که موفق به اخذ پاسپورت خواهید شد.

15. وکیل رسمی مهاجرت به ترکیه چه خدماتی را باید ارائه دهد؟

وکیل رسمی مهاجرت به ترکیه بسته به روش مهاجرتی که انتخاب کرده‌اید، می‌تواند خدمات مختلفی را ارائه دهد. در مورد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک، وکیل مهاجرتی، خدمات زیر را ارائه می‌دهد.

  • انجام استعلامات لازم
  • افتتاح حساب بانکی
  • اخذ شماره مالیاتی ترکیه
  • مراحل قانونی انتقال پول
  • مراحل قانونی انتقال سند
  • اخذ اقامت و پاسپورت ترکیه
Selçuk,-İzmir,-Turkey

16. آیا متقاضیان خارجی می‌توانند پس از خرید ملک در ترکیه حساب بانکی باز کنند؟

کلیه متقاضیان خرید ملک در ترکیه با بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال و ارزهای معمولی، باید برای انتقال پول از حساب خود به حساب فروشنده، حساب بانکی در ترکیه افتتاح کنند. از طرفی پس از دریافت پاسپورت شما به عنوان شهروند ترکیه شناخته شده و در هر بانکی می‌توانید حساب باز کنید.

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، وکیل مهاجرت به ترکیه برای افتتاح حساب بانکی، خدمات ارائه می‌کند.

17. شرایط تحصیل فرزندان متقاضی دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه چگونه است؟

فرزندان زیر 18 سال متقاضی خرید ملک در ترکیه، می‌توانند به تحصیل رایگان در مدارس دولتی ترکیه بپردازند.

البته اگر مایل باشید فرزندتان در مدارس ایرانی ترکیه تحصیل کند، برای مدرک بین المللی و تحصیل وی باید شهریه پرداخت کنید.

توجه داشته باشید که مدارس ایرانی ترکیه تنها در دو شهر استانبول و آنکارا فعالیت دارند.

در این فایل می‌توانید با هزینه خرید و اجاره ملک در شهرهای مختلف ترکیه آشنا شوید.


سوالات متداول اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک

✅ مدت زمان دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک چقدر است؟

برای دریافت پاسپورت ترکیه از طریق خرید خانه یا هر نوع ملک دیگری، باید کلیه مراحل را به صورت قانونی انجام دهید که حدود 3 ماه زمان می‌برد.

✅ حداقل سرمایه اولیه لازم برای خرید ملک در ترکیه و’ دریافت’vtjk پاسپورت چقدر است؟

حداقل سرمایه لازم برای خرید انواع املاک در ترکیه و در نتیجه دریافت پاسپورت این کشور، 400.000 دلار آمریکا است.

✅ عوامل مؤثر روی قیمت ملک در ترکیه کدامند؟

حداقل سرمایه لازم برای خرید ملک در ترکیه به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن جمله می‌توان به شهر و منطقه، متراژ خانه، نوع ملک، سال ساخت و امکانات و دسترسی ها اشاره کرد.

✅ شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک چیست؟

برای دریافت پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک باید حداقل سرمایه ای معادل 400.000 دلار آمریکا داشته باشید و ملکی که انتخاب می‌کنید منع قانونی برای دریافت تابعیت و پاسپورت نداشته باشد.

✅ مراحل اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک چیست؟

پس از انتقال سند از فروشنده به خریدار می‌توانید برای دریافت اقامت ترکیه اقدام کنید. پس از چند سال زندگی در ترکیه حتی امکان فروش خانه را داشته و می‌توانید برای پاسپورت و تابعیت ترکیه نیز اقدام کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

5/5 - (1 امتیاز)

جمع بندی

Conclusion

اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک یکی از متداول ترین روش های مهاجرت ایرانیان به این کشور است. علت استقبال متقاضیان ایرانی از این روش، سهولت فرآیندها و مراحل اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات است.

نقاط قوت:
اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک
قیمت پایین تر ملک در ترکیه در مقایسه با تهران
بهره‌ مندی از مزایای شهروندی ترکیه

در صورت تمایل برای مشاوره تخصصی با مشاورین ارشد موسسه حقوقی سروش فردا فرم مشاوره مهاجرت را پر کنید.

0 پرسش و پاسخ

question mark orange توصیه می کنیم پس از ارسال سوال خود، پرسش و پاسخ های انجام شده در همین بخش را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

  • مشاوره رایگان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 18