ثبت شرکت در فرانسه (+ قوانین و هزینه ها 2021)

france Flag

از جمله بهترین روش ها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، ثبت شرکت در فرانسه است. اگر به دنبال ثبت شرکت در کشور فرانسه و مایل به اقدام از این روش هستید باید بدانید که اقامت در فرانسه از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی، راه را برای متقاضیان خارجی آسان کرده است. اگر انتخاب شما این روش بوده و سوالات زیر ذهن شما را درگیر کرده است ادامه مقاله را بخوانید.

  • مراحل ثبت شرکت در فرانسه چیست؟
  • هزینه‌های ثبت شرکت در فرانسه چقدر است؟
  • سرمایه لازم برای ثبت شرکت در فرانسه چقدر است؟
  • مالیات ثبت شرکت در فرانسه چقدر است؟

✔️ بررسی شرایط ثبت شرکت در فرانسه

اگر ‌می خواهید روند ثبت شرکت در فرانسه را شروع کنید‌، باید شرایط و ویزای ثبت شرکت در فرانسه و اجازه اقامت داشته یا شهروند اتحادیه اروپا باشید و نسبت به مزایا و هزینه‌ های ثبت شرکت در فرانسه آگاهی کامل داشته باشید. شما ممکن است به مدارکی که مقامات فرانسه تشخیص ‌می‌دهند نیاز داشته باشید. سپس باید درباره بازار تحقیق کنید‌، پیش بینی بودجه و برنامه‌های مالی و هزینه های ثبت شرکت در فرانسه را انجام دهید و در صورت لزوم به دنبال سرمایه باشید. سپس باید وضعیت حقوقی خود را انتخاب کرده و شرکت خود را ثبت کنید.

آدرس اینستاگرام موسسه سروش فردا: eurolife@ کلیک کنید.

در نظر داشته باشید مشاورین موسسه حقوقی سروش فردا ، همگی تعلیم کافی را برای پاسخگویی به سوالات شما دیده اند. می توانید پس از خواندن این مقاله با موسسه حقوقی سروش فردا تماس بگیرید و مشاوره کامل رایگان دریافت کنید.

همچنین می توانید سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ این مقاله نیز مطرح کنید تا توسط مشاورین ارشد موسسه به آنها پاسخ داده شود.

1. مراحل و قوانین ثبت شرکت در فرانسه

مرحله اول: نوشتن یک طرح تجاری

شما همیشه باید با نوشتن یک طرح تجاری شروع کنید. این به شما امکان ‌می دهد بیانیه مأموریت و چشم انداز خود را روشن کنید‌، و بدان معنی است که شما ‌می توانید به سرمایه گذاران  و مهمتر از همه مدیران حساب بانکی فرانسه نشان دهید هدف کار شما از ثبت شرکت در این کشور چیست. (ناگفته نماند که این طرح تجاری نیاز به ترجمه به زبان فرانسوی دارد.) همچنین باید در نظر بگیرید که بازار و مشتریان شما در فرانسه چه کسانی هستند‌، شما یا شرکای شما چه مقدار پول سرمایه گذاری ‌می‌کنید‌، چه تجربه شغلی دارید و چه مقدار پول ممکن است در طی چند سال آینده کسب کرده و هزینه کنید.

ثبت شرکت در فرانسه
Gare-de-Lyon-Saint-Exupéry-TGV,-Colombier-Saugnieu,-France

مرحله دوم: آیین نامه و ساختار شرکت فرانسوی خود را انتخاب کنید.

قبل از درخواست ویزای ثبت شرکت در فرانسه، باید ساختار شرکت را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

رایج‌ ترین ساختارها برای ثبت شرکت تجاری در فرانسه عبارتند از:

  1. EURL : متعلق به یک شخص واحد است و به عنوان یک شرکت سها‌می با مسئولیت محدود اداره ‌می شود.
  2. SARL : که مانند یک شرکت محدود یا LLC است.
  3. SAS : که یک شرکت سهامی ‌ساده است. این نوع شرکت برای سرمایه گذاران خارجی که اقامت فرانسه ثبت شرکت را نمی خواهند ایده آل است.
  4. Branch: اگر ‌می خواهید تجارت موجود خود را گسترش دهید و آن را به عنوان یک شعبه در فرانسه ثبت کنید.

سپس شما باید آیین نامه خود را در یک آژانس ثبت شرکت یا نزد یک وکیل (گرچه وکلا معمولاً بسیار گران ترند!) ثبت کنید. این فرایند شامل ریز شدن در مورد همه مواردی است که قصد دارید پس از ثبت شرکت انجام دهید.

مرحله سوم: یک حساب بانکی تجاری در فرانسه ایجاد کنید.

در مرحله بعدی از شرایط ثبت شرکت در فرانسه، به یک حساب بانکی تجاری احتیاج دارید. اکنون ‌می توان حساب‌‌های بانکی را از راه دور (خصوصاً به دلیل محدودیت‌‌های سفر از زمان همه گیر شدن کرونا) باز کرد‌، بنابراین پس از آنکه معرفی حساب بانکی خود را با یک مدیر بانک تنظیم کردید‌، باید آماده باشید تا برنامه تجاری خود را بررسی کرده و به هرگونه سوال در مورد شرکتتان پاسخ دهید.

مدیران حساب بانکی فرانسه در مورد افرادی که به آن‌ها اجازه ‌می‌دهند حساب باز کنند به دلیل قوانین سختگیرانه برای جلوگیری از پولشویی‌، بسیار دقیق هستند. در این مرحله داشتن برنامه تجاری بسیار مفید است، زیرا اگر مدیر بانک بتواند همه حقایق را با ارقام ارائه شده حساب شما را تایید ‌ کند، بعد از آن ‌می‌توانید با خیالی راحت از مزایای ثبت شرکت در فرانسه بهره ببرید.

شرایط ثبت شرکت در فرانسه
Passerelle-du-Collège-in-LyonFrance

مرحله چهارم: سپرده سرمایه در حساب بانکی فرانسه

برای ثبت شرکت در شرکت‌‌های EURL‌ ،SARL یا SAS‌، حداقل سرمایه سهام عادی 7.500 یورو است اما حداقل مبلغی در حدود 4.000 یورو ‌می تواند واریز شود.

البته این “سرمایه در گردش” است و ‌می تواند در هر زمان از حساب خارج شود. سرمایه سهام شما به محض دریافتKbis  (گواهی شرکت جدید شما) که به طور معمول حدود دو هفته طول ‌می کشد‌، از انسداد خارج می‌شود و در نهایت از مزایا و شرایط ثبت شرکت در فرانسه این است که سرمایه شما بلافاصله به شما بازگردانده ‌می‌شود.

ویزای ثبت شرکت در فرانسه
The-Louvre-Museum-pyramids

مرحله پنجم: تبلیغات قانونی شرکت جدید شما

قانون بعدی در شرایط ثبت شرکت در کشور این است که شرکت شما باید در مطبوعات اعلام شود. شما باید اطلاعیه‌ای را در یک روزنامه مجاز مانند Le Parisien یا Les Echos یا یک نشریه تجاری منتشر کنید تا شرکت شما به طور رسمی ‌و عمو‌می در دنیای تجارت معرفی شود.

مرحله ششم: ادغام شرکت

قوانین ثبت شرکت به این صورت است که اسناد و مدارک مختلفی وجود دارد که شما برای شرکت خود باید جمع‌آوری کنید. برای تایید آدرس (فرم قبض تلفن همراه پذیرفته نمی شود) به فرم تکمیل شده درخواست‌، کپی تصدیق شده از گذرنامه مدیر / سهامداران و ویزای ثبت شرکت در فرانسه، دو قبض آب و برق که کمتر از سه ماه از آن‌‌ها گذشته است‌، نیاز دارید.

سپس این اسناد باید به بخش های مختلف از جمله موسسه ملی آمار و مطالعات اقتصادی(INSEE)  ارسال شود‌، که شرکت شما را در فهرست تجارت ملی ثبت ‌می کند. همچنین اسناد شما باید به اداره مالیات مرکزdes Impts  و دادگاه تجاری به نام Greffe du Tribunal de Commerce فرستاده شوند. برای اطمینان از پرداخت درست حقوق بازنشستگی و نیروی کار‌، در صورت اشتغال یا استخدام کارمندان ‌خود باید دفتر تأمین اجتماعی داشته باشند.

هنگا‌می که اسناد و مدارک شما به تمام ادارات دولتی مناسب فرستاده شد، درخواست شما مهرهای رسمی می‌خورد که ثبت شرکت را رسمی ‌‌می کند. همانطور که ‌می‌بینید شرایط ثبت شرکت در فرانسه مراحل زیادی دارد که طی شود‌، اما اگر یک شرکت فرانسوی به شما کمک ‌ کند‌، همه این کارها خیلی سریع انجام ‌می شود. از نظر بازه‌‌های زمانی‌، ثبت نام از زمان افتتاح حساب بانکی حداکثر دو هفته طول ‌می کشد (تا زمانی که همه مدارک مرتب باشد).

ویزای ثبت شرکت در فرانسه
179-boulevard-René-Cassin,-Hôtel-Park-Inn,-06000-Nice,-France,-Nice

مرحله هفتم: ثبت شرکت خود در فرانسه

هنگام دریافت گواهی ثبت شرکت یک شماره ثبت 14 رقمی ‌منحصر به فرد به شما ارائه ‌می‌شود که متشکل از یک شماره SIRET و SIREN است که شماره شناسه شرکت شماست و باید روی تمام اسناد رسمی، فاکتورها و وب سایت‌‌ها باشد.

SIRET شماره 9 رقمی ‌SIREN شما به علاوه کد 5 رقمی مخصوص شرکت است. همچنین یک کد APE (Activite Principale de l’Entreprise) یا NAF خواهید داشت که فعالیت اصلی تجارت شما را مشخص ‌می کند.

پس از دریافت Kbis‌، مدیر بانک ‌می تواند حساب بانکی شرکت شما را فعال کرده و سرمایه سهام شما رفع انسداد شود. همچنین نامه خوش آمد گویی از اداره مالیات با شماره مالیات بر ارزش افزوده و اطلاعات تماس افسر مالیاتی دریافت خواهید کرد. شماره مالیات بر ارزش افزوده شما با حروف FR به همراه یک کد دو رقمی ‌و پس از آن SIREN شروع ‌می شود.

مرحله هشتم: استخدام یک حسابدار فرانسوی

دریافت ویزای ثبت شرکت در فرانسه با توجه به قانون مالیات و حسابداری  به ویژه هنگامی ‌که از یک کشور خارجی هستید ‌می‌تواند پیچیده باشد. بهترین راه نجات از مشکلات مالیات و آخرین مرحله ازشرایط ثبت شرکت انتصاب یک حسابدار حرفه‌ای فرانسوی است. او از نظر قانونی موظف است شما را با تمام قوانین مالیاتی آشنا کرده و مسئول حساب شما باشد. او همچنین ‌می‌تواند در اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و لیست حقوق و دستمزد به شما کمک کند.

2. دسته بندی مشاغل مختلف در فرانسه

آیا شما شرایط ثبت شرکت در فرانسه را دارید؟

قبل از ادامه مطالعه، این فرم را پرکنید. کارشناسان ارشد موسسه شرایط شما را تا ۱۰ ساعت کاری آینده بررسی کرده و با شما تماس می گیرند.

صفحه 1 از 2
  1. تجاری یا صنعتی: خرده فروشی مانند مغازه‌‌ها و کارخانه‌‌ها؛ غذاهایی مانند: کافه‌‌ها یا رستوران‌ها، مشاوره و خدمات، واردات و صادرات.
  2. تجارت / صنعتگر‌: هنر و صنایع دستی‌، ساختمان و تجارت دستی و انواع خاصی از ساخت.
  3. حرفه ای مستقل: کار مستقل و ارائه خدمات برای افراد یا شرکت‌‌ها.
  4. کشاورزی.

این دسته‌‌ها مراکز ثبت خاصی در منطقه‌ای که ‌می‌خواهید شرکت را راه اندازی کنید دارند که در زیر به آن‌ها اشاره شده است:

3. بررسی نام شرکت در فرانسه

پس از ثبت شرکت شما ‌می توانید بصورت آنلاین و رایگان از طریق موسسه ملی انحصاری صنعت (INPI) بررسی کنید که آیا نامی ‌که ‌می‌خواهید برای شرکت خود انتخاب کنید از قبل توسط شرکت دیگری مورد استفاده قرار گرفته است یا نه.

اگر ‌می‌خواهید از نام تجاری یا لوگوی خود محافظت کنید‌، باید آن را به عنوان علامت تجاری (dépôt de marque) در INPI ثبت کنید. اگر این کار را نکنید و شخص دیگری در آینده از همان نام یا نشان استفاده کند  شما هیچ حق قانونی برای نگهداری آن نخواهید داشت.

مزایای ثبت شرکت در فرانسه
Nice,-France-2

4. هزینه‌ های ثبت شرکت در فرانسه

هزینه‌‌ های ثبت شرکت در فرانسه در زیر قرار گرفته شده است:

  1. هزینه ثبت شرکت: که در فرانسه اعمال شده است تقریباً 65 یورو است.
  2. هزینه دفتر مجازی: تقریباً 30 یورو در ماه است که دفتر مجازی ‌می تواند به عنوان یک آدرس ثبت شده برای شرکت استفاده شود.
  3. حداقل الزامات سرمایه سهام: چنین شرایطی برای افتتاح شرکت با مسئولیت محدود در فرانسه وجود ندارد.
  4. هزینه تشکیل شرکت: هزینه ثبت شرکت تقریباً از 1000 یورو شروع ‌می شود.
  5. خدمات حسابداری: شما ‌می‌توانید از چنین خدماتی برای شرکت خود در فرانسه با قیمتی که از حدود 90 یورو در ماه شروع ‌می‌شود بهره مند شوید.
  6. اجازه اقامت سالانه: 3000 یورو برای اجازه اقامت سالانه، در صورت عدم وجود اجازه اقامت شخصی
  7. هزینه مالیات: 1300 یورو برای پرداخت مالیات حقوق و کسورات به صندوق اجتماعی در ماه
هزینه‌ های ثبت شرکت در فرانسه
Montmartre,-Paris,-France

5. مالیات شرکت‌ها در فرانسه

یکی از رایج‌ترین هرینه‌های ثبت شرکت در فرانسه بعد از شروع کار در فرانسه مربوط به مالیاتی است که شرکت باید پرداخت کند:

  مالیات شرکت در فرانسه با نرخ 33.3٪ از درآمد کل شرکت دریافت ‌می شود.

  1. مشارکت اجتماعی که با نرخ 3.3٪ برای مالیات شرکتی بیش از 763.000 یورو اعمال ‌می شود.
  2. اگر گردش مالی شرکت بیش از 250 میلیون یورو باشد‌، مالیات ویژه ای با نرخ 10.7٪ اعمال ‌می شود.
  3. مالیات بر ارزش افزوده که با نرخ استاندارد 20٪ اخذ ‌می شود‌، اما برای برخی از محصولات نرخ کاهش یافته اعمال ‌می شود.
  4. مالیات‌‌هایی که شامل سود سهام‌، سود و حق امتیاز است که بسته به معاملات مالیات مضاعف امضا شده توسط فرانسه با نرخ‌‌های مختلف مالیاتی اخذ ‌می‌شود. لازم به ذکر است که در سال 2021، نرخ مالیات شرکت‌‌ها در فرانسه به 28 درصد کاهش یافته است.

6. کمک های مالی ثبت شرکت در کشور فرانسه

با توجه به هزینه‌ های ثبت شرکت در فرانسه بانک‌های فرانسه باید به مشاغل جدید کمک مالی کنند. این موارد شامل وام شروع به کار Prêt à la Création d’Entreprise (PCE) با حداکثر 7000 یورو یا وام تجاری به نام Prêts Bancaires aux Entreprises (PBE) است.

7. دوره‌‌های مدیریتی فرانسه

بسته به شرایط و تجربیات خود‌، برای ثبت شرکت ممکن است لازم باشد آموزش‌‌هایی (جلسات یا کارگاه‌ ‌های آموزشی) را به منظور کسب اطلاعات بیشتر برای مدیریت اجرایی بگذرانید. دوره‌‌های اختیاری مشابهی نیز برای کسانی که مشاغل تجاری و صنعتی راه اندازی ‌می کنند وجود دارد. یکی از هزینه‌ های ثبت شرکت در فرانسه این دوره‌‌ها هستند که حدود 250 یورو است.

شرایط ثبت شرکت در فرانسه
Strasbourg,-France-5

8. مزایای ثبت شرکت در فرانسه        

اگر شرایط این روش را ندارید، نگران نباشید:

شما می توانید با ورود به سامانه پیشنهاد، روش های مهاجرتی را که با شرایط شما انطباق دارند را براساس آپدیت های روز، پیدا کنید.

ورود به سامانه پیشنهاد

از مزایای ثبت شرکت در فرانسه این است که هرکسی ‌می‌تواند اقدام به ثبت شرکت در این کشور کند. برای اینکه صاحب شرکتی فرانسوی شوید نیازی به اقامت یا شهروندی اتحادیه اروپا نیست. اما اگر در خارج از اتحادیه اروپا زندگی  و کار ‌می کنید‌، ‌می‌توانید با ثبت آدرس خود در فرانسه‌، یک شرکت در آن جا باز کنید. این ‌می تواند به معنای افتتاح یک دفتر کار مجازی یا یافتن مکان واقعی برای شرکت شما باشد اما مجبور نیستید خانه‌ ای بخرید یا تابعیت خود را تغییر دهید.

یکی از بزرگترین اقتصادهای اتحادیه اروپا:

یکی از بزرگترین مزایای ثبت شرکت در فرانسه این است که فرانسه دومین بازار مصرفی در اتحادیه اروپا را دارد. صنعت گردشگری با بیش از 82 میلیون بازدید کننده سالانه رونق دارد.

حمایت از مالکیت معنوی:

فرانسه امضا كنوانسیون‌هایی مانند توافق نامه TRIPS دارد كه از حقوق مالكیت معنوی خارجی حمایت ‌می كند. همه شرکت‌ ها در فرانسه از روش ثبت اختراع یکپارچه ای برخوردارند که از حق ثبت اختراعات در فرانسه بیشتر محافظت ‌می کند. این امر ‌می‌تواند از حمایت بین المللی ثبت اختراع برخوردار باشد و این یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت در فرانسه است.

وام‌های کم بهره برای بخش‌‌های دولتی :

بانک‌های بخش دولتی در فرانسه وام‌های کم بهره ارائه ‌می‌دهند. این وام کم بهره برای فعالیت‌های نوآوری مالی و تحقیق و توسعه به 1 میلیون یورو ‌می‌رسد. برای شرکت‌‌های ساکن در لیست‌ و فرصت‌‌های سرمایه گذاری سهام مجاز است. همچنین بیمه اعتبار با هزینه کم به کلیه شرکت‌‌های داخلی فرانسه ارائه ‌می شود.

مشوق‌های مالیاتی ارائه شده توسط دولت:

مشوق‌های مالیاتی و طرح‌های متحد زیادی توسط دولت فرانسه ارائه شده است. نرخ بهره‌ای که برای وام به کارآفرینان جهانی با 2٪ ارائه ‌می‌شود. از دیگر مزایای ثبت شرکت در فرانسه این است که مناطق با اولویت خاصی در فرانسه وجود دارد که اگر مشاغل در این مناطق سرمایه گذاری کنند‌، برای مدت 7 سال از پرداخت مالیات که از سنگین‌ترین هزینه‌ های ثبت شرکت در فرانسه است معافیت ‌می‌گیرند. به غیر از این‌، معافیت‌‌های تأمین اجتماعی دیگری نیز توسط دولت ارائه شده است.

زیرساخت مناسب در فرانسه:

این کشور از نظر انرژی‌، بزرگراه‌ها‌، پروژه‌های راه آهن‌، بنادر و سایر پروژه‌ها از امکانات زیربنای مناسبی برخوردار است.

  1. به مدت 3 سال اجازه اقامت دارید.
  2. ویزای ثبت شرکت در فرانسه ‌می تواند فرزندان وابسته زیر 25 سال و والدین بالای 65 سال را نیز در بر گیرد.
  3. فرصت زندگی در اروپا در طول سال.
  4. فرصت تقاضای اقامت دائم پس از 5 سال.

9. شرایط ویزای ثبت شرکت در فرانسه

برای انجام فعالیت‌‌های تجاری‌، صنعتی یا صنایع دستی بیش از 3 ماه در فرانسه‌، هر تبعه یک کشور غیر عضو اتحادیه اروپا‌، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس باید درخواست اجازه اقامت دهد و به ویزای ثبت شرکت در فرانسه نیاز دارد. نوع اجازه اقامت قابل اجرا بسته به اینکه شما رئیس شرکت تابعه گروه خود در فرانسه‌، یک کارآفرین یا یک شرکت ابتدایی باشید متفاوت خواهد بود. برای آگاهی از تمام جزئیات ادامه مطلب را دنبال کنید.

ویزای ثبت شرکت در فرانسه
Paris,-France3

10. فرم درخواست ویزای ثبت شرکت در فرانسه

برای درخواست ویزای ثبت شرکت در فرانسه باید دو فرم را تکمیل کنید:

  1. فرم آنلاین در پورتال ویزای فرانسه.
  2. فرم درخواست ویزای شینگن‌، که برای همه اهداف و همه کشورهای شینگن یکسان است.

ابتدا فرم را در پرتال ویزای فرانسه تکمیل کنید. تمام اطلاعات مورد نیاز را به درستی ارائه دهید و سپس در پایان‌، لیستی از اسناد مورد نیاز برای ثبت شرکت را دریافت خواهید کرد. این شامل فرم درخواست ویزای شینگن است. ‌می توانید این فرم را در درگاه ویزای فرانسه پیدا کنید یا از سفارت فرانسه در کشور محل اقامت خود بخواهید که یکی از آنها را به شما ارائه دهد. این فرم را در رایانه خود تکمیل کنید‌، چاپ کرده و سپس در انتها امضا کنید.

11. اسناد مورد نیاز برای دریافت ویزای ثبت شرکت فرانسه

آیا شما شرایط ثبت شرکت در فرانسه را دارید؟

قبل از ادامه مطالعه، این فرم را پرکنید. کارشناسان ارشد موسسه شرایط شما را تا ۱۰ ساعت کاری آینده بررسی کرده و با شما تماس می گیرند.

صفحه 1 از 2

جدا از مدارک لازم برای ویزای فرانسه‌، شما همچنین باید برخی از مدارک اضافی را برای ویزای ثبت شرکت در فرانسه جمع آوری کنید‌ که عبارتند از:

  1. فرم درخواست تکمیل شده ویزای ثبت شرکت در فرانسه
  2. دو عکس گذرنامه مطابق با الزامات شینگن.
  3. پاسپورت معتبر. اعتبار آن باید حداقل 3 ماه پس از پایان اقامت برنامه ریزی شده شما در فرانسه باشد. گذرنامه باید حداقل دو صفحه خالی داشته باشد تا بتوانید برچسب ویزا را روی آن قرار دهید.
  4. کپی ویزاهای قدیمی تر. اگر تابحال ویزایی به یکی از کشورهای جهان داشته اید‌، کپی آن ویزا‌ ها را ارسال کنید.
  5. بیمه سلامت سفر برای کل اقامت شما در فرانسه. این نه تنها باید فرانسه بلکه کل قلمرو شینگن را با حداقل 30،000 یورو پوشش دهد.
  6. اثبات تمکن مالی. مقامات فرانسوی باید بدانند که چگونه در فرانسه بودجه خود را تأمین ‌می کنید. به همین دلیل است که شما باید اسناد زیر را که به شرایط شما مربوط ‌می شود‌ ارائه دهید:
  7. اظهارات بانکی اخیر
  8. قرارداد کار با ذکر حقوق شما‌، اگر در فرانسه کار ‌می کنید.
  9. درآمد حاصل از املاک اجاره ای.
  10. طرح مزایای بازنشستگی.
  11. اسناد دیگری که اثبات ‌می کند شما توانایی تأمین هزینه زندگی خود را برای کل مدت اقامت در فرانسه دارید.
  12. اثبات محل اقامت در فرانسه. از دیگر شرایط دریافت ویزای ثبت شرکت در فرانسه سند بسیار مهم دیگری است که باید ارائه دهید که اثبات محل اقامت شما در فرانسه باشد.
  13. اثبات پرداخت هزینه‌ های ثبت شرکت در فرانسه
  14. صورتحساب بانک 6 ماه آخر
  15. یکی از هزینه‌ های ثبت شرکت در فرانسه هزینه ویزای ثبت شرکت در فرانسه است که در روز ملاقات و مصاحبه باید پرداخت کنید. این هزینه برای تأمین هزینه‌ های ناشی از بررسی درخواست ویزای شما الزامی ‌است.هزینه ویزای تجاری فرانسه 80 یورو است.

سوالات متداول ثبت شرکت در فرانسه

رایج‌ ترین نوع شرکت ها برای ثبت در کشور فرانسه کدام اند؟

رایج ترین آن ها EURL که متعلق به یک شخص واحد است و به عنوان یک شرکت سها‌می با مسئولیت محدود اداره ‌می شود، SARL  که مانند یک شرکت محدود یا LLC است و SAS  که یک شرکت سهامی ‌ساده است.

هزینه درخواست ویزای ثبت شرکت در فرانسه چقدر است؟

هزینه ویزای تجاری فرانسه 80 یورو است.

آیا امکان درخواست اقامت دائم با ثبت شرکت وجود دارد؟

بله، فرصت تقاضای اقامت دائم پس از 5 سال وجود دارد.

آیا امکان تقاضای وام برای ثبت شرکت وجود دارد؟

بله، امکان تقاضای کمک مالی تا حداکثر 7.000 یورو وجود دارد.

حداقل سرمایه سهام عادی برای ثبت شرکت چقدر است؟

حداقل سرمایه سهام عادی 7.500 یورو لازم است.

جمع بندی

Conclusion

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید، ثبت شرکت در فرانسه از جمله بهترین روش های مهاجرت به این کشور است و با راه اندازی کسب و کار خود در فرانسه می‌توانید بعد از 5 سال درخواست اقامت دائم داده و به کار بپردازید و با کشورهای برتر اروپایی تجارت کنید.

در صورت تمایل با موسسه حقوقی سروش فردا تماس بگیرید و مشاوره کامل رایگان دریافت نمایید.

همچنین شما عزیزان می توانید تمامی سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ های همین مقاله بپرسید تا توسط مشاورین ارشد موسسه پاسخ داده شود.

certificate
certificate
certificate
certificate

مجوزات رسمی موسسه حقوقی سروش فردا / موسسه سفیر سروش فردا

اصل تمامی مجوزات در دفتر مرکزی تهران، قابل رویت و استعلام است.

lawyer

۱۲سال سابقه وکالت

مشاوره زیر نظر وکلای پایه یک دادگستری ایران از سال ۱۳۸۷

+۲۰۰همکاری رسمی

همکاری رسمی با وکلا و موسسات مهاجرتی برخی کشورهای اروپایی

  • مشاوره رایگان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ - پنج شنبه ها تا ساعت ۱۶

موسسه سروش فردا